(Українська) Захист виробничої практики

11 квітня 2024

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

10.04.2024 року у студентів факультету соціальної та психологічної освіти, освітньо-професійної програми Соціальне забезпечення,  відбувся захист виробничої практики.

Виробнича практика є етапом практичної підготовки здобувачів до професійної діяльності, на якому відбувається закріплення й поглиблення теоретичних і практичних знань, одержаних під час аудиторних занять у процесі вивчення дисциплін, закладаються основи практичних вмінь і навичок, творчого ставлення до діяльності, відбувається формування професійних якостей особистості майбутнього фахівця.

Мета практики полягала у закріпленні та поглибленні теоретичних знань, отриманих здобувачами вищої освіти у процесі вивчення дисциплін; формуванні практичних навичок шляхом ознайомлення безпосередньо в установі з основними аспектами професійної діяльності та організації установи; розвитку професійного мислення, формування навичок діяльності в трудовому колективі.

На захисті практики були присутні: декан факультету соціальної та психологічної освіти – доктор педагогічних наук, професор кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Кравченко О.О.; заступник декана з організації практичної підготовки – кандидат  психологічних наук, доцент кафедри психології Дудник О.А.; завідувач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Албул І.В.; голова екзаменаційної комісії – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Ісаченко В.П.; керівник практики – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Гончар І.Г.

Студентам на зустрічі вдалося презентувати результати виконаної роботи за період практики з 19.02.2024 року по 31.03.2024 року, поділитися враженнями, розповісти про труднощі, які виникали, та висловити побажання щодо удосконалення практичної підготовки здобувачів вищої освіти.