(Українська) Житнухіна Катерина Павлівна

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Житнухіна Катерина Павлівна

KATERYNA ZHYTNUKHINA

Посада (науковий ступінь, звання, посада)

Кандидат педагогічних наук, старший викладач

Scopus

Google Scholar

ORCID  

Дисципліни, які викладає 

  • Педагогіка
  • Загальна педагогіка
  • Актуальні проблеми педагогіки початкової школи,
  • Навчально-педагогічна практика
  • Психолого-педагогічна практика.

Сфера наукових досліджень

Тема  «Формування відповідального ставлення до майбутньої професії у студентів педагогічних університетів». 13.00.07 – теорія і методика виховання, 2021 рік

Основні наукові публікації за останні 5 років (монографії, посібники, статті) з активним посиланням на репозитарій Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Наукові, навчально-методичні видання:

Монографія:

    • Виховання цінностей особистості: європейський вектор та національний контекст: кол. моногр. / [Н. Безлюдна, В. Бойченко, О. Бялик [та ін.]; за ред. О.М. Коберника; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. Умань: Візаві, 2023. 405 c. (авторський внесок 0,8 д.а.).

     

    • Формування у студентів педагогічних закладів вищої освіти відповідального ставлення до майбутньої професії: теорія і практика : монографія / Катерина Житнухіна ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. – Умань : «Візаві», 2022. – 171 с.

Scopus:

  • Grigoryeva, Stella G., Osadchenko, Inna I., Zhytnukhina, Kateryna P. Psychological and Pedagogical Factors of the Formation of Responsible Attitude to a Future Profession in Students of Higher Pedagogical Institutions. ARPHA Proceedings. IFTE-2019. Р. 233–250 (doi:10.3897/ap.1.e0216) https://ap.pensoft.net/article/22039/

Статті у зарубіжних виданнях:

  • Zhytnukhina, K. P. Characteristics of pedagogical conditions of responsible attitude towards students’ future profession formation in pedagogical universities. EUREKA: social and humanities. Volume 4(16). 2018. S.43–

Режим доступу: https://journal.eu-jr.eu/social/article/view/689

  • Осадченко И. И., Житнухина Е. П. Психопедагогическая интерпретация понятия «сакральное место» в контексте воспитания современной студенческой молодежи. Сакральная география и культура в призме духовного обновления: опыт и практика: материалы международной научно-практической кнференции. (Алматы, 26-27 апреля 2018 г.). Алматы: Казахский национальный педагогический университет имени Абая, издательство «Yлагат», 2018. С. 124–127.

Режим доступу: https://fspo.udpu.edu.ua/житнухіна-катерина-павлівна

  • Житнухіна К. П. Перспективи самореалізації студентів закладів вищої освіти в процесі дозвіллєвої діяльності.Modern engineering and innovative technologies, 2022 Випуск №23(2). С. 78-83.

Режим доступу: URL: https://www.moderntechno.de/index.php/meit/issue/view/meit23-02/meit23-02

  • Zhytnukhina Kateryna “PHILOSOPHICAL AND METHODOLOGICAL BASIS OF THE ONTOLOGY OF PEDAGOGICAL COMPETENCE” “Modern engineering and innovative technologies”, Germany, Karlsruhe, Issue №29, October, 2023

Режим доступу: https://www.moderntechno.de/index.php/meit

Статті у фахових виданнях України:

