Гарбар Світлана Володимирівна

ПІБ здобувача: Гарбар Світлана Володимирівна

Тема дисертації: «Виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку засобами дитячої мультиплікації»

Рік вступу: 2022

Науковий керівник: Кушнір Валентина Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор

  • З 2007-2012 р.р. навчалася в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини за спеціальністю «Дошкільна освіта. Соціальна педагогіка». У 2012 р. здобула ступінь вищої освіти спеціаліст та отримала кваліфікацію «Вихователь дітей дошкільного віку. Організатор дошкільної освіти. Соціальний педагог в закладах освіти. Вихователь-гувернер» (Диплом ЕР № 43111767).
  • З 2014-2016 р.р. навчалася в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини за спеціальністю «Початкова освіта. Практична психологія». У 2016 р. здобула ступінь вищої освіти спеціаліст та отримала кваліфікацію «Організатор початкової освіти. Вчитель початкової школи. Практичний психолог в закладах освіти» (Диплом С16 № 101667).
  • З 2019-2021 р.р. навчалася в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини за спеціальністю «Дошкільна освіта. Спеціальна освіта (логопедія)». У 2021 р. здобула ступінь вищої освіти магістр та отримала кваліфікацію кваліфікація «Магістр дошкільної освіти. Організатор дошкільної освіти. Логопед. Організатор спеціальної та інклюзивної освіти» (Диплом М20 №145017).

Професійна кар’єра:

  • 2011-2014 р.р. – вихователь дітей дошкільного віку в Громівському навчально-виховному комплексі.
  • 2014-2015 р.р. – вчитель початкових класів в Громівському навчально-виховному комплексі.
  • З листопада 2017 – 2020 р.р. до цього часу викладач-стажист кафедри дошкільної освіти;
  • З 2020 р. – до цього часу викладач кафедри дошкільної освіти.
  • Гарбар Світлана Володимирівна – автор більше 30 публікацій, з них 6 фахових статей (категорії Б), 2 колективні монографії, 2 навчально-методичних посібників для студентів вищих навчальних закладів та низка тез з досліджуваної проблеми.
  • Взято участь у понад 50  науково-методичних семінарах та Всеукраїнських конференціях. Також була організатором Регіональних науково-методичних семінарів, які відповідають тематиці дисертаційного дослідження («Формування особистості дитини в сучасному інформаційно-комунікаційному середовищі» 12.02.2022 р., «Всебічний розвиток особистості дитини в сучасному інформаційно-комунікаційному середовищі» 24.03.2022 р.).

ОСНОВНІ НАУКОВІ ДОСЯГНЕННЯ:

Посібники:

  • Методика викладання природознавства в початковій школі : навч.-метод. посіб. Умань: АЛМІ, 2020. 164 с.
  • Художня праця та основи дизайну: навч.-метод. посіб. Умань: Візаві, 2021. 146 с.

Навчально-методичні вказівки для виконання практичних та лабораторних робіт студентів:

  • Гарбар С. В. Практичні та лабораторні заняття з навчальної дисципліни «Художня праця та основи дизайну»: навч.-метод. вказівки для студентів. Умань, 2020. 14 с.
  • Гарбар С. В. Практичні та лабораторні заняття з навчальної дисципліни «Методика викладання природознавства»: навч.-метод. вказівки для студентів. Умань, 2020. 24 с.
  • Гарбар С. В. Практичні та лабораторні заняття з навчальної дисципліни «Основи образотворчого мистецтва з методикою керівництва в ЗДО»: навч-метод. вказівки для студентів. Умань, 2021. 20 с.
  • Гарбар С. В. Практичні та лабораторні заняття з навчальної дисципліни «Спеціальна методика фізичного виховання»: навч.-метод. вказівки для студентів. Умань, 2022. 20 с.

Свідоцтво про реєстрацію авторського права:

  • Навчально-методичний посібник «Методика викладання природознавства в початковій школі» (№ 99125 від 17.08.2020 р.).
  • Навчально-методичний посібник «Художня праця та основи дизайну» (№106553 від 22. 07. 2021 р.).
  • Колективна монографія «Актуальні проблеми дошкільної освіти» (№111898 від.17.02.2022 р.).

Монографії:

  • Svitlana Harbar Foreign experience of pre-school education Pre-school education in the context of new ukrainian school’s objectives: joint monograph. 2020. рg. 22–49.

URL: http://dnb.dnb.de

  • Гарбар С.В. Формування культури поведінки дітей дошкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти. Актуальні проблеми дошкільної освіти: колективна монографія. Умань: Візаві, 2021. С. 117–145.

URL: http://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13946

Участь у професійних об’єднаннях:

  • Член Української асоціації дослідників освіти (UERA)
  • Член Української асоціації ім.В.Сухомлинського.
  • Відповідальний виконавець кафедральної наукової теми «Модернізація змісту форм та методів компетентісного підходу» (номер державної реєстрації НДР: 0111U007533).

Статті у наукових виданнях (категорії Б)

  • Гарбар С. В. Особливості використання дитячої мультиплікації як засіб виховання основ культури поведінки старших дошкільників. Проблеми освіти: зб. наукових праць. ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». Вінниця : ТОВ «ТВОРИ», 2019. Вип.91.С. 270–273.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10681

  • Гарбар С. В. Вплив мультиплікаційних фільмів на виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школа х: зб. наук. пр. / [редкол.: А.В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя: КПУ, 2020. Вип. 71. Т. 1. С.112–

URL: http://www.pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2020/71/part_1/21.pdf

  • Гарбар С. В. Виховання основ культури поведінки дітей старшого дошкільного віку як педагогічна проблема. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія: 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 75. Том 1. Київ: Видавничий дім «Гельветика», 2020. С.34-39.

URL: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32483?locale-attribute=en

  • Гарбар С. В. Педагогічні умови використання мультиплікаційних фільмів у вихованні та навчанні дітей дошкільного віку. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 1 (48). С. 83–88.

URL: http://visnyk-ped.uzhnu.edu.ua/article/view/234906

  • Гарбар С. В. Використання мультиплікаційних фільмів у формуванні природознавчої компетентності дітей молодшого шкільного віку. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». Випуск 1 (50). 2022. С.56-59.

URL: https://doi.org/10.24144/2524-0609.2022.50.56-58.

  • Гарбар С. В. Критерії, показники та рівні вихованості культури поведінки дітей старшого дошкільного віку. Наукові інновації та передові технології. Серія: Педагогіка. Випуск 4 (6). 2022. С.35-49.

URL: https://doi.org/10.52058/2786-5274-2022-4(6)-35-48.

Статті в зарубіжних виданнях

  • Гарбар С. В. Foreign experience of pre-school education. Foreign experience of pre-school education Pre-school education in the context of new ukrainian school’s objectives: joint monograph. 2020. рg. 22–49.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13298

  • Гарбар С. В. Вплив мультиплікаційних фільмів на формування культури поведінки дітей старшого дошкільного віку. DYNAMICS THE DEVELOPMENT OF WORLD SCIENCE. V Міжнародна науково-практична конференція Ванкувер, Канада, 2020. С.400– 406.

URL: https://sci-conf.com.ua

Публікації у всеукраїнських та міжнародних конференціях:

  • Колонтаєвська С. В. Культура поведінки дітей дошкільного віку як науково педагогічна проблема. Проблеми реформування педагогічної науки та освіти : Матеріали наук.-практ. конф., Херсон : Видавництво «Молодий вчений», 2019. С. 132–135.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10590

  • Колонтаєвська С.В. В. Софія Русова про фізичне виховання дітей. Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи. Вісник польсько-української науково-дослідницької лабораторії психодидактики імені Яна Амоса Коменського. Умань : ВПЦ «Візаві», 2019. С. 103–106.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11465

  • Колонтаєвська С. В. Особливості формування культури поведінки старшого дошкільного віку. Вісник науково-дослідної лабораторії «В. О. Сухомлинський і школа ХХІ століття. Умань, Візаві, 2019. Вип. ХІІ. С.56– 60.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua/bitstream/123456789/10729

  • Колонтаєвська С. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховній роботі вихователя закладу дошкільної освіти. Інноваційна діяльність сучасного педагога в інформаційному просторі : зб. наук.-мет. праць. Умань : ВПЦ «Візаві», 2019. С. 57–61.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua/bitstream/123456789/10695

  • Колонтаєвська С. В. Шляхи модернізації фізкультурно-оздоровчої роботи з вихованцями навчально-виховного комплексу влітку. Вісник наукової лабораторії «Дошкільна освіта: історія, перспективи розвитку в ХХІ столітті». Умань : АЛМІ, 2019. Вип. VІ. С. 77–80.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11488

  • Колонтаєвська С. В. Вплив мультиплікаційних фільмів на формування гендерних стереотипів у дітей старшого дошкільного віку . Теорія та практика сучасної науки та освіти». Дніпро : СПД «Охотнік», 2019. С. 253–254.

URL: https://www.researchgate.net/publication/337649525

  • Гарбар С. В. Сучасні педагогічні методи та умови виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку. Актуальні проблеми навчання і виховання в умовах інтеграційних процесів в освітньому та науковому просторах : зб. тез доповідей ІІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., Мукачево : МДУ, 2019. С. 235–238.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua/bitstream/123456789/11348

  • Колонтаєвська С. В. Особливості розвитку моральних норм поведінки дітей старшого дошкільного віку. Наукові знання: історія становлення та перспективи розвитку : Міжнар. наук.-практ. конф., Тернопіль: ТОКІППО, 2019. С.94–98.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11894

  • Колонтаєвська С. В. Формування уявлень про моральні цінності у дітей старшого дошкільного віку. Сучасний рух науки : доп. ІХ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., Дніпро, 2019. Т 2. С.61–65.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12692

  • Гарбар С. В. Виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку. SOCIETY. EDUCATION ISSUES AND DEVELOPMENT PROSPECTS : Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 2020. С. 414–417.

URL: https://sci-conf.com.ua

  • Гарбар С. В. Структура та зміст занять з навчання дошкільників гри в баскетбол. Спортивні ігри в розвивальному просторі ЗДО: досвід, проблеми, перспективи розвитку : Семінар практикум для науковців, педагогів, інструкторів з фізкультури ЗДО, студентів Умань, 2020. С.52–54.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12696

  • Гарбар С. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в роботі з дітьми дошкільного віку. Вектори психології 2020 : Міжнар. молодіжна наук. конф., Харків, 2020. С.94–97.

URL: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/14636

  • Гарбар С. В. Значення педагогічної практики для формування педагогічної майстерності майбутніх фахівців. Сучасні інноваційні технології у дошкільній освіті : Міжнар. наук.-практ. конф., Умань: ВПЦ «Візаві», 2020. С. 12–15.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12703

  • Гарбар С. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в роботі вихователя закладу дошкільної освіти. Вісник науково дослідної лабораторії «В. О. Сухомлинський і школа ХХІ ст.» : зб. наук. праць за матеріалами Всеук. наук.-прак. конф. Вип. ХІІІ. Умань : Візаві, 2019. С.6–8.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10592

  • Гарбар С.В. Формування культури поведінки дітей старшого дошкільного віку засобами мультфільмів . Психолого-педагогічний супровід розвитку особистості дитини в умовах ЗДО і сім’ї : Вісник науково-дослідної лабораторії «Дошкільна освіта: історія, перспективи розвитку в ХХІ ст.» за матеріалами ІІ Всеук.наук.прак. конф. Умань: Візаві, 2020. Вип. VІІ. С.20–25.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua/bitstream/123456789/13375

  • Гарбар С. В., Сарова К. Виховання ціннісних орієнтирів у дітей дошкільного віку в умовах взаємодії ЗДО і сім’ї. Особливості організації життєдіяльності дитини у сучасному дошкіллі. Перші спроби у науковому просторі : зб. матеріалів ХVІІІ Всеук. студ. наук.-прак. конф. Умань : Візаві, 2020. С.116–122.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua/bitstream/123456789/13375

  • Гарбар С. В., Олексик В. Психолого-педагогічний супровід дітей у період адаптації до закладу дошкільної освіти. Особливості організації життєдіяльності дитини у сучасному дошкіллі. Перші спроби у науковому просторі : зб. матеріалів ХVІІІ Всеук. студ. наук.-прак. конф. Умань : Візаві, 2020. С.28–32.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua/bitstream/123456789/13375

  • Гарбар С. В. Використання мультиплікаційних фільмів як засіб всебічного розвитку дітей дошкільного віку. Вісник науково-дослідної лабораторії «В.О. Сухомлинський і школа ХХІ століття» : Матеріали III Міжнар. наук.-практ. конф. «Сучасні інноваційні технології у дошкільній освіті» (м. Умань, 21–22 травня 2021 р.). Вип. 14 / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, ф-т дошк. та спец. освіти; [голов. ред. проф. В.М. Кушнір; відп. за вип.: Н.І. Скрипник, О.Л. Мікаелян]. Умань: ВПЦ «Візаві», 2021. С.53-56.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua

  • Гарбар С. В. Формування культури поведінки дітей дошкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти. Актуальні проблеми дошкільної освіти : колективна монографія. Умань: Візаві, 2021. С.117–145.

URL: http://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13946

  • Гарбар С. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховному процесі ЗДО. Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матеріали ІV Всеукр. наук.-практ. конф. Полтава: ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2021. С.59–62.

URL: http://dspace.udpu.edu.ua

  • Гарбар С. В. Інноваційні методи виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку. Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки. Вип. 7: Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика : матеріали 7-ої Всеукр. наук.-практ. конф. Умань : Візаві, 2021 р. С.42–46.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14673

  • Гарбар С. В. Використання мультиплікаційних фільмів як засіб всебічного розвитку дітей дошкільного віку. Сучасні інноваційні технології у дошкільній освіті. Вісник Науково-дослідної лабораторії «В.О. Сухомлинський і школа ХХІ ст.» : зб. наук. праць за матеріалами третьої Міжн. наук.-прак. конф. Умань : Візаві, 2021. 165 с.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14123

  • Гарбар С. В. Сучасні інноваційні форми та методи виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку. Вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського. Вип. 2 (22): Актуальні проблеми сучасної психодидактики: філософські, психологічні та педагогічні аспекти : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. [редкол.: Осадченко І. (голов. ред. та відп. за вип.), Демченко І., Івлєва Н. [та ін.]. Умань: Візаві, 2021. С. 50–56.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua

  • Гарбар С. В. Погляди Софії Федорівни Русової на проблеми морального виховання дітей дошкільного віку. Педагогічна спадщина Софії Русової та сучасні проблеми реформування національної освіти в Україні (з нагоди 165-ї річниці від дня народження видатної просвітительки) : Матеріали V Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф., 18-19 лютого 2021 р. Умань: ВПЦ «Візаві», 2021. С. 242–245.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13519

  • Гарбар С. В. Особливості розвитку творчої особистості дитини засобами образотворчого мистецтва. Актуалізація творчого професійного потенціалу майбутніх фахівців дошкільної освіти : зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. [голов. ред. Гаврилюк С. М.; відп. за вип. Залізняк А. М. [та ін.]. Умань: Візаві, 2021. С. 8-11.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua

  • Гарбар С. В. Використання інноваційних технологій образотворчого мистецтва у розвитку творчості дітей дошкільного віку. Психолого-педагогічний супровід розвитку особистості дитини в умовах закладу дошкільної освіти і сім’ї : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., м. Умань, 25 листоп. 2021 р. / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини; [голов. ред.: Іщенко Л. В., Карнаух Л. П. ; ред. кол.: Дука Т. М., Мельникова О. М., Підлипняк І. Ю. [та ін.]. Умань: Візаві, 2021. С.136-139.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua

  • Гарбар С.В. Використання мультиплікаційних фільмів як засіб розвитку особистості дитини старшого дошкільного віку. НАУКА.ОСВІТА. МОЛОДЬ : матеріали XV Всеукр. наук. конф. студентів та молодих науковців (Умань, 25 травня 2022 р.): у 2-х ч. / за ред. О. І. Безлюдного. Умань: Візаві, 2022. Ч. 1. С.94–97.

URL: http://dspace.udpu.edu.ua

  • Гарбар С.В. Формування культури поведінки майбутніх вихователів – актуальна проблема сьогодення. Інноваційні педагогічні технології в цифровій школі : зб. тез доповідей IV Всеукр. (з міжнародною участю) наук.-практ. конф. молодих учених (м. Харків, 11–12 травня 2022 року) / [упор.: Пономарьова Н. О., Олефіренко Н. В., Андрієвська В. М.]. Харків, 2022. С.240–243.

URL: http://dspace.udpu.edu.ua

  • Гарбар С. В. Педагогічні умови виховання культури поведінки у дітей дошкільного віку. Психолого-педагогічний супровід розвитку особистості дитини в умовах взаємодії закладу дошкільної освіти і сім’ї : матеріали ІV Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Умань, 24 лист. 2022 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини; [голов. ред.: Іщенко Л. В., Карнаух Л. П. ; редкол.: Авраменко О. О., Рябошапка О. В., Трофаїла Н. Д. [та ін.]. Умань : Візаві, 2022. С.37-42.
  • Гарбар С. В. Готовність майбутніх вихователів до виховання культури поедінки у дітей дошкільного віку як результат фахової підготовки. Професійна підготовка майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти до педагогічної творчості в контексті тенденцій розвитку освіти : зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Умань, 18 лист. 2022 р.). / [голов. ред. Гаврилюк С. М. ; відп. за вип. Скрипник Н.І.; ред.кол.: Попиченко С. С., Семчук С.С., Кушнір В. М., Іщенко Л. В. та ін.]. Умань : Візаві, 2022. С.37–

Стажування :

  • Стажування (1,5 кредити ЄКТС, 45 годин) в Інституті дослідження та розробки Люблінського науково-технологічного парку, Польща (10.08-17.08.2020). Тема: Досвід онлайн-навчання на прикладі використання платформи Zoom та Moodle ЕS №0628/2020.
  • Стажування (1,5 кредити ЄКТС, 45 годин) в Інституті дослідження та розробки Люблінського науково-технологічного парку, Польща (31.05-07.06.2021). Тема: «Інноваційні форми сучасної освіти з використанням платформ ZOOM ТА MOODLE» ЕS №6371/2021.
  • Стажування (1,5 кредити ЄКТС, 45 годин) в Інституті дослідження та розробки Люблінського науково-технологічного парку, Польща (13.09-20.09.2021). Тема: Міжнародний досвід онлайн-навчання на прикладі використання платформи Zoom та Moodle ЕS №8063/2021.
  • Стажування (1,5 кредити ЄКТС, 45 годин) в Інституті дослідження та розробки Люблінського науково-технологічного парку, Польща (4.10-11.10.2021). Тема: «Використання можливостей хмарних сервісів для магістрів та аспірантів» ЕS №8213/2021.
  • Стажування (1,5 кредити ЄКТС, 45 годин) в Інституті дослідження та розробки Люблінського науково-технологічного парку, Польща (14.11-21.11.2022). Тема: «Неформальна освіта у підготовці фахівців гуманітарних спеціальностей: досвід країн Європейського Союзу та України» ЕS №10858/2022.

Е-mail: skolontay@ukr.net