ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ СТУПЕНЯ «ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ»: ДОСЛІДНИЦЬКА ПРАКТИКА (освітньо-наукова програма «Соціальна робота»)

10 травня 2024

   

     Важливою складовою підготовки здобувачів вищої освіти ступеня «доктор філософії» є практична підготовка.

     Освітньо-науковою програмою «Соціальна робота» (2023), навчальним планом, графіком освітнього процесу для аспірантів 1 року навчання у 2 семестрі передбачена дослідницька (виробнича) практика (22 квітня – 05 травня 2024 р.).

     Відповідно до робочої програми головна мета проведення дослідницької (виробничої) практики – проведення виробничої: дослідницької практики  – закріплення теоретичних знань в галузі науково-дослідницької роботи, а також набуття практичних навичок цієї роботи; підготовка доктора філософії як науковця, дослідника у галузі соціальної роботи.

     Організатором практики здобувачів вищої освіти ОС «Доктор філософії» спеціальності 231 Соціальна робота є кафедра соціальної педагогічки та соціальної роботи Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

      З метою організаційно-методичної координації проходження аспірантами виробничої практики 7 травня 2024 року відбулася робоча зустріч аспірантів Романа Панченка та Віолетти Дубосару з науковим керівником Наталією Колядою та завідувачем кафедри Іриною Албул. Під час зустрічі було обговорено особливості проходження аспірантами практики та виконання поставлених завдань: здобуття аспірантами професійних якостей дослідника; формування здатності дотримуватися етики наукового дослідження та деонтологічних принципів соціальної роботи; здатності до започаткування, планування, реалізації та коригування послідовного процесу ґрунтовного наукового дослідження з дотриманням належної академічної доброчесності; здатності до застосування сучасних інформаційних технологій у науковій діяльності; удосконалення вміння критично оцінювати рівень дослідницької діяльності своїх колег та робити висновки щодо організації власної науково-дослідницької роботи; виховання у аспірантів-практикантів творчого підходу до науково-дослідницької роботи, формуванню потреби у самоосвіті, підвищенні своєї професійної кваліфікації.

     Практична підготовка здобувачів вищої освіти ступеня «доктор філософії» дозволяє здобути компетентності, необхідні для подальшої професійної діяльності як дослідника, науково-педагогічного працівника.