(Українська) ЗАХИСТ ДИСЕРТАЦІЇ НА ЗДОБУТТЯ СТУПЕНЯ «ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ» (СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 231 СОЦІАЛЬНА РОБОТА)

25 листопада 2022

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

23 листопада 2022 року в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини відбулося засідання разової спеціалізованої вченої ради ДФ 74.053.024.

На порядку денному  – захист дисертації Таран Альони Михайлівни на тему «Підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивної освіти засобами тренінгових технологій» з метою присудження ступеня доктора філософії зі спеціальності 231 Соціальна робота. Науковий керівник – Коляда Наталія Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

Голова ради: Кравченко Оксана Олексіївна – доктор педагогічних наук, професор, декан факультету соціальної та психологічної освіти, професор кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

Рецензенти: Левченко Наталія Володимирівна – кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, Албул Ірина Володимирівна – кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

Опоненти: Караман Олена Леонідівнадоктор педагогічних наук, професор, ректор, професор кафедри соціальної педагогіки Державного закладу «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», Слозанська Ганна Іванівна – доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри спеціальної педагогіки та інклюзивної освіти Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка.

У дисертації здійснено аналіз стану дослідженості наукової проблеми та уточнено ключові поняття дослідження; визначено компоненти, критерії, показники та схарактеризовано рівні готовності майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивної освіти; розроблено та апробовано модель підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивної освіти засобами тренінгових технологій; обґрунтовано та експериментально перевірено організаційні умови підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивної освіти засобами тренінгових технологій.

Членами ради було відзначено, що дисертаційна робота характеризуються змістовністю та обґрунтованістю викладених позицій, здобувачки продемонструвати культуру наукового мислення, уміння за допомогою застосування комплексу загальнонаукових та спеціальних методів синтезувати емпіричний та теоретичний рівні наукового дослідження, порушувати і розв’язувати наукові проблеми, аргументовано й переконливо викладати матеріал.


Фото новини: