(Українська) Захист практики аспірантів ІІ курсу освітньо-наукової програми «Психологія»

9 травня 2022

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

5 травня 2022 року на розширеному засіданні кафедри психології відбувся захист практики здобувачів вищої освіти ІІ курсу освітньо-наукової програми «Психологія» (спеціальність 053 Психологія)  за участі декана факультету соціальної та психологічної освіти проф. О.О. Кравченко,  заступника декана з практики доц. С.О. Роєнко, т.в.о. завідувача відділу аспірантури та докторантури доц.. С.М.Прищепи.

Гарант освітньо-наукової програми, керівник практики проф. О.Д.Сафін наголосив, що виробнича практика з підготовки здобувачів третього освітньо-наукового рівня вищої освіти, які навчаються за спеціальністю: 053 Психологія, проходила на базі кафедри психології Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Згідно програми практики здобувачі ознайомилися із структурними підрозділами університету, його матеріально-технічною базою. Також керівник практики надавав методичну допомогу в плануванні та організації навчальної взаємодії, відвідував заняття, які організовувала та проводила здобувачка.

Здобувачка О.О.Андрусик ознайомила присутніх з виконанням поставлених перед нею завдань, а саме: ознайомлення з організацією освітнього процесу у закладі вищої освіти, викладацькою діяльністю та набуття досвіду підготовки, проведення лекційних, практичних, лабораторних занять із психологічних дисциплін; формування навичок організації різних форм навчальної діяльності, використання сучасних методів та методик викладання психологічних дисциплін з використанням інформаційно-комунікативних (цифрових) технологій в залежності від мети навчання; оволодіння навичками організації та виконання індивідуальних дослідницьких завдань дисертаційного дослідження, апробації та презентації результатів дослідження; формування умінь професійного спілкування зі студентською аудиторією, здійснювати керівництво науково-дослідницькою діяльністю студентів; розвиток у аспірантів прагнення дотримання норм професійної етики, загальнолюдських цінностей, принципів академічної доброчесності та потреби у професійній компетентності; формування критичної оцінки проведення навчальних занять, дослідницької роботи та потреби в удосконаленні професійної діяльності; розвиток в аспірантів-практикантів індивідуального творчого стилю педагогічної діяльності, потреби в самоосвіті, підвищенні своєї професійної кваліфікації та професійної мобільності.


Фото новини: