(Українська) «Україна і Польща: минуле, сучасне, майбутнє»

24 травня 2018

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

В рамках Днів Польщі в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини 22 травня відбулася Міжнародна наукова конференція «Україна і Польща: минуле, сучасне, майбутнє». Для участі в Міжнародній конференції долучилися представники з інших закладів-партнерів України та Польщі.

Серед почесних гостей – доктор Університету імені Адама Міцкевича в Познані Катаржина Єндражчик; представники Сілезького університету в Катовіце – доктор габілітований Мачей Шаргот та доктор габілітований, професор Даріуш Ротт; представники Академії імені Яна Длугоша в Ченстохові – доктор габілітований, професор Адам Рігевіч та доктор габілітований Барбара Шаргот; старший викладач Державної вищої школи професійної освіти імені Яна Амоса Коменського в м.Лєшно Данута Глувка; доктор історичних наук, професор Петро Чернега та кандидат історичних наук, доцент Андрій Телегуз із Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова; доктор історичних наук, професор Київського національного університету імені Тараса Шевченка Віктор Король.

Привітали учасників конференції ректор нашого університету доктор педагогічних наук, професор Олександр Безлюдний, проректор з наукової роботи та міжнародного співробітництва УДПУ, кандидат історичних наук, професор Владилена Сокирська та радник посла Республіки Польща Емілія Ясюк.

Під час пленарного засідання обговорювалися актуальні проблеми історико-культурних та освітніх процесів в Україні та Польщі. Предстаником від факультету соціальної та психологічної освіти виступила із доповіддю доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки та освітнього менеджменту, завідувач Польсько-української науково-дослідної лабораторії психодидактики імені Яна Амоса Коменського Інна Іванівна Осадченко на тему «Психодидактичні ідеї Я. А. Коменського: від історії до сьогодення», де обґрунтувала належність видатному педагогові авторство психодидактичного підходу у освіті.