(Українська) Проведено інтерактивне лекційне заняття з елементами рольової гри

23 жовтня 2023

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

У системі сучасної освіти однією з популярних форм навчання є лекція, яка створює фундаментальну базу знань студентів з кожної дисципліни, що передбачена навчальним планом та потребує високого рівня майстерності й педагогічної компетентності лектора.

Інтерактивні методи та інноваційні технології навчання є тими інструментами навчального процесу, які дозволяють підвищити рівень освіти, сприяють формуванню навичок та вмінь студентів, що будуть ними використані в подальшій професійній діяльності. Провідна мета навчання на основі інновацій – підготувати фахівця, здатного кваліфіковано вирішувати професійні завдання, орієнтовані на досягнення найвищого результату.

Тому для здобувачів вищої освіти першого курсу р/11 та з/11 груп факультету соціальної та психологічної освіти, спеціальності 231 Соціальна робота та 232 Соціальне забезпечення було проведено інтерактивне лекційне заняття з елементами рольової гри.  Заняття відбулося з дисципліни «Історія соціальної роботи», тема заняття «Соціальна допомога у Західній Європі в період раннього (V–X століття) та класичного (XI–XV століття) середньовіччя». Викладач – Матрос Ольга Олександрівна, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи.

Під час проведеного лекційного заняття основна увага приділялася методичним прийомам викладання, які характеризуються підвищеним ступенем мотивації і емоційності, прямими і зворотними зв’язками здобувачів вищої освіти з викладачем, високою активністю. У ході заняття студенти виявляли творчі можливості, висували неординарні та нестандартні ідеї, самостійно розв’язували складні ситуації, обґрунтовували висновки, надавали пропозиції та рекомендації.


Фото новини: