(Українська) ОСВІТНЯ КОМПОНЕНТА «ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВИКЛАДАЧА» В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

13 вересня 2022

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Інтеграція вищої професійної освіти України в європейський освітній простір за умови збереження, розвитку досягнень і традицій вітчизняної вищої школи зумовлює необхідність перегляду вимог до професійної підготовки викладача вищої школи, його професійних якостей, властивостей, розширення професійних функцій. Ці перетворення відбуваються систематично й послідовно, не порушуючи логіки підготовки майбутніх фахівців, й спираються на чітко структуровану систему вимог, відображаючи специфіку науково-педагогічної діяльності.

З метою розкриття закономірностей процесу формування та розвитку професійно-педагогічної компетентності викладача ЗВО, ознайомлення з сутністю професійно-педагогічної компетентності викладача, принципами, методами її формування; визначення шляхів її формування і розвитку; вироблення вміння у майбутніх викладачів ЗВО оцінювати та здійснювати самооцінку рівня сформованості професійно-педагогічної компетентності; вміння визначати й аналізувати типові помилки педагогічного такту; розкриття суті та шляхів формування педагогічної майстерності викладача ЗВО зі здобувачами І року навчання третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки професором кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Оксаною Бялик проведено цикл навчальних занять з нормативної навчальної дисципліни «Професійно-педагогічна компетентність викладача» (теми «Сутність та структура професійно-педагогічної компетентності викладача ЗВО», «Компетентність і педагогічна майстерність викладача  ЗВО», «Види компетентностей викладача ЗВО», «Складові професійно-педагогічної компетентності викладача вищої школи» та ін.

Знання та вміння, отриманні під час навчальних занять, дають можливість здобувачам вищої освіти сформувати відповідні компетенції для майбутньої науково-професійної діяльності. Здобувачі вищої освіти, які з об’єктивних причин не мають можливості постійно виходити на відеозв’язок, опрацьовують теми з навчальної дисципліни, використовуючи матеріали, розміщенні в інформаційно-освітньому середовищі Moodle Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.


Фото новини: