(Українська) Гарбар Світлана Володимирівна

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

ПІБ здобувача: Гарбар Світлана Володимирівна

Тема дисертації: «Виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку засобами дитячої мультиплікації»

Рік вступу: 2022

Науковий керівник: Кушнір Валентина Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор

  • З 2007-2012 р.р. навчалася в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини за спеціальністю «Дошкільна освіта. Соціальна педагогіка». У 2012 р. здобула ступінь вищої освіти спеціаліст та отримала кваліфікацію «Вихователь дітей дошкільного віку. Організатор дошкільної освіти. Соціальний педагог в закладах освіти. Вихователь-гувернер» (Диплом ЕР № 43111767).
  • З 2014-2016 р.р. навчалася в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини за спеціальністю «Початкова освіта. Практична психологія». У 2016 р. здобула ступінь вищої освіти спеціаліст та отримала кваліфікацію «Організатор початкової освіти. Вчитель початкової школи. Практичний психолог в закладах освіти» (Диплом С16 № 101667).
  • З 2019-2021 р.р. навчалася в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини за спеціальністю «Дошкільна освіта. Спеціальна освіта (логопедія)». У 2021 р. здобула ступінь вищої освіти магістр та отримала кваліфікацію кваліфікація «Магістр дошкільної освіти. Організатор дошкільної освіти. Логопед. Організатор спеціальної та інклюзивної освіти» (Диплом М20 №145017).

Професійна кар’єра:

  • 2011-2014 р.р. – вихователь дітей дошкільного віку в Громівському навчально-виховному комплексі.
  • 2014-2015 р.р. – вчитель початкових класів в Громівському навчально-виховному комплексі.
  • З листопада 2017 – 2020 р.р. до цього часу викладач-стажист кафедри дошкільної освіти;
  • З 2020 р. – до цього часу викладач кафедри дошкільної освіти.
  • Гарбар Світлана Володимирівна – автор більше 30 публікацій, з них 6 фахових статей (категорії Б), 2 колективні монографії, 2 навчально-методичних посібників для студентів вищих навчальних закладів та низка тез з досліджуваної проблеми.
  • Взято участь у понад 50  науково-методичних семінарах та Всеукраїнських конференціях. Також була організатором Регіональних науково-методичних семінарів, які відповідають тематиці дисертаційного дослідження («Формування особистості дитини в сучасному інформаційно-комунікаційному середовищі» 12.02.2022 р., «Всебічний розвиток особистості дитини в сучасному інформаційно-комунікаційному середовищі» 24.03.2022 р.).

ОСНОВНІ НАУКОВІ ДОСЯГНЕННЯ:

Посібники:

  • Методика викладання природознавства в початковій школі : навч.-метод. посіб. Умань: АЛМІ, 2020. 164 с.
  • Художня праця та основи дизайну: навч.-метод. посіб. Умань: Візаві, 2021. 146 с.

Навчально-методичні вказівки для виконання практичних та лабораторних робіт студентів:

  • Гарбар С. В. Практичні та лабораторні заняття з навчальної дисципліни «Художня праця та основи дизайну»: навч.-метод. вказівки для студентів. Умань, 2020. 14 с.
  • Гарбар С. В. Практичні та лабораторні заняття з навчальної дисципліни «Методика викладання природознавства»: навч.-метод. вказівки для студентів. Умань, 2020. 24 с.
  • Гарбар С. В. Практичні та лабораторні заняття з навчальної дисципліни «Основи образотворчого мистецтва з методикою керівництва в ЗДО»: навч-метод. вказівки для студентів. Умань, 2021. 20 с.
  • Гарбар С. В. Практичні та лабораторні заняття з навчальної дисципліни «Спеціальна методика фізичного виховання»: навч.-метод. вказівки для студентів. Умань, 2022. 20 с.

