(Українська) Проходження виробничої (викладацької) практики

8 травня 2024

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

   

     Аспірантка факультету соціальної та психологічної освіти ІІ року навчання ОС «Доктор філософії» освітньо-наукової програми «Освітні, педагогічні науки» Зубко Ольга Сергіївна здійснила проходження виробничої (викладацької) практики на базі кафедри психології та педагогіки та розвитку дитини Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

     Відповідно до поставлених завдань виробничої (викладацької) практики аспіранта було ознайомлено із специфікою науково-педагогічної діяльності викладача закладу вищої освіти, а саме: організацією освітнього процесу на факультеті Дошкільної та спеціальної освіти, зокрема на кафедрі психології та педагогіки та розвитку дитини; методичної та наукової роботи; виховної роботи із здобувачами вищої освіти; здійснення науково-дослідної роботи викладача. Метою проходження практики було формування фахових компетентностей та навичок практичного їх застосування, як майбутнього викладача закладу вищої освіти відповідно до спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки.

     Відповідно до індивідуального плану роботи практиканти було ознайомлено із: нормативно-правовим базою УДПУ імені Павла Тичини; організацією виховної роботи у ЗВО; матеріально-технічною базою закладу; документацією та навчально-методичною документацією курсів психології та педагогіки та розвитку дитини.

     Практиканткою було проведено лекційні та практичні заняття з дисциплін: «Психолого-педагогічні засади раннього дитинства», «Соціально-психологічна безпека дітей», «Ознайомлення дітей з суспільним довкіллям», «Література для дошкільників з практикумом виразного читання», «Основи теорії гендерного виховання», а також виховний захід «Стросостійкість в умовах війни».

     Враження від виробничої (викладацької) практики склалися цілком позитивні, адже під час здійснення вище перерахованих видів робіт було отримано вагомий досвід роботи професії викладача ЗВО, що дає змогу розширити професійні компетентності, передбачені освітньо-науковою програмою «Освітні, педагогічні науки» третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти.