Навчально: ознайомча практика здобувачів вищої освіти П/12 групи

14 березня 2024

Навчально: ознайомча практика здобувачів вищої освіти П/12 групи в межах програми практики 13 березня 2024 року студенти мали можливість відвідати та ознайомитися з діяльністю Центру комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю “Пролісок” управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради.

Тетяна Дубенко ознайомила майбутніх психологів із закладом провела екскурсію, розповіла про специфіку роботи майбутніх психологів в реабілітаційному центрі.

Вона зазначила, що реабілітація здійснюється за індивідуальними реабілітаційними програмами, які відповідають особливостям кожної окремої дитини.

Центр соціальної реабілітації забезпечує права дітей з особливими освітніми потребами на соціальну реабілітацію та адаптацію з метою її наступної інтеграції в дитячі колективи дошкільних установ та загальноосвітніх шкіл; створює умови для всебічного розвитку, засвоєння вихованцями знань, умінь і навичок з метою підготовки їх до здобуття дошкільної освіти, з подальшим здобуттям дітьми базової та повної загальної середньої освіти, професійно-технічної та вищої освіти з урахуванням рекомендацій лікарів; готує батьків дітей з особливими освітніми потребами до продовження реабілітаційного-процесу з дітьми з особливими освітніми потребами поза межами Центру, соціально-педагогічний патронат таких сімей; надає кваліфіковану допомогу дітям з особливими освітніми потребами у здійсненні корекції- психофізичного розвитку за індивідуальною програмою реабілітації та залучає до участі в цій програмі батьків; організовує комплексну реабілітацію та адаптацію дітей з особливими освітніми потребами служба соціального патронату Центру надає послуги соціального та педагогічного патронату в домашніх умовах. В Центрі функціонує відділення фізіотерапевтичних та водних процедур. Діти з особливими освітніми потребами отримують теплові, водні та електропроцедури, масаж, займаються лікувальною фізкультурою. Приміщення Центру «Пролісок» обладнане стаціонарним вертикальним підйомником, за допомогою якого діти на інвалідних візках можуть переміщуватись з поверху на поверх.

Здобувачі вищої освіти пізнали багато нового, що знадобиться їм в майбутній професійній діяльності. Безумовно екскурсія стала гарною школою життя та сприяла оптимізації процесу адаптації здобувачів вищої освіти до нових умов навчання та майбутньої професії через ознайомлення з основними напрямами роботи в організаціях, що здійснюють соціально-педагогічну та психологічну діяльність з дітьми та молоддю.