(Українська) Соціальна інклюзія дистанційного освітнього процесу

9 листопада 2020

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

6 листопада 2020 р. на факультеті соціальної та психологічної освіти відбулася робоча нарада співробітників науково-дослідної теми за кошти загального фонду державного бюджету «Соціально-психологічна реабілітація дітей та молоді з особливими освітніми потребами засобами інклюзивного туризму» (державний реєстраційний номер: 0119U103978) Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини з представниками відділу освіти Уманської міської ради щодо проведення спільного дослідження «Соціальна інклюзія дистанційного освітнього процесу» з огляду на виклики, пов’язані з поширенням COVID-19 та карантинними заходами.

Протягом вересня-жовтня 2020 р. були розроблені анкети та проведене опитування усіх учасників освітнього процесу загальноосвітніх шкіл міста Умань. В анкетуванні взяли участь 146 учнів, 150 учителів, 14 психологів та соціальних педагогів, 1091 батьків.

Учасники засідання здійснили аналіз результатів анкетування: виокремили успішні практики дистанційного навчання, з’ясували труднощі та проблемні питання, визначили запити від учасників освітнього процесу щодо його поліпшення спільної роботи.

Перспективами такої співпраці є вироблення рекомендацій на основі принципу зв’язку теорії і практики щодо психологічного супроводу та соціально-педагогічного патронажу учасників освітнього процесу.


Фото новини: