(Українська) НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЦЕНТР ПЕДАГОГІЧНОГО КРАЄЗНАВСТВА ПОДВІЙНОГО ПІДПОРЯДКУВАННЯ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ ТА НАЦІОНАЛЬНІЙ АКАДЕМІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ

7 січня 2021

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

 

До складу Центру входять члени Академії педагогічних наук України, вчені Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, провідні спеціалісти з історії педагогіки та педагогічного краєзнавства.

Науково-дослідний центр педагогічного краєзнавства створено з метою розвитку фундаментальних та прикладних досліджень з проблем педагогічного краєзнавства, координації дослідницької діяльності вчених у галузі педагогічного краєзнавства з науковими планами і програмами Національної академії педагогічних наук України, створення можливостей для апробації та впровадження у навчальний процес результатів досліджень, залучення обдарованої молоді до активної науково-дослідної роботи

Основні напрями діяльності центру:

  1. Педагогічне краєзнавство у підготовці майбутніх учителів.
  2. Проблеми педагогічного краєзнавства: структура, функції, принципи та джерела.
  3. Теоретико-методологічні засади педагогічно-краєзнавчої діяльності.
  4. Зміст, форми і методи навчання студентів засобами педагогічного краєзнавства.
  5. Педагогічне краєзнавство як ефективний засіб професійної підготовки майбутніх учителів.
  6. Педагогічно-краєзнавча технологія навчання студентів.
  7. Педагогічні умови функціонування моделі підготовки майбутніх учителів засобами педагогічного краєзнавства.
  8. Методичні засади використання педагогічного краєзнавства у професійній підготовці вчителя.

Структура центру:

  • науково-дослідна лабораторія «Педагогічне краєзнавство Черкащини»;
  • редакційний відділ;
  • інформаційно-аналітичний відділ.

Наукові дослідження центру здійснюються у контакті з іншими навчальними та науковими закладами. Зокрема, з лабораторією історії педагогіки Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук  України.

Співпраця здійснюється шляхом координації тематики наукових робіт, організації спільних наукових досліджень, проведення конференцій, семінарів, нарад, обміну науковою інформацією, літературою і т.п.


Фото новини: