Поєднання навчання і досліджень в освітньому процесі підготовки здобувачів вищої освіти зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки
22 березня 2024 р. професором кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Оленою Кірдан проведено відкрите лекційне заняття з навчальної дисципліни «Історіографія педагогічних процесів». Слухачами лекції стали здобувачі третього (освітньо-наукового) та другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, науково-педагогічні працівники кафедри педагогіки та освітнього менеджменту.
Змістове поле лекції охоплювало питання особливостей історико-педагогічних досліджень, методологічних підходів та принципів історико-педагогічних досліджень. Під час лекції акцентовано на використанні в освітньому процесі результатів наукових пошуків викладачів кафедри педагогіки та освітнього менеджменту та вітчизняних науковців; виконання наукових досліджень здобувачами вищої освіти з опорою на наукові традиції університету; узгодження змісту вибіркового освітнього компоненту «Історіографія педагогічних процесів» із тенденціями розвитку педагогічних наук; виконання завдань із науковим складником у межах навчальної дисципліни.