11 березня 2024 року розпочалася навчальна: ознайомча практика в здобувачів вищої освіти П/11 та П/11 м груп

12 березня 2024

11 березня 2024 року розпочалася навчальна: ознайомча практика в здобувачів вищої освіти П/11 та П/11 м групи в Центрі комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю “Пролісок”

:  Центр розміщується в приміщеннях, що відповідають санітарно- гігієнічним, протипожежним вимогам, техніці безпеки, мають усі види комунального благоустрою. Центр взаємодіє з відділом охорони здоров’я, відділом освіти та іншими організаціями в Черкаській області.

Центр комплексної реабілітації ставить перед собою і виконує такі завдання:

забезпечує права дітей з інвалідністю на соціальну реабілітацію та адаптацію з метою її наступної інтеграції в дитячі колективи дошкільних установ та загальноосвітніх шкіл;

створює умови для всебічного розвитку, засвоєння вихованцями знань, умінь і навичок з метою підготовки їх до здобуття дошкільної освіти, з подальшим здобуттям дітьми базової та повної загальної середньої освіти, професійно-технічної та вищої освіти з урахуванням рекомендацій лікарів;

готує батьків дітей з інвалідністю до продовження реабілітаційного- процесу з дітьми поза межами Центру, соціально-педагогічний патронат таких сімей;

надає кваліфіковану допомогу дітям з інвалідністю у здійсненні корекції- психофізичного розвитку за індивідуальною програмою реабілітації та залучає до участі в цій програмі батьків;

організовує комплексну реабілітацію та адаптацію дітей з інвалідністю;

служба соціального патронату Центру надає послуги соціального та педагогічного патронату в домашніх умовах.

Та в КУ «Інклюзивно-ресурсному центрі»:  Під час зустрічі директор центру Марина БЕВЗЮК ознайомила здобувачів вищої освіти з такими напрями роботи ІРЦ, як:

проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки;

надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг;

забезпечення системного кваліфікованого супроводу; надання рекомендацій закладам освіти щодо розроблення індивідуальної програми розвитку дитини;

консультування батьків, педагогів;

здійснення моніторингу динаміки розвитку дітей з особливими освітніми потребами;

участь працівників ІРЦ у діяльності команди психолого-педагогічного супроводу, семінарах, тренінгах, майстер-класах тощо.

Марина Сергіївна зацікавила студентів короткими презентативними відео-фрагментами корекційно-розвиткових занять із дітьми, які відвідують Інклюзивно-ресурсний центр, їхніми успіхами та перемогами.

Здобувачі надзвичайно вдячні адміністраціям закладів за надану можливість ознайомитися з роботою Центрів.