  • Житнухіна К. П. Психодидактичні аспекти страху нового досвіду у навчанні як чинника формування відповідального ставлення до майбутньої професії у студентів педагогічних університетів. Актуальні проблеми сучасної психодидактики: проблеми та перспективи: матеріали IІ Міжнар. науково-практичної конф. (м. Умань, 20–21 квітня 2018 р.). Умань: Візаві, 2018. С. 58–62. http://eprints.zu.edu.ua/29360/1/Т_Житнухіна_Житомир_Осадченко.pdf
  • Житнухіна К. П. Психодидактичні чинники формування відповідального ставлення до майбутньої професії у студентів педагогічних університетів. Наукові записки Вінницького державного університету імені Михайла Коцюбинського: збірник наукових праць. Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2018. Вип. 47. С. 301–308. https://fspo.udpu.edu.ua/житнухіна-катерина-павлівна/
  • Житнухіна К. Почуття страху за прийняття рішення як чинник формування відповідального ставлення до майбутньої професії у студентів педагогічних університетів. Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць. Вип. 2 (20), 2019. Умань: Візаві, 2019. С. 56–65. Режим доступу: http://psv.udpu.edu.ua/article/view/174804
  • Житнухіна К. Реалізація педагогічних умов формування відповідального ставлення до майбутньої професії у студентів педагогічного університету. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи: збірник наукових праць. Вип. 2, 2019. Умань: Візаві, 2019. С. 43–49. Режим доступу: http://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/178459
  • Житнухіна К. П. Сутність поняття «ставлення до професійної діяльності майбутніх педагогів». Виховання дітей та молоді: теорія і практика: зб. наук. праць за ред. Орести Карпенко (м-ли Всеукраїнської науково-практичної конференції (Дрогобич, 9–10 квітня 2020 р.)). Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2020. С. 53–57. Режим доступу: https://fspo.udpu.edu.ua/житнухіна-катерина-павлівна/
  • Житнухіна К.П. Формування відповідального ставлення до майбутньої професії у студентів закладів вищої освіти як педагогічна проблема. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 Педагогічні науки: реалії та перспективиВипуск № 82, 2021. С. 55-59. Режим доступу: https://ela.kpi.ua/bitstream/123456789/42387/3/NPU_2021_6_p85-88.pdf
  • Житнухіна К. П. Категорія відповідального ставлення до майбутньої професії студентів педагогічних університетів :теоретико-методологічний аспект. Молодь і ринок, 2022 Випуск №3-4. С.72-78. Режим доступу: URL: http://mir.dspu.edu.ua/issue/view/15549/8588
  • Дякон Я., Житнухіна К. Особливості управління правовою культурою керівника закладу загальної середньої освіти. Збірник наукових праць магістрантів факультету соціальної та психологічної освіти / Уманський держ. пед. ун-т. імені Павла Тичини, Ф-т. соц. та психол. освіти; [голов. ред. Кравченко О. О.; редкол.: Сафін О. Д., Коляда Н. М., Коберник О.М. [та ін.]. Умань: Візаві, 2022. С. 58–66.  Режим доступу: https://library.udpu.edu.ua/documents/Бібліографічні%20покажчики/Бібліографічні%20покажчики/Друковані%20видання%20професорсько-викладацького%20складу%20УДПУ%20імені%20Павла%20Тичини%20у%20фондах%20бібліотеки%202020-2021.pdf
  • 7.  Житнухіна К.П. Застосування інноваційних форм і методів виховання у формуванні відповідального ставлення до майбутньої професії педагога. Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка, Серія «Соціологія, Серія «Культура і мистецтво, Серія «Історія та археологія): журнал. 2023. № 10(16) 2023. С. 569-580. Режим доступу: http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/7138

Статті у наукометричних виданнях Scopus, Web of Science:

Grigoryeva, Stella G., Osadchenko, Inna I., Zhytnukhina, Kateryna P. Psychological and Pedagogical Factors of the Formation of Responsible Attitude to a Future Profession in Students of Higher Pedagogical Institutions. ARPHA Proceedings. IFTE-2019. Р. 233–250 (doi:10.3897/ap.1.e0216)

Посилання у репозитарій:

Стажування:

  • в Україні ДЗВО «Університет менеджменту освіти» (категорія «Коучингові технології у діяльності фахівців системи освіти (на базі Уманського державного педагогічного університету на імені Павла Тичини)») з 14.03.2022р (розпорядження Першого проректора А.Гедзика №54 від 11.03.2022 р.) Реєстрація за покликанням https://cutt.ly/tA7fZsj
  • Національна Академія педагогічних наук України ДЗВО «Університет менеджменту освіти» Центральний Інститут післядипломної освіти (Свідоцтво про підвищення кваліфікації СП 35830447/2152-22) термін проходження з 14.03.2022 по 15.10.2022. Підвищувала кваліфікацію за освітньо-професійною програмою «Науково-педагогічні працівники університетів, академій, інститутів» Коучингові технології у діяльності фахівців освіти». http://umo.edu.ua

Етапи професійного зростання:

  • 2011-2017 Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини (старший лаборант кафедри виховних технологій та педагогічної творчості)
  • 2019-2021 Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини (викладач-стажист кафедри педагогіки та освітнього менеджменту)
  • 2021 – захист дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук (Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини)

Участь у професійних об`єднаннях за спеціальністю

  • Член Всеукраїнської асоціації імені Василя Сухомлинського;
  • Член ГО «Міжнародна асоціація сучасної освіти, науки та культури»

Контакти викладача (електрона пошта):

k.p.zhytnukhina@udpu.edu.ua

zhitnuhinakate@i.ua