(Українська) Особливості проходження виробничої: практики в закладах оздоровлення та відпочинку в умовах воєнного часу
Важливою та невідʼємною складовою студентського життя є практика. Цікавою та змістовною є практика в закладах оздоровлення та відпочинку.
Завдання цього виду практики спрямовані на оволодіння уміннями організовувати і проводити оздоровчу, соціально-виховну, просвітницьку, дозвіллєву діяльність дітей та підлітків в умовах неформальних груп, об’єднань, клубів, загонів.
Проте у зв’язку із веденням воєнного стану (Указ Президента України № 64/202) традиційне проходження практики на базі різних типів закладів оздоровлення та відпочинку стало неможливим.
Для того, щоб забезпечити виконання навчального плану, робочою групою викладачів було адаптовано завдання виробничої: практики в закладах оздоровлення та відпочинку до умов реалізації в дистанційному режимі.
Перед практикою здобувачі вищої освіти пройшли дистанційне навчання у Всеукраїнській школі педагога-організатора, яку провело ДП «Український дитячий центр «Молода гвардія».
Цьогоріч студенти другого курсу Р/21 та Р/22 груп спеціальності 231 Соціальна робота виробничу практику проходять на базі Уманського навчально-виховного комплексу №17 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Уманської міської ради Черкаської області. Завдання практики студенти виконують в онлайн режимі використовуючи інформаційно-комунікаційні технології.
До онлайн-табору долучилися учні 6 класу. Творча взаємодія між студентами-практикантами та класним керівником Іщенко Валентиною Петрівною сприяють успішному виконанню завдань практики. Студенти відповідно до розробленої план-сітки проводять з дітьми зустрічі на яких розглядають цікаві теми, організовують вікторини, тренінги на формування певних навичок тощо.
Новий досвід взаємодії з дітьми у форматі відеоконференцій сприятиме формуванню у здобувачів вищої освіти компетентностей необхідних для професійної діяльності майбутніх фахівців соціальної сфери.
Фото новини: