(Українська) Бінарна лекція як інноваційна форма проведення заняття

4 березня 2024

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

29 лютого 2024 року відбулося відкрите заняття з педагогіки. Заняття проводилося у формі бінарної лекції. Лекцію на тему «Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю учнів» провели доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Стеценко Надія Миколаївна та викладач-стажист кафедри вищої математики Грунник Світлана Анатоліївна, яка має досвід роботи у новій українській школі і викладає методику математики на факультеті фізики, математики та інформатики.

Поєднання теорії і практичного досвіду під час викладу навчального матеріалу, а також міждисциплінарний зв’язок дали змогу підтримувати інтерес студентів до лекції та залучити їх до дискусії.

Високий професіоналізм викладачів викликав відповідну розумову й поведінкову реакцію студентів, які мали можливість сформувати уявлення про способи ведення діалогу, а також безпосередню взяти у ньому участь.

Особливу зацікавленість у студентів викликала проблема формувального оцінювання навчальних досягнень учнів, як нової форми, з якою вони не стикалися в період свого навчання у закладі загальної середньої освіти.

Підтримання високого рівня уваги і зацікавленості студентів досягалося за рахунок постановки проблемних питань та залучення здобувачів вищої освіти до діалогу щодо шляхів вирішення актуальних проблем нової української школи.