(Українська) Захист практики аспірантів спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки

5 травня 2021

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

28 квітня на кафедрі педагогіки та освітнього менеджменту відбувся захист виробничої практики аспірантів другого року навчання спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки у режимі відеоконференції за допомогою платформи Google Meet.

Із завершенням практики привітала учасників звітної конференції Мирослава Ткачук  – кандидат педагогічних наук, викладач кафедри педагогіки та освітнього менеджменту та побажала ефективного обміну думками.

Студенти із захопленням розповідали про індивідуальні особливості оволодіння професійними уміннями, досвідом практичної діяльності. Педагогічна практика створила реальні можливості для формування готовності аспірантів до проведення освітньої діяльності, потреби здобувати і застосовувати нові теоретичні і методичні знання, здійснювати індивідуальні завдання щодо своїх дисертаційних досліджень й одночасно засвоювати передовий педагогічний досвід провідних викладачів закладу вищої освіти. Водночас аспіранти переконалися у правильності вибору професії, адже виробнича практика принесла задоволення і бажання працювати педагогом.

Аспіранти отримали слушні поради та змістовні настанови, надані гарантом освітньої програми та завідувачем кафедри педагогіки та освітнього менеджменту, доктором педагогічних наук, професором, Олександром Коберником.

Учасники заходу обговорили переваги дистанційного навчання та виокремили основні проблеми, які їм прийшлося вирішувати під час виробничої практики.

У процесі презентації аспіранти розкрили форми і методи роботи, які використовували в освітньому процесі, обґрунтували їхню доцільність. Особливу увагу звернули на загальні та фахові компетентності, які набули під час виробничої практики та використання освітніх інновацій під час практичної підготовки, зробили висновки про ефективність проходження практики, висловили пропозиції щодо її проведення.

Загалом практика надала можливість відчути переваги та складність обраної професії, відчути проблемні місця у фаховій підготовці та надихнула тих, хто відчув себе дійсно педагогом на подальше навчання і роботу над своїми дисертаційними дослідженнями у перспективі вдосконалення та розвитку високого рівня професіоналізму.

Отже, як показав захист виробничої практики, аспіранти ІІ року навчання спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки впоралися з викликами сьогодення – організація науково-педагогічної діяльності в умовах всесвітньої пандемії.


Фото новини: