(Українська) Захист виробничої: діагностико-психокорекційної практики за спеціальністю 053 Психологія

22 травня 2020

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

 

14 травня на факультеті соціальної та психологічної освіти відбувся захист виробничої: діагностико-психокорекційної практики студентами, які навчаються за спеціальністю: 053 Психологія, заочної форми навчання (керівник практики – Шеленкова Н. Л., к. психол. н., доцент кафедри психології). Захист було проведено у режимі відеоконференції за допомогою платформи Zoom.

Метою виробничої практики є апробація на практиці набутих знань та умінь у галузі психологічної діагностики та психокорекції, використання в професійній діяльності методів і засобів психорозвивальної роботи..

Студенти мали можливість прозвітуватися за пророблену роботу під час проходження практики. Звіт кожного студента складався з основних аспектів роботи, а саме: організація діагностичної роботи та практичне використання методик діагностичного мінімуму в закладах освіти; опанування способами різнобічного вивчення особистісних проблем із метою їх розв’язання; формування навичок визначення дійсної мети та завдань психокорекції; набуття умінь розробки психокорекційних програм; практичне оволодіння деякими прийомами, психотехніками та методами корекційно-розвивальної роботи в кожному конкретному випадку в різних вікових групах; набуття умінь залучення найближчого соціального оточення особистості до розв’язання її психологічних проблем, планування за необхідності корекційної роботи з особами найближчого оточення.

Всі звіти студентів заслухані, проаналізовані та заслуговують на високі оцінки.

Хотілося б відзначити звіт Маринової Антоніни Павлівни, яка проходила практику на базі Одеського навчально-виховного комплексу №84 Одеської міської ради Одеської області. Вона поділилась грунтовними наробками діагностичної та психокорекційної роботи з проблемою тривожності дитини.

Досить цікаво продемонструвала власний звіт з проходження практики Штанько Ангеліна Анатоліївна, що проходила практику на базі ОНВК (ЗНЗ І-ІІ ступенів №17 – ліцей) Олександрійської міської ради Кіровоградської області, яка розповіла про особливості та специфіку використання проективних діагностичних методик з учнями.


Фото новини: