Засідання школи професійного зростання молодого викладача

12 січня 2023

11 січня 2023 року в Уманському державному педагогічному університеті відбулося чергове засідання школи професійного зростання молодого викладача.

Керівник школи Стеценко Надія Миколаївна ознайомила слухачів школи із планом засідання, на якому піднімалися проблеми участі викладачів університету у грантах і персональних проєктах, організації викладачами самостійної роботи студентів та нормативного забезпечення такої діяльності.

З доповіддю по першому питанню виступили начальник відділу наукового та науково-технічного розвитку УДПУ Ліна Володимирівна Логіна, та начальник відділу міжнародних зв’язків УДПУ Катерина Сергіївна Ільницька, які розкрили можливості залучення додаткового фінансування та їх використання для ефективної роботи закладу вищої освіти.

Ліна Володимирівна звернула увагу слухачів школи на показники, за якими МОН робить розрахунок розподілу фінансування, що дає університетам чітке розуміння, за якою траєкторією їм потрібно рухатись, щоб покращувати свої позиції, зокрема, на п’ять позицій можливості залучити кошти на загальний та спеціальний фонд ЗВО.

Катерина Сергіївна детальніше зупинилася на участі науково-педагогічних працівників у міжнародних грантах та персональних проєктах у сфері освіти.

Доповіді викликали жваве обговорення та зацікавленість учасників участі у найбільш популярних сферах застосування цільового капіталу різних фондів, процедури подачі заявок тощо.

З наступною доповіддю виступила Олена Леонідівна Кірдан, доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки та освітнього менеджменту, яка є експертом НАЗЯВО, багато разів брала участь у акредитаціях освітніх програм у ЗВО України, є гарантом ОПП «Управління закладом освіти», має величезний досвід в організації самостійної роботи студентів, яким і поділилася із слухачами школи професійного зростання.

Обговорення питань, що виносилися на засідання, спонукала молодих викладачів до здійснення експериментальної діяльності для одержання нових знань та їх використання для практичних цілей,  пошуку інноваційних форм і методів організації самоосвітньої роботи студентів.