Результати виконання наукової теми кафедри педагогіки та освітнього менеджменту
Результати виконання наукової теми кафедри педагогіки та освітнього менеджменту «Формування ціннісних орієнтацій учнів в освітньо-виховному середовищі загальноосвітньої школи» – керівник: доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Коберник О.М., розглянуті на засіданні Науково-методичного центру професійного розвитку викладачів.
Керівник наукової теми професор Коберник О.М. зазначив, що дослідниками обгрунтовано теоретико-методологічні засади ціннісної парадигми змісту виховання в сучасних закладах освіти та інноваційні методи виховання в учнів ціннісних ставлень; розроблено модель та обгрунтовано педагогічні умови виховання в учнів підліткового віку ціннісного ставлення до праці у процесі позаурочної добродійної діяльності; охарактеризовано сутність, методику діагностування вихованості ціннісного ставлення підлітків до власного фізичного здоров’я, розкрито виховний потенціал уроків біології у формуванні даного особистісного утворення; розроблено методику виховання в учнів ціннісного ставлення до природи засобами мистецтва тощо.
У процесі дослідження означеної проблеми аспірантами захищено 2 дисертації на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук. (Коблик В. О. та Сліпенко В.О.). Доцентом Гагаріним М.І. завершено докторське дисертаційне дослідження на тему «Теорія і методика проєктування виховної системи закладу загальної середньої освіти». 13.00.07 – теорія і методика виховання.
Підготовлено і видано 2 монографії, в тому числі спільно з науковцями Інституту проблем виховання НАПН України колективну монографію «Виховання зростаючої особистості: ціннісний вимір / за ред. О. М. Коберника. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2019. – 207 с. (рекомендовано вченою радою УДПУ імені Павла Тичини, протокол № 5 від 26.11.2019 р.). Опубліковано 32 статті, 3 розділи у міжнародних монографіях.
У межах кафедральної теми магістрантами виконувалося 12 кваліфікаційних робіт.