(Українська) Казак Юлія Юріївна

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

ПІБ випускника: Казак Юлія Юріївна

Тема дисертаційного дослідження: «Підготовка майбутніх учителів німецької мови в закладах вищої освіти на основі акмеологічного підходу»

Рік вступу: 2019

ПІБ наукового керівника:  д.п.н., проф. Безлюдна Віта Валеріївна

Основні досягнення:

  1. Biletska, I. O., Paladieva, A. F., Avchinnikova, H. D., Kazak, Y. Y. (2021). The use of modern technologies by foreign language teachers: developing digital skills. Linguistics and Culture Review, 5(S2), 16-27. Scopus

https://doi.org/10.37028/lingcure.v5nS2.1327

  1. Kazak, Y. Bondaruk, I.  Zabiiaka, N. Samsonenko, O. Ivaniha, A. Ignatieva. Internet technologies in education: ways to learn foreign languages. Laplage em Revista. 2021. V. 7, n. 3, pp. 385–391. Web of Science

https://laplageemrevista.editorialaar.com/index.php/lpg1/article/view/1313/1167

  1. Laukhina I. S., Beletskaya I. A., Paladieva A. F., Hurskiy I. Y., Kazak Y. Y., Litvinenko V. Y., Kryshko A. Y. Wissenschaft für den modernen Menschen: Anwendung religiösen Wissens in modernen Einrichtungen der allgemeinen Sekundarschulbildung in Frankreich. Monografische Reihe «Europäische Wissenschaft». Buch 4. Teil 2. Karlsruhe: ScientificWorld-NetAkhatAV. 2021. 70 s. (закордонна монографія)
  2. Beletskaya I. A., Hurskiy I. Y., Kazak Y. Y., Laukhina I. S., Litvinenko V. Y., Paladieva A. F., Stavchuk N. V. Intellektuelles Кapital – die Grundlage für innovative Entwicklung: Religionswissenschaft im Kontext der Bildung und Entwicklung der weltlichen Schule in Frankreich. Monografische Reihe «Europäische Wissenschaft». Buch 3. Teil 2. Karlsruhe: ScientificWorld-NetAkhatAV. 2020. 110 s. (закордонна монографія)
  3. Казак Ю. Ю. Гра як спосіб подолання мовного бар’єру здобувачів загальної середньої освіти на заняттях з іноземної мови. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань, 2021. Вип. 1 (23). С. 6–15. (Категорія Б). http://psv.udpu.edu.ua/article/view/232722
  4. Казак Ю. Ю., Гурський І. Ю. Професіограма вчителя іноземних мов в аспекті акмеологічного підходу. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Умань: Візаві, 2020. Вип. 2. Ч. 2. С. 79–85. (Категорія Б).

http://library.udpu.org.ua/library_files/zbirnuk _nayk_praz/2020/22/11.pdf

  1. Казак Ю. Ю. Роль акмеології як автономної науки у професійному розвитку майбутнього фахівця. Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції. Умань, 16 квітня 2021 р. С. 129–135.

http://sce.udpu.org.ua/

  1. Казак Ю. Ю. Імплементація курсу «Проєктне навчання: візії, стратегії, перспективи» у практику дистанційної фахової підготовки вчителя німецької мови «нового покоління» епохи COVID-19. Actual trends of modern scientific research: abstracts of VIII International Scientific and Practical Conference (Munich, Germany, March 14–16, 2021). Munich, Germany: MDPC Publishing, 2021. P. 395–400. https://sci-conf.com.ua/viii-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferentsiya-actual-trends-of-modern-scientific-research-14-16-marta-2021-goda-myunhen-germaniya-arhiv/
  2. Казак Ю. Ю. Розкриття важливості курсу «Методика навчання німецької мови у європейському контексті» для сучасної генерації магістрів освіти (педагогіки). Achievements and prospects of modern scientific research: abstracts of I International Scientific and Practical Conference (Buenos Aires, Argentina, December 6–8‚ 2020). Buenos Aires, Argentina: Editorial EDULCP‚ 2020. P. 262–267. https://sci-conf.com.ua/i-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferentsiya-achievements-and-prospects-of-modern-scientific-research-6-8-dekabrya-2020-goda-buenos-ajres-argentina-arhiv/
  3. Kazak Yuliia. An acmeological approach as a strategic guideline in a professional training of foreign language teachers. Modern science: problems and innovations: abstracts of Х International Scientific and Practical Conference (Stockholm, Sweden, December 13–15‚ 2020). Stockholm, Sweden: SSPG Publish‚ 2020. P. 264–268. https://sci-conf.com.ua/x-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferentsiya-modern-science-problems-and-innovations-13-15-dekabrya-2020-goda-stokgolm-shvetsiya-arhiv/
  4. Казак Ю. Ю. Аналіз проблеми підготовки до професійної діяльності майбутніх учителів німецької мови в закладах вищої освіти. Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Умань, 10 квітня 2020 р.) С. 99–102. https://fld.udpu.edu.ua/nauka/vydannya/
  5. Казак Ю. Ю., Гурський І. Ю. Професіограма вчителя іноземних мов НУШ в епоху трансформаційних викликів сьогодення. The world of science and innovation: abstracts of IV International Scientific and Practical Conference (London, United Kingdom, November 11–13, 2020). London, United Kingdom: Cognum Publishing House, 2020. P. 344–347. https://sci-conf.com.ua/iv-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferentsiya-the-world-of-science-and-innovation-11-13-noyabrya-2020-goda-london-velikobritaniya-arhiv/
  6. Казак Ю. Ю. Поняття «термін» як лінгвістична проблема: підходи до визначення та історія дослідження. Філологічний часопис: науковий журнал.  Умань:  ВПЦ «Візаві», 2018. Випуск 1 (11). С. 50–55. http://dspace.udpu.edu.ua/mydspace
  7. Казак Ю. Ю. Інноваційні підходи до формування готовності майбутніх вчителів до індивідуалізації діяльності старшокласників. Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутніх учителів: матеріали І Міжнародної інтернет-конференції (Умань, 26 жовтня 2017 р.). Умань : ФОП, 2017. С. 98–101. http://dspace.udpu.edu.ua/mydspace
  8. Казак Ю. Ю., Козак А. Ю. Проектна діяльність у системі професійно-педагогічної освіти вчителів. Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутніх учителів: матеріали І Міжнародної інтернет-конференції (Умань, 26 жовтня 2017 р.) С. 106–109. http://dspace.udpu.edu.ua/view-workspaceitem
  9. Казак Ю. Ю., Козак Л. І. Проблема формування самоосвітньої компетентності учнів у змісті педагогічної освіти. Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутніх учителів: матеріали І Міжнародної інтернет-конференції (Умань, 26 жовтня 2017 р.) С. 109–112. http://dspace.udpu.edu.ua/view-workspaceitem
  10. Казак Ю. Ю. Проблема визначення поняття «термін» в сучасній англомовній прозі. Мова, освіта, культура: античні цінності – сучасне застосування: матеріали Міжнародного дискусійного форуму (Умань, 19–20 травня 2016 р.). Умань: ФОП Жовтий О. О., 2016. С. 96–99. http://dspace.udpu.edu.ua/mydspace
  11. Казак Ю. Ю. Інноваційна діяльність вчителя німецької мови. Сучасна іншомовна освіта в Україні: стан, проблеми, перспективи: матеріали міжнар. наук.-практ. інтернет-конференції (Умань, 2 листопада 2015 р.). Умань: ФПО Жовтий О. О., 2015. С. 103–104.  http://dspace.udpu.edu.ua/ mydspace