(Українська) Факультет і кафедру педагогіки та освітнього менеджменту представлено на VІІ Міжнародній науково-методичній конференції «ПЕРЕДОВІ ТЕХНОЛОГІЇ РЕАЛІЗАЦІЇ    ОСВІТНІХ ІНІЦІАТИВ»

8 лютого 2024

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

7 лютого 2024 р. за запрошенням Університету Григорія Сковороди в Переяславі та кафедри соціальних комунікацій, документознавства та інформаційної діяльності, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Ткачук Лариса Василівна виступила з доповіддю на пленарному засіданні VІІ Міжнародної науково-методичної конференції «Передові технології реалізації освітніх ініціатив», яка відбувалась у змішаному форматі: очно та дистанційно.

Організаторами конференції виступили: Іінститут модернізації змісту освіти (Україна), Інститут цифровізації освіти національної академії педагогічних наук (Україна), Університет Григорія Сковороди в Переяславі (Україна), Економічний університет у Вроцлаві (Польща); Університет національного і світового господарства (Болгарія), Сухумський державний університет (Грузія), Даугавпілський університет (Латвія), Humanitas university in sosnowiec (Польща),  Балтійська міжнародна академія (Латвія).

Наукові напрями роботи конференції: інтернаціоналізація навчального процесу та підготовка фахівців світового рівня; менеджмент і маркетинг в системі освіти європейських країн; професійна освіта: сучасні реалії та перспективи розвитку; підготовка документознавців та архівістів у сучасних закладах вищої освіти; організація навчання, програми та напрями  підготовки  студентів у сучасному університеті; інноваційні методи навчання: інтеграція передових технологій, наукових досягнень та практичного досвіду; теоретичні питання документознавства, бібліотекознавства, архівознавства та джерелознавства в умовах розвинутого інформаційного суспільства; соціальні комунікації в інформаційному просторі.

З вітальним словом до учасників конференції звернулись: Коцур Віталій Вікторович, доктор історичних наук, професор, ректор Університету Григорія Сковороди в Переяславі; Дудар Василь Леонідович, кандидат історичних наук, доцент, доцент кафедри соціальних комунікацій, документознавства та інформаційної діяльності, проректор з наукової роботи та інноваційної діяльності Університету Григорія Сковороди в Переяславі; Diana Antoci, Doctor Habilitatus, Associate Professor, vice-rector for research, «Ion Creanga» State Pedagogical University of Chisinau; Ewa Pancer-Cybulska, dr. hab., professor of UE, head of Department of Economic Policy and European Regional Studies, Wroclaw University of Economics, Wroclaw, (Poland); Кук Томаш, проректор з міжнародних зв’язків Вищої лінгвістичної Школи в м. Ченстохова, проректор з міжнародних звʼязків Вищої Школи Humanitas в Сосновці (Польща); Пінчук Ольга Павлівна, заступник директора з науково-експериментальної роботи, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник Інституту цифровізації освіти Національної академії педагогічних наук України, Institute for Digitalisation of Education of the NAES of Ukraine; Редзюк Вячеслав Володимирович, кандидат історичних наук, доцент, доцент кафедри публічного управління та адміністрування, декан факультету гуманітарної освіти і соціальних технологій Університету Григорія Сковороди в Переяславі; Зленко Алла Миколаївна, кандидат історичних наук, професор, завідувач кафедри соціальних комунікацій, документознавства та інформаційної діяльності Університету Григорія Сковороди в Переяславі.

У доповідях на пленарному засіданні було презентовано: цифрову грамотність як важливий компонент освітніх ініціатив (Гевко І.В., доктор педагогічних наук, професор кафедри комп’ютерних технологій, проректор з навчально-методичної роботи Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка), використання штучного інтелекту в професійній підготовці майбутніх учителів (Башкір О. І., доктор педагогічних наук, професор кафедри освітології та інноваційної педагогіки Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди); документознавство як надбання інформаційної культури суспільства (Палеха Ю.І., кандидат історичних наук, професор кафедри інформаційно-аналітичної діяльності та інформаційної безпеки Національного транспортного університету; освітні продукти «Медіа&вчительського кампусу» для розвитку м’яких навичок інфомедійної грамотності молоді (Семеног О. М. доктор педагогічних наук, професор, в. о. завідувача кафедри української мови і літератури Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка); електронне портфоліо як засіб презентації результатів науково-педагогічної роботи викладачів (Іванова С. М., кандидат педагогічних наук, старший дослідник, завідувач відділу відкритих освітньо-наукових інформаційних систем Інституту цифровізації освіти НАПН України); Українська електронна енциклопедія освіти» ‒ національний проєкт розвитку  поняттєвого апарату наук про освіту (Лупаренко Л. А., кандидат педагогічних наук, старший дослідник, завідувач відділу цифрової трансформації НАПН України Інституту цифровізації освіти НАПН України); інформація в період війни: антифейкові ресурси (Навальна М.І., доктор філологічних наук, професор, в.о. завідувача кафедри журналістики та мовної комунікації Національного університету біоресурсів та природокористування України).

Доповідь Ткачук Л. В., кандидата педагогічних наук, доцента кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини була присвячена концепції управління за цінностями у менеджменті закладу вищої освіти.

Участь Ткачук Лариси Василівни – члена проєктної групи освітньо-професійної програми «Управління закладом освіти» другого (магістерського) рівня вищої освіти у VІІ Міжнародній науково-методичній конференції «Передові технології реалізації освітніх ініціатив» сприятиме урахуванню сучасних тенденцій розвитку спеціальності, запитів роботодавців та академічної спільноти, освітян-практиків у процесі модернізації освітньої програми.