11 березня 2024 року розпочалася навчальна: ознайомча практика в здобувачів вищої освіти П/11 та П/11 м груп
11 березня 2024 року розпочалася навчальна: ознайомча практика в здобувачів вищої освіти П/11 та П/11 м групи в Центрі комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю “Пролісок”
: Центр розміщується в приміщеннях, що відповідають санітарно- гігієнічним, протипожежним вимогам, техніці безпеки, мають усі види комунального благоустрою. Центр взаємодіє з відділом охорони здоров’я, відділом освіти та іншими організаціями в Черкаській області.
Центр комплексної реабілітації ставить перед собою і виконує такі завдання:
забезпечує права дітей з інвалідністю на соціальну реабілітацію та адаптацію з метою її наступної інтеграції в дитячі колективи дошкільних установ та загальноосвітніх шкіл;
створює умови для всебічного розвитку, засвоєння вихованцями знань, умінь і навичок з метою підготовки їх до здобуття дошкільної освіти, з подальшим здобуттям дітьми базової та повної загальної середньої освіти, професійно-технічної та вищої освіти з урахуванням рекомендацій лікарів;
готує батьків дітей з інвалідністю до продовження реабілітаційного- процесу з дітьми поза межами Центру, соціально-педагогічний патронат таких сімей;
надає кваліфіковану допомогу дітям з інвалідністю у здійсненні корекції- психофізичного розвитку за індивідуальною програмою реабілітації та залучає до участі в цій програмі батьків;
організовує комплексну реабілітацію та адаптацію дітей з інвалідністю;
служба соціального патронату Центру надає послуги соціального та педагогічного патронату в домашніх умовах.
Та в КУ «Інклюзивно-ресурсному центрі»: Під час зустрічі директор центру Марина БЕВЗЮК ознайомила здобувачів вищої освіти з такими напрями роботи ІРЦ, як:
проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки;
надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг;
забезпечення системного кваліфікованого супроводу; надання рекомендацій закладам освіти щодо розроблення індивідуальної програми розвитку дитини;
консультування батьків, педагогів;
здійснення моніторингу динаміки розвитку дітей з особливими освітніми потребами;
участь працівників ІРЦ у діяльності команди психолого-педагогічного супроводу, семінарах, тренінгах, майстер-класах тощо.
Марина Сергіївна зацікавила студентів короткими презентативними відео-фрагментами корекційно-розвиткових занять із дітьми, які відвідують Інклюзивно-ресурсний центр, їхніми успіхами та перемогами.
Здобувачі надзвичайно вдячні адміністраціям закладів за надану можливість ознайомитися з роботою Центрів.