Свідоцтво про реєстрацію авторського права:

  • Навчально-методичний посібник «Методика викладання природознавства в початковій школі» (№ 99125 від 17.08.2020 р.).
  • Навчально-методичний посібник «Художня праця та основи дизайну» (№106553 від 22. 07. 2021 р.).
  • Колективна монографія «Актуальні проблеми дошкільної освіти» (№111898 від.17.02.2022 р.).

Монографії:

  • Svitlana Harbar Foreign experience of pre-school education Pre-school education in the context of new ukrainian school’s objectives: joint monograph. 2020. рg. 22–49.

URL: http://dnb.dnb.de

  • Гарбар С.В. Формування культури поведінки дітей дошкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти. Актуальні проблеми дошкільної освіти: колективна монографія. Умань: Візаві, 2021. С. 117–145.

URL: http://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13946

Участь у професійних об’єднаннях:

  • Член Української асоціації дослідників освіти (UERA)
  • Член Української асоціації ім.В.Сухомлинського.
  • Відповідальний виконавець кафедральної наукової теми «Модернізація змісту форм та методів компетентісного підходу» (номер державної реєстрації НДР: 0111U007533).

Статті у наукових виданнях (категорії Б)

  • Гарбар С. В. Особливості використання дитячої мультиплікації як засіб виховання основ культури поведінки старших дошкільників. Проблеми освіти: зб. наукових праць. ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». Вінниця : ТОВ «ТВОРИ», 2019. Вип.91.С. 270–273.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10681

  • Гарбар С. В. Вплив мультиплікаційних фільмів на виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школа х: зб. наук. пр. / [редкол.: А.В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя: КПУ, 2020. Вип. 71. Т. 1. С.112–

URL: http://www.pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2020/71/part_1/21.pdf

  • Гарбар С. В. Виховання основ культури поведінки дітей старшого дошкільного віку як педагогічна проблема. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія: 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 75. Том 1. Київ: Видавничий дім «Гельветика», 2020. С.34-39.

URL: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32483?locale-attribute=en

  • Гарбар С. В. Педагогічні умови використання мультиплікаційних фільмів у вихованні та навчанні дітей дошкільного віку. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 1 (48). С. 83–88.

URL: http://visnyk-ped.uzhnu.edu.ua/article/view/234906

  • Гарбар С. В. Використання мультиплікаційних фільмів у формуванні природознавчої компетентності дітей молодшого шкільного віку. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». Випуск 1 (50). 2022. С.56-59.

URL: https://doi.org/10.24144/2524-0609.2022.50.56-58.

  • Гарбар С. В. Критерії, показники та рівні вихованості культури поведінки дітей старшого дошкільного віку. Наукові інновації та передові технології. Серія: Педагогіка. Випуск 4 (6). 2022. С.35-49.

URL: https://doi.org/10.52058/2786-5274-2022-4(6)-35-48.

Статті в зарубіжних виданнях

  • Гарбар С. В. Foreign experience of pre-school education. Foreign experience of pre-school education Pre-school education in the context of new ukrainian school’s objectives: joint monograph. 2020. рg. 22–49.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13298

  • Гарбар С. В. Вплив мультиплікаційних фільмів на формування культури поведінки дітей старшого дошкільного віку. DYNAMICS THE DEVELOPMENT OF WORLD SCIENCE. V Міжнародна науково-практична конференція Ванкувер, Канада, 2020. С.400– 406.

URL: https://sci-conf.com.ua

Публікації у всеукраїнських та міжнародних конференціях:

  • Колонтаєвська С. В. Культура поведінки дітей дошкільного віку як науково педагогічна проблема. Проблеми реформування педагогічної науки та освіти : Матеріали наук.-практ. конф., Херсон : Видавництво «Молодий вчений», 2019. С. 132–135.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10590

  • Колонтаєвська С.В. В. Софія Русова про фізичне виховання дітей. Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи. Вісник польсько-української науково-дослідницької лабораторії психодидактики імені Яна Амоса Коменського. Умань : ВПЦ «Візаві», 2019. С. 103–106.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11465

  • Колонтаєвська С. В. Особливості формування культури поведінки старшого дошкільного віку. Вісник науково-дослідної лабораторії «В. О. Сухомлинський і школа ХХІ століття. Умань, Візаві, 2019. Вип. ХІІ. С.56– 60.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua/bitstream/123456789/10729

  • Колонтаєвська С. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховній роботі вихователя закладу дошкільної освіти. Інноваційна діяльність сучасного педагога в інформаційному просторі : зб. наук.-мет. праць. Умань : ВПЦ «Візаві», 2019. С. 57–61.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua/bitstream/123456789/10695

  • Колонтаєвська С. В. Шляхи модернізації фізкультурно-оздоровчої роботи з вихованцями навчально-виховного комплексу влітку. Вісник наукової лабораторії «Дошкільна освіта: історія, перспективи розвитку в ХХІ столітті». Умань : АЛМІ, 2019. Вип. VІ. С. 77–80.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11488

  • Колонтаєвська С. В. Вплив мультиплікаційних фільмів на формування гендерних стереотипів у дітей старшого дошкільного віку . Теорія та практика сучасної науки та освіти». Дніпро : СПД «Охотнік», 2019. С. 253–254.

URL: https://www.researchgate.net/publication/337649525

  • Гарбар С. В. Сучасні педагогічні методи та умови виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку. Актуальні проблеми навчання і виховання в умовах інтеграційних процесів в освітньому та науковому просторах : зб. тез доповідей ІІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., Мукачево : МДУ, 2019. С. 235–238.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua/bitstream/123456789/11348

  • Колонтаєвська С. В. Особливості розвитку моральних норм поведінки дітей старшого дошкільного віку. Наукові знання: історія становлення та перспективи розвитку : Міжнар. наук.-практ. конф., Тернопіль: ТОКІППО, 2019. С.94–98.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11894

  • Колонтаєвська С. В. Формування уявлень про моральні цінності у дітей старшого дошкільного віку. Сучасний рух науки : доп. ІХ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., Дніпро, 2019. Т 2. С.61–65.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12692

  • Гарбар С. В. Виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку. SOCIETY. EDUCATION ISSUES AND DEVELOPMENT PROSPECTS : Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 2020. С. 414–417.

URL: https://sci-conf.com.ua

  • Гарбар С. В. Структура та зміст занять з навчання дошкільників гри в баскетбол. Спортивні ігри в розвивальному просторі ЗДО: досвід, проблеми, перспективи розвитку : Семінар практикум для науковців, педагогів, інструкторів з фізкультури ЗДО, студентів Умань, 2020. С.52–54.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12696

  • Гарбар С. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в роботі з дітьми дошкільного віку. Вектори психології 2020 : Міжнар. молодіжна наук. конф., Харків, 2020. С.94–97.

URL: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/14636

  • Гарбар С. В. Значення педагогічної практики для формування педагогічної майстерності майбутніх фахівців. Сучасні інноваційні технології у дошкільній освіті : Міжнар. наук.-практ. конф., Умань: ВПЦ «Візаві», 2020. С. 12–15.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12703

  • Гарбар С. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в роботі вихователя закладу дошкільної освіти. Вісник науково дослідної лабораторії «В. О. Сухомлинський і школа ХХІ ст.» : зб. наук. праць за матеріалами Всеук. наук.-прак. конф. Вип. ХІІІ. Умань : Візаві, 2019. С.6–8.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10592

  • Гарбар С.В. Формування культури поведінки дітей старшого дошкільного віку засобами мультфільмів . Психолого-педагогічний супровід розвитку особистості дитини в умовах ЗДО і сім’ї : Вісник науково-дослідної лабораторії «Дошкільна освіта: історія, перспективи розвитку в ХХІ ст.» за матеріалами ІІ Всеук.наук.прак. конф. Умань: Візаві, 2020. Вип. VІІ. С.20–25.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua/bitstream/123456789/13375

  • Гарбар С. В., Сарова К. Виховання ціннісних орієнтирів у дітей дошкільного віку в умовах взаємодії ЗДО і сім’ї. Особливості організації життєдіяльності дитини у сучасному дошкіллі. Перші спроби у науковому просторі : зб. матеріалів ХVІІІ Всеук. студ. наук.-прак. конф. Умань : Візаві, 2020. С.116–122.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua/bitstream/123456789/13375

  • Гарбар С. В., Олексик В. Психолого-педагогічний супровід дітей у період адаптації до закладу дошкільної освіти. Особливості організації життєдіяльності дитини у сучасному дошкіллі. Перші спроби у науковому просторі : зб. матеріалів ХVІІІ Всеук. студ. наук.-прак. конф. Умань : Візаві, 2020. С.28–32.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua/bitstream/123456789/13375

  • Гарбар С. В. Використання мультиплікаційних фільмів як засіб всебічного розвитку дітей дошкільного віку. Вісник науково-дослідної лабораторії «В.О. Сухомлинський і школа ХХІ століття» : Матеріали III Міжнар. наук.-практ. конф. «Сучасні інноваційні технології у дошкільній освіті» (м. Умань, 21–22 травня 2021 р.). Вип. 14 / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, ф-т дошк. та спец. освіти; [голов. ред. проф. В.М. Кушнір; відп. за вип.: Н.І. Скрипник, О.Л. Мікаелян]. Умань: ВПЦ «Візаві», 2021. С.53-56.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua

  • Гарбар С. В. Формування культури поведінки дітей дошкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти. Актуальні проблеми дошкільної освіти : колективна монографія. Умань: Візаві, 2021. С.117–145.

URL: http://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13946

  • Гарбар С. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховному процесі ЗДО. Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матеріали ІV Всеукр. наук.-практ. конф. Полтава: ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2021. С.59–62.

URL: http://dspace.udpu.edu.ua

  • Гарбар С. В. Інноваційні методи виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку. Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки. Вип. 7: Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика : матеріали 7-ої Всеукр. наук.-практ. конф. Умань : Візаві, 2021 р. С.42–46.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14673

  • Гарбар С. В. Використання мультиплікаційних фільмів як засіб всебічного розвитку дітей дошкільного віку. Сучасні інноваційні технології у дошкільній освіті. Вісник Науково-дослідної лабораторії «В.О. Сухомлинський і школа ХХІ ст.» : зб. наук. праць за матеріалами третьої Міжн. наук.-прак. конф. Умань : Візаві, 2021. 165 с.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14123

  • Гарбар С. В. Сучасні інноваційні форми та методи виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку. Вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського. Вип. 2 (22): Актуальні проблеми сучасної психодидактики: філософські, психологічні та педагогічні аспекти : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. [редкол.: Осадченко І. (голов. ред. та відп. за вип.), Демченко І., Івлєва Н. [та ін.]. Умань: Візаві, 2021. С. 50–56.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua

  • Гарбар С. В. Погляди Софії Федорівни Русової на проблеми морального виховання дітей дошкільного віку. Педагогічна спадщина Софії Русової та сучасні проблеми реформування національної освіти в Україні (з нагоди 165-ї річниці від дня народження видатної просвітительки) : Матеріали V Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф., 18-19 лютого 2021 р. Умань: ВПЦ «Візаві», 2021. С. 242–245.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13519

  • Гарбар С. В. Особливості розвитку творчої особистості дитини засобами образотворчого мистецтва. Актуалізація творчого професійного потенціалу майбутніх фахівців дошкільної освіти : зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. [голов. ред. Гаврилюк С. М.; відп. за вип. Залізняк А. М. [та ін.]. Умань: Візаві, 2021. С. 8-11.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua

  • Гарбар С. В. Використання інноваційних технологій образотворчого мистецтва у розвитку творчості дітей дошкільного віку. Психолого-педагогічний супровід розвитку особистості дитини в умовах закладу дошкільної освіти і сім’ї : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., м. Умань, 25 листоп. 2021 р. / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини; [голов. ред.: Іщенко Л. В., Карнаух Л. П. ; ред. кол.: Дука Т. М., Мельникова О. М., Підлипняк І. Ю. [та ін.]. Умань: Візаві, 2021. С.136-139.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua

  • Гарбар С.В. Використання мультиплікаційних фільмів як засіб розвитку особистості дитини старшого дошкільного віку. НАУКА.ОСВІТА. МОЛОДЬ : матеріали XV Всеукр. наук. конф. студентів та молодих науковців (Умань, 25 травня 2022 р.): у 2-х ч. / за ред. О. І. Безлюдного. Умань: Візаві, 2022. Ч. 1. С.94–97.

URL: http://dspace.udpu.edu.ua

  • Гарбар С.В. Формування культури поведінки майбутніх вихователів – актуальна проблема сьогодення. Інноваційні педагогічні технології в цифровій школі : зб. тез доповідей IV Всеукр. (з міжнародною участю) наук.-практ. конф. молодих учених (м. Харків, 11–12 травня 2022 року) / [упор.: Пономарьова Н. О., Олефіренко Н. В., Андрієвська В. М.]. Харків, 2022. С.240–243.

URL: http://dspace.udpu.edu.ua

  • Гарбар С. В. Педагогічні умови виховання культури поведінки у дітей дошкільного віку. Психолого-педагогічний супровід розвитку особистості дитини в умовах взаємодії закладу дошкільної освіти і сім’ї : матеріали ІV Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Умань, 24 лист. 2022 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини; [голов. ред.: Іщенко Л. В., Карнаух Л. П. ; редкол.: Авраменко О. О., Рябошапка О. В., Трофаїла Н. Д. [та ін.]. Умань : Візаві, 2022. С.37-42.
  • Гарбар С. В. Готовність майбутніх вихователів до виховання культури поедінки у дітей дошкільного віку як результат фахової підготовки. Професійна підготовка майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти до педагогічної творчості в контексті тенденцій розвитку освіти : зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Умань, 18 лист. 2022 р.). / [голов. ред. Гаврилюк С. М. ; відп. за вип. Скрипник Н.І.; ред.кол.: Попиченко С. С., Семчук С.С., Кушнір В. М., Іщенко Л. В. та ін.]. Умань : Візаві, 2022. С.37–

Стажування :

  • Стажування (1,5 кредити ЄКТС, 45 годин) в Інституті дослідження та розробки Люблінського науково-технологічного парку, Польща (10.08-17.08.2020). Тема: Досвід онлайн-навчання на прикладі використання платформи Zoom та Moodle ЕS №0628/2020.
  • Стажування (1,5 кредити ЄКТС, 45 годин) в Інституті дослідження та розробки Люблінського науково-технологічного парку, Польща (31.05-07.06.2021). Тема: «Інноваційні форми сучасної освіти з використанням платформ ZOOM ТА MOODLE» ЕS №6371/2021.
  • Стажування (1,5 кредити ЄКТС, 45 годин) в Інституті дослідження та розробки Люблінського науково-технологічного парку, Польща (13.09-20.09.2021). Тема: Міжнародний досвід онлайн-навчання на прикладі використання платформи Zoom та Moodle ЕS №8063/2021.
  • Стажування (1,5 кредити ЄКТС, 45 годин) в Інституті дослідження та розробки Люблінського науково-технологічного парку, Польща (4.10-11.10.2021). Тема: «Використання можливостей хмарних сервісів для магістрів та аспірантів» ЕS №8213/2021.
  • Стажування (1,5 кредити ЄКТС, 45 годин) в Інституті дослідження та розробки Люблінського науково-технологічного парку, Польща (14.11-21.11.2022). Тема: «Неформальна освіта у підготовці фахівців гуманітарних спеціальностей: досвід країн Європейського Союзу та України» ЕS №10858/2022.

Е-mail: skolontay@ukr.net