В УДПУ ПРАЦЮЄ ІНФОРМАЦІЙНО-КОНСУЛЬТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР
Шановні вступники! З 1 липня 2019 року розпочинає роботу інформаційно-консультаційний центр Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Фахівці центру допомагають абітурієнтам створити електронний кабінет, відсканувати і завантажити необхідні документи та сформувати «карту вступу», надають детальні консультації щодо особливостей вступної кампанії 2019 року, проводять профорієнтаційну діагностику, інформують про освітні програми і спеціальності, за якими можна здобути вищу освіту в університеті.
Під час реєстрації електронного кабінету вступнику необхідні такі документи:
- Сертифікат зовнішнього незалежного оцінювання.
- Атестат про повну загальну освіту та додаток до нього.
- Паспорт та витяг до нього.
- Кольорові фотокартки розміром 3х4см.
- Якщо вступник претендує на врахування у конкурсному балі сільського коефіцієнта, – довідки про реєстрацію місця проживання особи (додаток 13 до Правил реєстрації місця проживання).
- Адреса електронної пошти на українському сервері, до якої вступник має доступ.
Правильний вибір професії та навчального закладу – запорука життєвого успіху. Наш університет готовий допомогти у цьому доленосному виборі та стати твоєю Alma mater.
Звертайтеся за адресою: м. Умань, вул. Садова 28.
Телефони для довідок: 096-033-96-33; 063-14-97-988