ДРУГА МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ПСИХОДИДАКТИКИ: ФІЛОСОФСЬКІ, ПСИХОЛОГІЧНІ ТА ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ»

24 квітня 2018

20–21 квітня 2018 року Польсько-українською науково-дослідницькою лабораторією психодидактики імені Я. А. Коменського кафедри педагогіки та освітнього менеджменту факультету соціальної та психологічної освіти, кафедри теорії початкової освіти факультету початкової освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини спільно з Відділом дидактики Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України було проведено Другу Міжнародну науково-практичну конференцію «Актуальні проблеми сучасної психодидактики: філософські, психологічні та педагогічні аспекти».

Співорганізаторами конференції стали 225 науково-педагогічних працівників із 21-го ЗВО України та 17 науковців із 14 закладів вищої освіти зарубіжжя: Брестського державного університету імені О. С. Пушкіна (Республіка Білорусь), Гродненського державного університету імені Янки Купали (Республіка Білорусь), ДЗО «Гродненський обласний інститут розвитку освіти» (Республіка Білорусь), Казахського національного педагогічного університету імені Абая (Казахстан), Університету Саскатчевана (Канада), Вищої школи бізнесу і наук про здоров’я у м. Лодзь (Республіка Польща), Азербайджанської державної академії фізичної культури і спорту (Азербайджан), Державної вищої школи професійної освіти ім. проф. Станіслава Тарнавського у Тарнобжегу (Республіка Польща), Вищої школи педагогіки ім. Яна Корчака у Варшаві (Республіка Польща), Університету імені Яна Кохановського у Кельцах (Республіка Польща).

Модератор конференції – док. пед. н., проф., зав. Польсько-українською науково-дослідницькою лабораторією психодидактики імені Я. А. Коменського Осадченко І. І.

Присутніх вразив виступ професора, доктора наук Адама Масальського (Вища школа педагогіки ім. Яна Корчака у Варшаві), який розповів про результати досліджень історії вивчення іноземної мови у середніх школах м. Умані у ХVIII ст. Емоційністю та практичністю характеризувався виступ кандидата педагогічних наук, доцента, ректора ДЗО «Гродненський обласний інститут розвитку освіти» Сергєйко Світлани Антонівни, яка розповіла про особливості стратегічних орієнтирів Інституту розвитку освіти – «педагог інноваційного типу».

Після остаточної редакції матеріали конференції будуть оприлюднені на сайтах факультетів та сторінці лабораторії психодидактики у Фейсбуці.

У рамках дискусії проведеної конференції було одностайно визначено, окрім науково-практичних резюме заходу, щорічно продовжувати зазначену конференцію.

Отож, чекаємо на Третю Міжнародну науково-практичну конференцію «Актуальні проблеми сучасної психодидактики: філософські, психологічні та педагогічні аспекти» та запрошуємо до участі!


Фото новини: