ОСВІТНЯ КОМПОНЕНТА «ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВИКЛАДАЧА» В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

13 вересня 2022

Інтеграція вищої професійної освіти України в європейський освітній простір за умови збереження, розвитку досягнень і традицій вітчизняної вищої школи зумовлює необхідність перегляду вимог до професійної підготовки викладача вищої школи, його професійних якостей, властивостей, розширення професійних функцій. Ці перетворення відбуваються систематично й послідовно, не порушуючи логіки підготовки майбутніх фахівців, й спираються на чітко структуровану систему вимог, відображаючи специфіку науково-педагогічної діяльності.

З метою розкриття закономірностей процесу формування та розвитку професійно-педагогічної компетентності викладача ЗВО, ознайомлення з сутністю професійно-педагогічної компетентності викладача, принципами, методами її формування; визначення шляхів її формування і розвитку; вироблення вміння у майбутніх викладачів ЗВО оцінювати та здійснювати самооцінку рівня сформованості професійно-педагогічної компетентності; вміння визначати й аналізувати типові помилки педагогічного такту; розкриття суті та шляхів формування педагогічної майстерності викладача ЗВО зі здобувачами І року навчання третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки професором кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Оксаною Бялик проведено цикл навчальних занять з нормативної навчальної дисципліни «Професійно-педагогічна компетентність викладача» (теми «Сутність та структура професійно-педагогічної компетентності викладача ЗВО», «Компетентність і педагогічна майстерність викладача  ЗВО», «Види компетентностей викладача ЗВО», «Складові професійно-педагогічної компетентності викладача вищої школи» та ін.

Знання та вміння, отриманні під час навчальних занять, дають можливість здобувачам вищої освіти сформувати відповідні компетенції для майбутньої науково-професійної діяльності. Здобувачі вищої освіти, які з об’єктивних причин не мають можливості постійно виходити на відеозв’язок, опрацьовують теми з навчальної дисципліни, використовуючи матеріали, розміщенні в інформаційно-освітньому середовищі Moodle Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.


Фото новини: