(Українська) Проходження практики на базі центру дозвілля та відпочинку дітей “Барвограй”

14 червня 2018

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

В системі підготовки психолога важливе місце належить практиці. Вона є проміжною ланкою між теоретичним навчанням майбутніх спеціалістів, та  їх практичними уміннями й навичками.
 Під час проходження практики студенти ознайомлюються з
особливостями роботи психолога; набувають досвід психологічної та педагогічної діяльності, виробляють уміння та  навички,  необхідні  для вирішення професійних  завдань,  оволодівають  формами  і методами діагностичної, корекційно-розвивальної, просвітницької, дослідницької  і  навчально-виховної  роботи;  рефлексують  свої особистісні  якості  і  рівень практичної підготовленості  до майбутньої професійної діяльності.
Нинішня практика проходила на базі центру дозвілля та відпочинку дітей “Барвограй”. Я Девілєнєва Вікторія та ще 3 моїх одногрупниць, а саме: Павлівська Валентина, Бень Анастасія та Топольник Ольга були закріплені за майданчиком, що знаходиться за адресою вул. Шкільна 40. Під час проходження практики невеликі труднощі з’явилися на початковому етапі – знайомство з дітьми, налагодження контакту. Але ми майже одразу вирішили цю проблему, розповівши дітям хто ми такі, та навіщо прийшли, розпочавши ігри на знайомство, діти, так само як і ми швидко адаптувалися, звикли до нових друзів.
Віковий період дітей був — 6-15 років — в цьому віці, вони вже більш-менш самостійні. Діти цікавляться навколишнім світом і активно взаємодіють зі своїми ровесниками та дорослими людьми. Вони вже вміють критично міркувати, розмірковувати і вибудовувати свої думки. У них вже сформовані основні життєві цінності й навички. У цьому віці діти досить рухливі, цікаві, відкриті для спілкування і для засвоєння нової інформації. Вони з задоволенням погоджуються на будь-які експерименти, на все нове і незвичайне. Тому, для дітей віком 6-15 років пропонували рухливі ігри, які навчають колективного взаємодії, розвивають реакцію, силу, витривалість, уяву, пам’ять і спритність. Ігри для дітей у літньому таборі — це творча діяльність, де вони висловлюють своє бачення життя, вони розкривають свої думки, мрії, прагнення і почуття. Це самостійна діяльність дітей, де вони об’єднуються єдиною метою і спільними зусиллями. Тому, індивідуальні та комп’ютерні іграшки в цей час відходять на другий план, звільняючи все поле діяльності для активних Ігор на свіжому повітрі.
 Кожен з них пропонував свої улюблені ігри. Ми намагалися врахувати захоплення та вподобання кожної дитини, тому до підбору ігор ставилися з великою відповідальністю. І одними з найулюбленішими іграми дітей були: «крокодил», «світлофор», «3-13-30», «класики», «піонербол», «волейбол» «утримай кульки», та інші. 
Більшість подібних ігор передбачає стимулювання  у дитини не тільки  до фізичного, але і розумового  розвитку. Дитина, беручи участь у тій чи іншій грі, розвиває свою уяву, логіку і увагу. Він розкривається як особистість і показує свої індивідуальні риси. Тому, подібні ігри допомагають виявити дітей з організаторськими здібностями. Вони активізують дітей і допомагають кожному проявити себе, влитися в незнайомий колектив і знайти друзів.
Отже, пройшовши практику, відчувши все це на власному досвіді, можна сказати що, дійсно, такого роду практика поглибила, закріпила знання з фахових і психолого-педагогічних дисциплін, здобу­ті під час вивчення теоретичні знання, та дала змогу застосувати їх на практиці.
 Дала змогу закріпити впевненість у правильності вибору професії. Однозначно викликала прагнення навчатися ще більше та вдосконалювати свої навички й здібності.


Фото новини: