Я і якісне та цілісне навчання. Соціально-емоційне навчання і психосоціальна підтримка.

14 січня 2024

Я і якісне та цілісне навчання. Соціально-емоційне навчання і психосоціальна підтримка.

ПРО КУРС

Що саме педагог може зробити зараз для своїх учнів? Як допомогти дітям в контексті війни? Чи може навчання не тільки надавати знання, а й забезпечети підтримку?

Якщо для вас актуальні ці запитання – запрошуємо на навчання!

Це 5-годинний курс для вчителів та педагогів, які працюють з дітьми, що зазнали вимушенного переміщення.

Долучитися до нього і набути нові знання буде корисно всім, хто працює, навчає, виховує та доглядає за дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку в навчальних закладах та поза ними.

Мета курсу – розвинути навички викладання, які в практичній педагогічній діяльності сприятимуть благополуччю дітей і їх успіху в навчанні.

Програма надає доступ до якісних знань тим дорослим, що піклуються про дітей у контексті війни.

Цей курс про:

  • налагодження зв’язків з учнями;
  • принципи соціально-емоційного навчання;
  • створення якісного, цілісного і одночасно веселого навчання;
  • турботу як про дітей, так і про дорослих, в тому числі про себе;
  • впровадження психосоціальної підтримки для близьких.

 

Матеріали розроблені так, щоб підтримати педагогів у контакті з дітьми, коли їх контекст може включати стрес і травму.

Після проходження курсу ви зможете:

  • надавати психосоціальну підтримку для формування психологічної стійкості дітей в умовах кризи;
  • інтегрувати у свої заняття прості та прикладні техніки психосоціальної підтримки та соціально-емоційного навчання.

Матеріали онлайн-курсу створені Центром Професійного Навчання (Center for Professional Learning) та адаптовані до контексту України лідерами Комʼюніті Практиків українських вчителів, вихователів та практичних психологів за підтримки Українського Інституту Розвитку Освіти.