(Українська) ЗАХИСТ ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТАМИ 265 З ГРУПИ В РЕЖИМІ ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЇ

30 листопада 2020

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

На факультеті соціальної та психологічної освіти 25.11.2020 року відбувся захист виробничої практики студентами 265 групи денної форми навчання в програмі Zoom-конференції, яку було організовано заступником декана з практичної підготовки, доцентом кафедри соціальної роботи С. О. Роєнко. Керівник практики, доцент кафедри психології Л. А. Данилевич.

Студенти-магістри вчасно підключилися до онлайн-конференції  практики, активно налаштувалися на роботу.

Виробничу практику студенти-практиканти проходили на базі закладів загальної середньої освіти за місцем проживання та в м. Умань. Змістом виробничої практики здобувачів вищої освіти було набуття практичних вмінь і навичок – необхідного досвіду проведення профорієнтаційної роботи в школі, як психологи, з учнями 7-11 класів.  Цікавими враженнями, досвідом проведення психодіагностичної роботи з учнями у дистаційному режимі поділилися  студенти А. Єскіна, І. Чамлай, Н. Нижник. З великим надхненням і позитивом  ділились своїм досвідом безпосередньої практичної роботи та проходили практику без дистанційної форми, працюючи в школі, студенти О. Тодоровська, І. Господаренко, які підготували презентації з фотоматеріалами, розповідаючи про результати профдіагностики, проведення профорієнтаційних виховних занять, виступи яких були відмічені, як найбільш змістовні та гарно оформлені.

Про результати дослідження професійних інтересів та професійної спрямованості учнів випускних класів своїх шкіл, досвід спілкування з психологами шкіл розвповідали  А. Хоменко, А. Варивода, В. Петрик, О. Прокопова.

Незважаючи на деякі технічні труднощі, зокрема, не всі могли через мобільні телефони завантажити презентації, захист практики відбувався доброзичливо, активно, студенти-магістри розповіли про позитивний досвід та результати практики, зробили висновки про важливість досвіду набуття  знань щодо профорієнтаційної роботи психолога в школі.


Фото новини: