(Українська) Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика».

31 березня 2021

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Представники держбюджетної теми “Соціально-психологічна реабілітація дітей та молоді з особливими освітніми потребами засобами інклюзивного туризму” факультету соціальної та психологічної освіти  взяли участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика».

Конференція була присвячена розв’язанню актуальних проблем спеціальної та інклюзивної освіти в Україні.

Тематичні напрямами конференції передбачали: 

теоретичні основи спеціальної та інклюзивної освіти в умовах сучасності; методичні аспекти інклюзивної та корекційної педагогіки;

 психолого-педагогічний супровід навчання, виховання та розвитку осіб з особливими освітніми потребами в інклюзивному освітньому середовищі;

– передовий психолого-педагогічний досвід інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах реалізації Концепції «Нової української школи».

Модератором конференції  виступила Малишевська І. А., доктор педагогічних наук, професор кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

У конференції приймали участь знані фахівці і галузі інклюзивного навчання серед яких: Колупаєва А. А.  (доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України, заслужений діяч науки і техніки України, головний науковий співробітник відділу інклюзивного навчання Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України)

Таранченко О. М. (доктор педагогічних наук, професор, головний науковий співробітник відділу освіти дітей з порушеннями слуху Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України)

Колишкін О.В. (кандидат педагогічних наук, доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти СумДПУ імені А.С. Макаренка), які окреслили стратегічні напрями розвитку спеціальної та інклюзивної освіти в Україні.

Воротинцева О. О. (завідувач ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти, член науково-дослідної лабораторії проблем інклюзивної освіти кафедри спеціальної та інклюзивної освіти СумДПУ імені А.С. Макаренка)

Також свої напрацювання представили науково-педагогічні працівники, а також фахівці практики.

Представники факультету презентували доповідь на тему «Інклюзивне навчання в умовах закладу вищої освіти: з досвіду центру соціально-освітньої інтеграції та інклюзивного реабілітаційно-соціального туризму «Без бар’єрів», означивши основні показники щодо студентів з інвалідністю, які навчаються в університеті. Проаналізували роботу команди психолого-педагогічного супроводу та інклюзивних груп в університеті та узагальнили досвід здійснення різних видів супроводу навчання студентів з особливими освітніми потребами у закладі вищої освіти.


Фото новини: