(Українська) В УКРАЇНІ СТАРТУВАВ ПРОЄКТ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ «ПОРУЧ»

22 березня 2022

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) разом із Міністерством освіти і науки України, Українським інститутом когнітивно-поведінкової терапії та Всеукраїнським громадським центром «Волонтер» запустили проєкт психологічної підтримки «ПОРУЧ».

Проєкт «Поруч» – це групи психологічної підтримки для підлітків і батьків, чиє звичне життя зламала війна. Психологи готові допомагати офлайн і онлайн, щоб досвід громадян України не залишився непереборною травмою на все життя.

Онлайн-зустрічі відбуватимуться в ZOOM. У кожній із них буде не більш як 10 учасників і ведучий-психолог. Участь у групах безоплатна. Час зустрічей буде узгоджено з кожним учасником.

Під час зустрічей діти зможуть поділитися переживаннями про події, відчути підтримку інших учасників групи та фахівців, а також знайти способи, як підтримувати себе та близьких у складні часи, побути в спільноті людей, які розуміють і підтримують одне одного. Заповнити заявку на участь можна тут.

Психологи «ПОРУЧ» допомагають не лише підліткам, а й батькам. Адже батьки мають опікуватися не тільки своїм психічним здоров’ям і психологічним станом, а й станом дітей, що вдвічі збільшує навантаження. Як кажуть фахівці, зайвої підтримки в такому випадку не буває.

Дорослі учасники обговорюватимуть, зокрема, як підтримати себе та близьких, як керувати емоціями в складні часи, як вгамувати біль і знайти себе в нових життєвих умовах, як планувати в часи невизначеності та де знайти ресурси для цього. Взяти участь можна за покликанням.

Важливо, що в межах проєкту працюють професійні психологи з навичками допомоги людям, що пережили війну, а також ті, хто прагне професійно підготуватися та стати до надважливої в цей час роботи. Якщо ви психолог і хочете долучитися, переглянути вимоги та заповнити заявку можна тут.

Джерело