Захист практики аспірантів ІІ курсу освітньо-наукової програми «Психологія»

9 травня 2022

5 травня 2022 року на розширеному засіданні кафедри психології відбувся захист практики здобувачів вищої освіти ІІ курсу освітньо-наукової програми «Психологія» (спеціальність 053 Психологія)  за участі декана факультету соціальної та психологічної освіти проф. О.О. Кравченко,  заступника декана з практики доц. С.О. Роєнко, т.в.о. завідувача відділу аспірантури та докторантури доц.. С.М.Прищепи.

Гарант освітньо-наукової програми, керівник практики проф. О.Д.Сафін наголосив, що виробнича практика з підготовки здобувачів третього освітньо-наукового рівня вищої освіти, які навчаються за спеціальністю: 053 Психологія, проходила на базі кафедри психології Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Згідно програми практики здобувачі ознайомилися із структурними підрозділами університету, його матеріально-технічною базою. Також керівник практики надавав методичну допомогу в плануванні та організації навчальної взаємодії, відвідував заняття, які організовувала та проводила здобувачка.

Здобувачка О.О.Андрусик ознайомила присутніх з виконанням поставлених перед нею завдань, а саме: ознайомлення з організацією освітнього процесу у закладі вищої освіти, викладацькою діяльністю та набуття досвіду підготовки, проведення лекційних, практичних, лабораторних занять із психологічних дисциплін; формування навичок організації різних форм навчальної діяльності, використання сучасних методів та методик викладання психологічних дисциплін з використанням інформаційно-комунікативних (цифрових) технологій в залежності від мети навчання; оволодіння навичками організації та виконання індивідуальних дослідницьких завдань дисертаційного дослідження, апробації та презентації результатів дослідження; формування умінь професійного спілкування зі студентською аудиторією, здійснювати керівництво науково-дослідницькою діяльністю студентів; розвиток у аспірантів прагнення дотримання норм професійної етики, загальнолюдських цінностей, принципів академічної доброчесності та потреби у професійній компетентності; формування критичної оцінки проведення навчальних занять, дослідницької роботи та потреби в удосконаленні професійної діяльності; розвиток в аспірантів-практикантів індивідуального творчого стилю педагогічної діяльності, потреби в самоосвіті, підвищенні своєї професійної кваліфікації та професійної мобільності.


Фото новини: