Звітна конференція про захист виробничої практики 36 та Р/23 груп

5 червня 2020

3 травня 2020 р. відбулася звітна конференція про захист виробничої практики для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти 36 та Р/23 груп, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Соціальна робота (соціально-психологічне консультування)».

Базою виробничої практики виступили заклади соціальної сфери, зокрема, управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради, служба у справах дітей Уманської районної державної адміністрації, комунальна установа «Тульчинський центр соціально-психологічної реабілітації дітей та з функціональними обмеженнями «Промінь надії», Таращанський районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Таращанської районної державної адміністрації Київської області, Сквирський районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Сквирської районної державної адміністрації Київської області та інші.

Груповим керівником була призначена к. пед. наук, доц. кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи В. М. Полєхіна.

Частина завдань програми практики були до дистанційного режиму організації освітнього процесу. Особливий інтерес викликало завдання, що передбачало розробку студентами-практикантами екскурсійного деталізованого маршруту для певної категорії населення (для людей з особливими потребами, для дітей з інвалідністю, для багатодітних родин, для людей похилого віку, людей з особливими потребами).

Варто відмітити виступи Головіна Анатолія, Чорної Діани,  Коваленко Маргарити, Гудзенко Вікторії, Слободянюка Максима, Слюсар Вікторії та інших.

Присутнім на захисті виробничої практики викладачам та  студентам були представлені презентаційні матеріали, які викликали жваву дискусію зі спогадами, порівняннями та побажаннями про шляхи підвищення ефективності  професійної підготовки  студентів.

Заступник декана з практичної підготовки студентів доцент Роєнко Світлана Олександрівна підсумовуючи звітну конференцію, як етап  державного іспиту, констатувала, що успішне проходження практики дозволило студентам піднятися на новий рівень методичних, пізнавальних, практичних умінь і навиків та зробити крок до формування професійної самосвідомості та самовизначення майбутнього соціального працівника.


Фото новини: