ВІДБУВСЯ СЕМІНАР ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ З ДОСВІДОМ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ

31 травня 2024

      Згідно плану роботи Науково-методичного центру професійного розвитку викладачів на 20232024 н.р. відбувся черговий науково-методичний семінар для викладачів з досвідом науково-методичної роботи, координатором якого є д.пед.н., професор Оксана Бялик.

      На порядку денному питання, розкрито начальником навчально-методичного відділу Іриною Денисюк щодо перегляду нормативних документів Університету, зокрема, Положень, частину з яких було оновлено й подано у новій редакції, частину представлено, як нові (Положення про систему внутрішнього забезпечення якості освіти в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини, Положення про систему рейтингової оцінки діяльності науково-педагогічних працівників Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини (Нова редакція), Положення про дуальну форму здобуття вищої освіти в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини, Положення про освітні програми в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини (Нова редакція), Положення про робочу програму навчальної дисципліни в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини та ін.).

     Питання «Популяризація академічної доброчесності в освітньому середовищі ЗВО: з досвіду факультету соціальної та психологічної освіти УДПУ» (доповідачГолова Групи сприяння академічній доброчесності факультету соціальної та психологічної освіти, доктор педагогічних наук, професор кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Наталія Коляда) представлено через розкриття кращих практик факультету у даному напрямі, представивши нормативні документи України та рекомендації міжнародних організацій з цього питання; Політику академічної доброчесності в УДПУ імені Павла Тичини; корисні документи та онлайн-ресурси, заходи щодо її забезпечення на факультеті; Декларацію про дотримання академічної доброчесності; Національний репозитарій академічних тестів, пропозиції та перспективи та ін.