(Українська) Я і якісне та цілісне навчання. Соціально-емоційне навчання і психосоціальна підтримка.
Я і якісне та цілісне навчання. Соціально-емоційне навчання і психосоціальна підтримка.
ПРО КУРС
Що саме педагог може зробити зараз для своїх учнів? Як допомогти дітям в контексті війни? Чи може навчання не тільки надавати знання, а й забезпечети підтримку?
Якщо для вас актуальні ці запитання – запрошуємо на навчання!
Це 5-годинний курс для вчителів та педагогів, які працюють з дітьми, що зазнали вимушенного переміщення.
Долучитися до нього і набути нові знання буде корисно всім, хто працює, навчає, виховує та доглядає за дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку в навчальних закладах та поза ними.
Мета курсу – розвинути навички викладання, які в практичній педагогічній діяльності сприятимуть благополуччю дітей і їх успіху в навчанні.
Програма надає доступ до якісних знань тим дорослим, що піклуються про дітей у контексті війни.
Цей курс про:
- налагодження зв’язків з учнями;
- принципи соціально-емоційного навчання;
- створення якісного, цілісного і одночасно веселого навчання;
- турботу як про дітей, так і про дорослих, в тому числі про себе;
- впровадження психосоціальної підтримки для близьких.
Матеріали розроблені так, щоб підтримати педагогів у контакті з дітьми, коли їх контекст може включати стрес і травму.
Після проходження курсу ви зможете:
- надавати психосоціальну підтримку для формування психологічної стійкості дітей в умовах кризи;
- інтегрувати у свої заняття прості та прикладні техніки психосоціальної підтримки та соціально-емоційного навчання.
Матеріали онлайн-курсу створені Центром Професійного Навчання (Center for Professional Learning) та адаптовані до контексту України лідерами Комʼюніті Практиків українських вчителів, вихователів та практичних психологів за підтримки Українського Інституту Розвитку Освіти.