(Українська) ЗУСТРІЧ ЗІ ЗДОБУВАЧАМИ ТРЕТЬОГО (ОСВІТНЬО-НАУКОВОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 011 ОСВІТНІ, ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ

16 вересня 2022

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Відбулася зустріч зі здобувачами третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки першого року навчання.

На традиційну зустріч з аспірантами були запрошені д. п. н., проф., проректор з наукової роботи Годованюк Т. Л., в. о. завідувача відділом аспірантури та докторантури Рогова А. О., д. п. н., проф., декан факультету соціальної та психологічної освіти Кравченко О. О., к. п. н., доцент, заступник декана з навчальної роботи Бондаренко Г. В., д. п. н., проф., гарант ОНП «Освітні, педагогічні науки» Коберник О. М., д. п. н., проф., завідувач кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Бялик О. В., наукові керівники аспірантів та викладачі, що забезпечують викладання дисциплін за освітньо-науковою програмою.

В. о. завідувача відділом аспірантури та докторантури Роговою А. О. була представлена загальна інформація стосовно освітнього процесу, що відбуватиметься; з’ясовані питання організаційного характеру.

Д. п. н., проф., декан факультету соціальної та психологічної освіти Кравченко О. О. ознайомила аспірантів з діяльністю існуючих наукових лабораторій, наукових центрів, Наукового товариства студентів і аспірантів, Ради молодих науковців. Було представлено напрямки наукової діяльності факультету та проєкти в яких взяв участь факультет.

Гарант ОНП «Освітні, педагогічні науки» Коберник О. М. ознайомив аспірантів з освітньо-науковою програмою, навчальним планом. Було представлено викладачів, які викладатимуть обов’язкові та вибіркові освітні компоненти.

Д. п. н., проф. Бялик О. В. закцентувала увагу на тому, що вільний вибір аспіранта – відкрита можливість для формування індивідуальної освітньої траєкторії. Водночас така практика викликає зацікавлення в усіх учасників освітнього процесу, адже здобувачі освіти мають можливість поглибити HardSkills, що допомагають освоїти певну професію ґрунтовніше, а викладачі – працювати з мотивованою аудиторією. Уже сама процедура вільного вибору дисциплін сприяє розвитку SoftSkill, наприклад: міжособистісного спілкування, управління часом, вміння переконувати, креативності, роботи в команді та ін.

У прикінцевому слові проф. Коберником О. М. було надано слушні поради та настанови молодим науковцям.


Фото новини: