(Українська) Дячук Павло Вікторович

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Дячук Павло Вікторович

Посада (науковий ступінь, звання, посада)

кандидат педагогічних наук, доцент

Дисципліни, які викладає (денна та заочна форма навчання)

  • Основи природознавства та екології
  • Землезнавство
  • STEM-освіта в початковій школі
  • Основи дизайну та технологій в початковій школі

Сфера наукового дослідження 

У 2015 р. захистив кандидатську дисертацію зі спеціальності 13.00.09 – теорія навчання на тему «Дидактичні умови формування самооцінки молодших школярів у навчальній діяльності».

Основні наукові публікації за останні 5 років (монографії, посібники, статті) з активним посиланням на репозитарій Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Монографії

  • Дячук П.В. Підготовка вчителів початкової школи до використання інноваційних технологій: теорія та методика : колективна монографія / Бахмат Н. В., Голуб В. М., Волошина Г. П. [та ін.] ; за ред. О. П. Муковоза ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. – Умань : Візаві, 2020. – 207 с. (авторський с. 110-130).
  • Дячук П. В. Теоретико-методологічний вимір дослідження початкової освіти в європейському просторі. Інновації в початковій освіті: теоретичний та практичний аспекти : колективна монографія / Г. П. Волошина, П. В. Дячук, Г. І. Коберник [та ін.] ; за ред. О. П. Муковоза ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. – Умань : Видавець «Сочінський М. М.», 2021. – 360 с. 38-80С.
  • Дячук П. В., Перфільєва Л. П. Формування професійно-педагогічної компетентності та конструктивно-проєктивних умінь у майбутніх учителів початкової школи як психолого-педагогічна проблема. Інновації в початковій освіті: теоретичний та практичний аспекти : колективна монографія / Г. П. Волошина, П. В. Дячук, Г. І. Коберник [та ін.] ; за ред. О. П. Муковоза ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. – Умань : Видавець «Сочінський М. М.», 2021. – 360 с., 81-138С.

Статті у зарубіжних виданнях:

  • Комар Ольга, Дячук Павло, Роєнко Людмила. Педагогічні умови формування самооцінки молодших школярів в освітній діяльності. Theoretical foundations of pedagogy and education : collective monograph / Abdullayev A., Rebar I., etc. Іnternational Science Group. Boston :PrimediaeLaunch, 2021. 995р. Pp. 797–832. Available at : DOI – 10.46299/ISG.2021.MONO.PED.III

Статті у фахових виданнях України:

  • Дячук П. В., Перфільєва Л. В. Форми взаємодії педагогічної науки і практики в організації інноваційного пошуку. Дидактика: теорія і практика: зб. наук. праць / за наук. ред. Г. О. Васьківської. Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. С.33-38. http://didactics.ucoz.ua/index/2016/0-65
  • Дячук П., Перфільєва Л. Аспекти навчально-виховних завдань предмету «Природознавство» у початковій школі. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / редкол.: Безлюдний О. І. (голов. ред.) та ін. Умань: Візаві, 2017. Вип. 57. С. 233–240.

https://library.udpu.edu.ua/library_files/psuh_pedagog_probl_silsk_shkolu/57/1.pdf

  • Дячук П. В., Перфільєва Л. П. Проблема формування рефлексійних умінь молодших школярів засобами сучасних технологій в Україні та закордоном. Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія «Педагогіка, психологія, філософія» / редкол.: С. М. Ніколаєнко (відп. ред.) та ін. Київ: Міленіум. 2018. Вип. 291. С. 94–99.

http://journals.nubip.edu.ua/index.php/Pedagogica

  • Дячук П. В., Перфільєва Л. П. Робота з гіперактивними дітьми молодшого шкільного віку на уроках природознавства в Україні та закордоном. Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія «Педагогічні науки». Луцьк, 2018. №9(382). С.105–110.

https://eenu.edu.ua/uk/publishing/naukoviy-visnik-shidnoievropeyskogo-nacionalnogo-universitetu-imeni-lesi-ukrayinki-0

  • Дячук П. В., Перфільєва Л. П. Запровадження новітніх технологій у навчання школярів початкової школи в Україні та країнах Євросоюзу. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. С. В. Совгіра. Умань: Візаві, 2019. Вип. 2. С. 36–43.

https://nauka.udpu.edu.ua/oholoshennya-2/

  • Дячук П. В., Перфільєва Л. П. Формування екологічних понять і природозберегаючих навичок у молодших школярів засобами природознавчих дисциплін в Україні та Європі. Наукові записки / Ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. – Випуск 185. – Серія: Педагогічні науки. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020. – 274 с. 102.

https://www.cuspu.edu.ua/ua/arkhiv-publikatsii

  • Дячук П. В., Перфільєва Л. П. Від дошкілля до закладів вищої освіти – екологічна освіта як важливий складник природоохоронної діяльності України та за кордоном. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. С. В. Совгіра. Умань: Візаві, 2022. Вип. 1(7). 180с. С. 78-84. http://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/261211
  • Дячук П.В., Перфільєва Л.П., Ломака О.С., «Педагогічний потенціал ігрової технології навчання у контексті формування ключових компетентностей школярів 6-7-літнього віку» Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Вип.4 / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. О.І. Безлюдний]. – Умань : Візаві, 2022. – 174 с. 145-152 С.

http://znp.udpu.edu.ua/article/view/270394

  • Дячук П.В. «Інтеграція як провідний принцип формування змісту природничої освіти закордоном та в Україні». Журнал «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») № 4(22) – Київ, 2023. – 546с. 85-97 С. http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/issue/view/121

Статті у наукометричних виданнях Web of Science:

  • Palii, A.P., Lukyanov, I.M., Kovalchuk, A.O., Denicenko, S.A., Kalabska, V.S., Ivashchenko, S.G., Boyko, Y. A., Sychova, T.O., Diachuk, P.V., Mitiashkina, T.Y., Paliy, A.P. (2019). Efficiency of VariousReagentsonAmmoniaReductioninLitterRemovalFromBeltConveyors for BatteryCages. UkrainianJournal of Ecology. 9, 4, 571–577.

https://www.ujecology.com/articles/efficiency-of-various-reagents-on-ammonia-reduction-in-litter-removal-from-belt-conveyors-for-battery-cages.pdf

  • P. Palii, Y.O. Kovalchuk, Y.A. Boyko, Y.V. Bondaruk, P.V. Diachuk, T.M. Duka, I.Y. Pidlypniak, V.S. Kalabska, A.S. Kovalenko, L.M. Tarasuk, A.P. Paliy (2020). Impact of various milking equipment on incidence of mastitis in dairy herd. Ukrainian Journal of Ecology. Vol. 10, 5, 160–165
  • (https://www.ujecology.com/inpress.html)

Scopus

  • Komar, O. A., Komar, O.S., Kolomiiets, N.A., Roienko, L.M., Diachuk, P.V. (2019). Implementation of a monitoringsystemintheeducationalprocessinprimaryschool. InternationalJournal of Learning, Teaching and EducationalResearch. Vol. 18, 11, 232–244.

https://doi.org/10.26803/ijlter.18.11.14

Навчальні посібники:

  • Дячук П. В., Перфільєва Л. П. Цікаве природознавство у початковій школі: навч. посіб. для студентів педагогічних ун-тів. Умань: Візаві, 2019. 284 с.

Google Scholar

https://scholar.google.com.ua/citations?user=FsyriekAAAAJ

Стажування за останні 5 років

  • Стажування «Сучасні методи навчання та інноваційні технології в вищій освіті: європейський досвід та глобальні тенденції». 01.09.- 01.12.2019., м. Софія, Болгарія, загальною кількістю – 180 год. (6,0 кредитів ECTS).

Сертифікат № BG/VUZF/501-2019

  • Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2018 р. ступінь вищої освіти магістр спеціальність «073 Менеджмент» освітня програма Управління закладом освіти Професійна кваліфікація Керівник закладу освіти (М18 № 190391)

Участь у професійних об`єднаннях за спеціальністю:

  • Всеукраїнська асоціація Василя Сухомлинського

Контакти викладача (електрона пошта):

p.v.djachuk@udpu.edu.ua