Гагарін Микола Іванович

Гагарін Микола Іванович

Посада (науковий ступінь, звання, посада)

Доктор педагогічних наук

Дисципліни, які викладає (денна та заочна форма навчання)

  • Педагогіка
  • Зарубіжна система вищої освіти
  • Аудит і оцінювання управлінської діяльності
  • Методологія та методика наукових досліджень
  • Методика підготовки наукових публікацій

Сфера наукового дослідження 

У 2021 р. захистив докторську дисертаційну роботу із спеціальності 13.00.07 – теорія і методика виховання на тему «Теорія і методика проектування виховної системи загальноосвітнього навчального закладу».

Основні наукові публікації за останні 5 років (монографії, посібники, статті) з активним посиланням на репозитарій Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Монографії

  • Гагарін М. І. Проєктування сучасних виховних систем / Проєктна технологія в інноваційному освітньому процесі: теорія і практика : колективна монографія / [авт. кол.: Коберник О. М., Андрощук І. В., Андрощук І. П., [та ін.] ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. Умань : Візаві, 2021. C. 89–111.
  • Гагарін М. І. Управління розвитком виховної системи закладу загальної середньої освіти. Управління закладами освіти: теорія, історія, практика: кол. моногр. Умань: Візаві, 2020. С. 97–117.
  • Гагарін М. І. Виховна система закладу загальної середньої освіти:
    теорія і практика проектування: монографія. Умань: Видавець «Сочінський М. М.», 2020. 314 с.
  • Професійна підготовка майбутніх менеджерів освіти на засадах компетентнісного підходу : колективна монографія / [В. В. Бойченко, О. В. Бялик, Н. В. Дудник та ін.]; [за ред. О. М. Коберника]. Умань : Візаві, 2018. 330 с.
  • Гагарін М. І. Формування діагностичної компетентності майбутніх педагогів у закладах вищої освіти / Формування професійної компетентності майбутнього педагога: теорія і практика: колективна монографія / [за ред. В. В. Бойченко]. Умань. ВПЦ «Візаві», 2020. С. 55–82.
  • Гагарін М. І. Формування комунікативної компетентності майбутніх керівників закладами освіти / Професійна підготовка майбутніх менеджерів освіти на засадах компетентнісного підходу : колективна монографія / [В. В. Бойченко, О. В. Бялик, Н. В. Дудник та ін.]; [за ред. О. М. Коберника]. Умань : Візаві, 2018. С. 106–136.
  • Гагарін М. І. Теоретичні та методологічні засади проектування виховної системи загальноосвітнього навчального закладу. Проектування виховної системи загальноосвітнього навчального закладу: теорія, історія, практика: кол. моногр. Умань: ФОП Жовтий, 2016. С. 41–89.

Статті у фахових виданнях України:

  • Гагарін М. І., Кошлаба А. П. Особливості формування дослідницької компетентності студентської молоді у педагогічних закладах вищої освіти. Перспективи та інновації науки. Київ:  2023. Вип. 12(30). С. 159–167. URL:http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/5910/5943
  • Гагарін М. І. Формування соціокультурної компетентності майбутніх менеджерів у закладах вищої освіти. Перспективи та інновації науки. Київ:  2023. Вип. 11(29). С. 61–70. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/5475/5506
  • Гагарін М. І. Управління розвитком закладу освіти. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред.: М.Т. Мартинюк]. Умань: ВПЦ «Візаві», 2023. Вип. 2. С. 138–144. URL: http://znp.udpu.edu.ua/article/view/282519
  • Гагарін М. Системний підхід в управлінні та самоуправлінні закладами освіти. Інноваційна педагогіка Видавничий дім «Гельветика», 2023. Випуск 57.  Т. 1. С. 214-217.URL: http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2023/57/part_1/43.pdf
  • Гагарін М. І. Вплив авторських виховних систем на формування особистості: історико-педагогічний аспект. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред.: М.Т. Мартинюк]. Умань: ВПЦ «Візаві», 2022 № 1 С. 35–41. URL: http://znp.udpu.edu.ua/issue/view/15371
  • Гагарін М. І. Вплив виховного середовища на формування особистості учня в умовах виховної системи закладу загальної середньої освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. Запоріжжя: КПУ, 2021. Вип. 78. С. 107–110. URL:  http://www.pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2021/78/78_2021.pdf
  • Гагарін М. І. Програма оцінювання ефективності виховної системи закладу загальної середньої освіти. Академічні студії. Серія «Педагогіка». Луцьк 2021. Вип. № 3. C. 17–21. URL: http://academstudies.volyn.ua/index.php/pedagogy/article/view/85/79
  • Гагарін М. І. Етапи проектування виховної системи закладу загальної середньої освіти. Інноваційна педагогіка. 2020. Вип. 21. Т. 2. С. 206–209.
  • URL:  http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2020/21/part_2/21-2_2020.pdf
  • Гагарін М. І. Критерії ефективності функціонування виховної системи школи. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. Запоріжжя, 2020. Вип. 68. Т. 1. С. 152–155.
  • URL:  http://pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2020/68/part_1/68-1.pdf
  • Гагарін М. І. Життєвий простір як складова виховної системи закладу загальної середньої освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. Запоріжжя, 2020. Вип. 70. Т. 1. С. 104–107.
  • URL: http://www.pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2020/70/part_1/70-1.pdf
  • Гагарін М. І. Основи проектування виховної системи закладу загальної середньої освіти. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Умань, 2020. Вип. 1(3), ч. 2. С. 36–41.URL:  http://ppsh.udpu.edu.ua/issue/view/12345
  • Гагарін М. І. Характеристика технології проектування виховної системи закладу загальної середньої освіти. Актуальні питання гуманітарних наук. Дрогобич, 2020. Вип. 28. Т. 1. С. 205–208.
  • URL: http://www.aphn-journal.in.ua/archive/28_2020/part_1/33.pdf
  • Гагарін М. І. Сучасні підходи до проектування виховної системи закладу загальної середньої освіти. Актуальні питання гуманітарних наук. Дрогобич, 2020. Вип. 29. Т. 1. С. 265–269.
  • URL: http://www.aphn-journal.in.ua/archive/29_2020/part_1/29-1_2020.pdf
  • Гагарін М. І. Вплив виховної системи школи на формування особистості учня. Педагогічні науки. Херсон, 2019. Вип. 86. С. 166–170.
  • URL: https://ps.journal.kspu.edu/index.php/ps/article/view/1501
  • Гагарін М. І. Вплив традицій та інновацій на розвиток і функціонування виховної системи закладу загальної середньої освіти. Науковий часопис. Київ, 2019. Вип. 70. С. 56–59.
  • URL: http://chasopys.ps.npu.kiev.ua/archive/70-2019/70-2019.pdf
  • Гагарін М. І. Моделювання виховної системи закладу загальної середньої освіти. Науковий часопис. Київ, 2019. Вип. 71. С. 54–57.
  • URL: http://chasopys.ps.npu.kiev.ua/archive/71-2019/71-2019.pdf
  • Гагарін М. І. Особливості етапів розвитку виховної системи закладу загальної середньої освіти. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Умань, 2019. Вип. 3. С. 37–42. URL:  http://znp.udpu.edu.ua/issue/view/11534
  • Гагарін М. І. Проблематика типології виховних систем закладів загальної середньої освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. Запоріжжя, 2019. Вип. 65. Т. 1. С. 102–106. URL: http://pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2019/65/part_1/65-1_2019.pdf
  • Гагарін М. І. Виховна система школи: становлення та розвиток. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Вінниця, 2018. Вип. 56. С. 55–59. URL: https://vspu.net/nzped/index.php/nzped/issue/view/181/nzped-56-2018
  • Гагарін М. І. Особливості створення та розвитку виховної системи школи. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. Запоріжжя, 2018. Вип. 61. С. 149–153. URL: http://pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2018/61/part_1/61-1_2018.pdf

Статті у зарубіжних виданнях:

  • Hagarin M., Honcharuk V., Koshlaba A. Formation of research competence of future teachers in institutions of higher education. Pedagogy and Education Management Review (PEMR). Issue 1(11), 2023 22–28. URL:https://public.scnchub.com/perm/index.php/perm/issue/view/11/17
  • Гагарін М., Васильєв Г. Потенціал позашкільних закладів спортивного спрямування щодо формування вольових якостей підлітків. «Věda a perspektivy». № 11(18) Praha, České republika. 2022. С. 124133. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/2938/2951
  • Гагарін М. І. Виховна система школи: управлінський аспект.  Хуманитарни Балкански изследвания. «Научен хронограф». ЕООД, 2019. Т. 3. № 2(4) С. 19–21.
  • Гагарін М. І. Виховна система школи як об’єкт проектування. Science and Education a New Dimension. Budapest, 2016. ІV(25). Issue 105. P. 16–20.
  • Коберник О. М., Гагарін М. І., Прищепа С. М., Білецька І. О. Проектування виховної системи закладу загальної середньої освіти. European humanities studies: State and Society. 2018. Issue 4(1). C. 149–158.
  • Гагарін М. І. Моделювання виховної системи школи. Science and Technology of the Present Time: Priority Development Directions of Ukraine and Poland. Ryga: Baltija Publishing, 2018. P. 14–17.

Статті у наукометричних виданнях Web of Science:

  • Haharin M., Koblyk V, Tkachuk M, Bechko Y. Domestic and Foreign Experience in Training Future Managers of Educational Institutions. Journal of Higher Education Theory and Practice. Vol. 22(6) 2022. 53–62.
  • Vakulyk, I., Voskoboinikova, H., Haharin, M., Chabaiovska, M., Dovzhuk, V., & Tomashevska, M. (2023). Globalization of the education space in EU countries and Great Britain through radical information reform. Amazonia Investiga, 12(65), 29–38. URL: https://amazoniainvestiga.info/check/65/3-29-38.pdf

Навчальні посібники:

  • Теоретико-методичні засади організації практик магістрів спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки : навч.-метод. посіб. / О. В. Бялик, М. І. Гагарін, Н. В Дудник, С. М. Прищепа ; Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. Умань : Візаві, 2022. 87 с.
  • Педагогіка профільної середньої освіти: навч. посіб., В. В. Бойченко, О. В. Бялик, М. І Гагарін та ін., за заг. редакцією О. М. Коберника; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. Умань. 2022. 299 с.
  • Підготовка і захист випускної кваліфікаційної роботи: метод. посіб. / [В. В. Бойченко, Н. В. Безлюдна, М. І. Гагарін [та ін.]; за ред.. М. В. Кудли Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. Вид. 2-ге, переробл. Умань : ВПЦ «Візаві», 2021. 131 с.

Google Scholar

https://scholar.google.com.ua/citations?hl=ru&user=LLa3-JsAAAAJ

Стажування за останні 5 років

  • Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2018 р. ступінь вищої освіти магістр спеціальність «073 Менеджмент» освітня програма Управління закладом освіти Професійна кваліфікація Керівник закладу освіти (М18 № 190391)
  • НАПН України, ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» Центральний інститут післядипломної освіти Тема: «Проектування виховної системи школи: управлінський аспект» з 18 квітня до 29 квітня 2017 р.
  • Свідоцтво про підвищення кваліфікації СП 35830447/1167-17 від 29 квітня 2017 р.
  • Вищий семінаріум Духовний університету UKSW Wyższe Seminarium Duchowne Stowarzyszenia Apostolstwa Katolickiego, Сертифікат KW-011021/019 від 01.10. 2021 р. Варшава, Республіка Польща, «Академічна доброчесність» 180 год. 6 кредитів
  • European Socio-Technical University. Сертифікат, що засвідчує знання англійської мови на рівні В2 (№ 21090974144 від 09.09.2021 р.),  180 год. 6 кредитів
  • НАПН України, ДЗВО «Університет менеджменту освіти» Центральний інститут післядипломної освіти, Тема: «Коучингові технології у діяльності фахівців системи освіти». з 14 березня до 15 жовтня 2022 р. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СП 35830447/2149-22 від 15 жовтня 2022 р.

Участь у професійних об`єднаннях за спеціальністю:

Всеукраїнська асоціація Василя Сухомлинського

Контакти викладача (електрона пошта):

mykola.gagarin@udpu.edu.ua