(Українська) Інклюзія в освіті

28 березня 2019

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Основною роботою навчального закладу, який прагне стати інклюзивним, має бути саме робота психолога із студентами з інвалідністю. Кожен студент не хоче виділятись як особливий, але хоче бути визнаною особистістю. Адже інклюзія пов’язана не лише з усуненням архітектурних бар’єрів, але і стосується більш широкого доступу до освітньої програми, викладання, навчання та оцінювання.

Саме тому відбулась зустріч учасників центру соціально-освітньої інтеграції та інклюзивного реабілітаційно-соціального туризму «Без бар’єрів» із психологом Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Психолог провела різні діагностичні методики на визначення рівня тривожності.

Про важливість та необхідність таких зустрічей також зазначав директор Департаменту атестації кадрів вищої кваліфікації та ліцензування Міністерства освіти і науки України, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України Андрій Шевцов, коли був із робочим візитом у нашому університеті.


Фото новини: