Перший Всеукраїнський науково-практичний семінар «Психопедагогічне значення соціальних мереж (на прикладі Facebook)»

2 квітня 2019

Минулого тижня Польсько-українською науково-дослідницькою лабораторією психодидактики імені Я. А. Коменського факультетів соціальної та психологічної освіти, дошкільної та спеціальної освіти було проведено Перший Всеукраїнський науково-практичний семінар «Психопедагогічне значення соціальних мереж (на прикладі Facebook)». Члени студентського гуртка «Технологія організації освітнього простору» факультету соціальної та психологічної освіти під керівництвом д. пед. н., проф. Осадченко І. І. оприлюднили результати студентської науково-дослідницької роботи. Співорганізаторами заходу стали: Київський національний педагогічний університет імені Бориса Грінченка (керівник студентів – д. пед. н., проф. Васьківська Г. О.), Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки (керівник студентів – к. філол. н., доц. Данилюк О. К.), Волинський національний технічний університет (керівник студентів – к. пед. н., доц. Потапюк Л. М.) та ін. Студенти-члени наукового гуртка проаналізували понад 500 анкет та оприлюднили результати дослідження у доповідях: Колбасюк Марини (від імені Пьотра Шуліха – д. соціол. н., проф. Державної вищої професійної школи ім. проф. Станіслава Тарновського в Тарнобжегу (Республіка Польща)), студентки 25 групи«Фейсбук – феномен видовищного спілкування в культурі безпосередності»; Мікаелян Офелі, студентки 25 групи«Що ми постим і як лайкаєм на Facebook»; Подгорної Тетяни, студентки 34 групи«Вплив соціальних мереж на формування особистості підлітків»; Андросової Анни, студентки 34 групи«Обізнаність щодо боротьби з інтернет-залежністю»; Пишної Наталії, студентки 25 групи «Найпопулярніші афери сфери Інтернет. Будьте обережні!»; Будегай Вікторії, студентки 42 групи«Результати опитування щодо особливостей користування мережею Facebook»; Господаренко Ірини, студентки 42 групи«Безпека ваших акаунтів у Фейсбук».

Учасників вразив виступ д. пед. н., проф. Осадченко Інни, на тему «Психопедагогічний аналіз акаунтів Facebook», яка поділились власним досвідом користування цією мережею, способами психопедагогічного аналізу акаунтів з метою убезпечення від шахрайства. Зокрема йшлося про запобігання приєднання у друзі шахраїв категорії «американський солдат», «екстрасенс» та психічно неурівноважених користувачів. Така інформація була важлива не лише для пересічного користувача соціальними мережами, а, передусім, для присутніх на семінарі практичних психологів міста Умані та студентів – майбутніх психологів, яким надалі доведеться працювати з психічними результатами у своїх клієнтів такої «дружби».

Вочевидь проведене студентами дослідження дозволило визначити значущі позитивні сторони користування соціальною мережею Facebook, про що вирішено зробити наступний семінар та видати окремі методичні рекомендації.

Після остаточної редакції матеріали семінару будуть оприлюднені на сайтах факультетів та сторінці лабораторії психодидактики у Фейсбуці https://www.facebook.com/groups/300639647132414/.

Чекаємо вас на наступних наших семінарах!


Фото новини: