Проєкт «Академічна доброчесність, як складова якості освітнього процесу в умовах ЗВО»

22 червня 2020

Нещодавно відбувся захист творчих робіт серед студентів І курсу, які приймали участь у реалізації проєкту «Академічна доброчесність, як складова якості освітнього процесу в умовах ЗВО».

У своїх виступах студенти відзначили важливість дотримання академічної доброчесності, принципів та норм етичного кодексу, а також запропонували шляхи удосконалення курсу для майбутніх слухачів.

В кінці презентації було проведено рефлексію серед учасників проєкту  та отримано відгуки про туку форму роботи:

Олійник Вікторія, студентка І курсу З/11 група: «Академічна доброчесність- це курс, який допоміг нам зрозуміти як правильно має чинити кожен студент при написанні певних робіт (курсова, ІНДЗ, тези). Навчив нас тому, що наша робота має бути унікальною та кожен із нас має докладати власних зусиль при її написанні. Це курс, який допоміг нам зрозуміти, що насправді значать такі терміни, як фальсифікація, плагіат, самоплагіат та списування , а також протилежні їм значення. Кожен із нас може досягти успіху, якщо докладе власних зусиль та ідей.»

Марченко Каріна, студентка І курсу П/11 група : «Під час занять я зрозуміла, про важливість правильного використання наукових джерел, та те що представляти результати саме своєї роботи дійсно круто».

Тарасюк Тетяна, студентка І курсу З/11 група: «Завдяки курсу Академічної доброчесності я зрозуміла що плагіат це дуже погано, і якщо ми вже вирішили взяти в роботу собі чужі дослідження , то обов’язково ми маємо вказати джерело з якого ми це взяли».

Федотова Леся, студентка, І курсу, П/12 група «Мені програма дала можливість усвідомити необхідність створення власних ідей та праць, адже без моїх зусиль я не зможу стати гарним фахівцем, а все життя за рахунок чужих думок не можливо».

Проданчук Кристіна, студентка І курсу, П/11 група, «Цей проект дав можливість зрозуміти як правильно писати наукові роботи та де можна найти цікаву інформацію під час підготовки до пар».

Кравченко Анна, студентка IV курсу 42 група, «Проект «Академічна доброчесність, як складова якості освітнього процесу в умовах ЗВО» на мою думку це не тільки можливість, для І курсу дізнатися нову інформацію про академічну доброчесність та не доброчесність, а побачити в собі її прояви і головне наслідки» .

По завершенні курсу всі учасники отримали сертифікати, які засвідчили успішне проходження курсу.

Сподіваємось, що реалізація проєкту стане традиційним для нашого університету у формі спецкурсу, або факультативу. Усі матеріали, які використовувались під час реалізації цього проекту будуть сформовані з навчально-методичний збірник.


Фото новини: