Проходження виробничої: науково-викладацької практики здобувачкою третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота ІІ року навчання Юлією Вариводою

17 квітня 2023

З 3 квітня 2023 року розпочалася виробнича: науково-викладацька практика для здобувачів ОНП «Соціальна робота» ІІ року навчання на базі кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

Під час практики Ю. Вариводою та її науковим керівником – докторкою педагогічних наук, професоркою О.О. Кравченко було узгоджено індивідуальний план роботи аспіранткою, ураховуючи мету та завдання практики.

Відповідно до індивідуального плану Ю. Вариводою було проведено 2 лекційних заняття з навчальної дисципліни «Соціальна та економічна інклюзія», одне із них було відкритим і було запрошено інших аспірантів-практикантів (http://surl.li/gksmy). Також аспіранткою було організовано візит до Краєзнавчого музею (м. Умань) з п/11 групою, за якою аспірантка закріплена куратором на час проходження практики (http://surl.li/gksov).

Окрім цього разом з науковим керівником Ю. Варивода взяла участь у Всеукраїнському науково-методичному семінарі «Освітній простір школи і музею в контексті Нової української школи». Під час семінару аспірантка виступила з доповіддю на тему: «Соціальна реабілітація здобувачів вищої освіти з ООП засобами музейної педагогіки» (http://surl.li/gksqv).

Також у межах практики аспіранткою заплановано взяти участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції «Актуальні проблеми підготовки фахівців соціальної сфери» (м. Умань), що відбудеться 21 квітня 2023 року; провести онлайн-заняття з використанням засобів музейної педагогіки.

Отриманні практичні компетентності сприятимуть становленню аспірантки як науковця та науково-педагогічного працівника. Програма практики також розрахована на розвиток базових soft skills: креативність, робота в команді, комунікабельність, емоційний інтелект, взаємодія з людьми, тайм-менеджмент, саморозвиток, критичне та екологічне мислення, комплексне розв’язання проблем.

Сподіваємося, що такий підхід сприятиме написанню дисертаційного дослідження, професійному та особистісному розвитку.


Фото новини: