(Українська) Особливості проходження виробничої: практики в закладах оздоровлення та відпочинку в умовах воєнного часу

15 червня 2022

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Важливою та невідʼємною складовою студентського життя є практика. Цікавою та змістовною є практика в закладах оздоровлення та відпочинку.

Завдання цього виду практики спрямовані на оволодіння уміннями організовувати і проводити оздоровчу, соціально-виховну, просвітницьку, дозвіллєву діяльність дітей та підлітків в умовах неформальних груп, об’єднань, клубів, загонів.

Проте у зв’язку із веденням воєнного стану (Указ Президента України № 64/202) традиційне проходження практики на базі різних типів закладів оздоровлення та відпочинку стало неможливим.

Для того, щоб забезпечити виконання навчального плану, робочою групою викладачів було адаптовано завдання виробничої: практики в закладах оздоровлення та відпочинку до умов реалізації в дистанційному режимі.

Перед практикою здобувачі вищої освіти пройшли дистанційне навчання у Всеукраїнській школі педагога-організатора, яку провело ДП «Український дитячий центр «Молода гвардія».

Цьогоріч студенти другого курсу Р/21 та Р/22 груп спеціальності 231 Соціальна робота виробничу практику проходять на базі Уманського навчально-виховного комплексу №17 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Уманської міської ради Черкаської області. Завдання практики студенти виконують в онлайн режимі використовуючи інформаційно-комунікаційні технології.

До онлайн-табору долучилися учні 6 класу. Творча взаємодія між студентами-практикантами та класним керівником Іщенко Валентиною Петрівною сприяють успішному виконанню завдань практики. Студенти відповідно до розробленої план-сітки проводять з дітьми зустрічі на яких розглядають цікаві теми, організовують вікторини, тренінги на формування певних навичок тощо.

Новий досвід взаємодії з дітьми у форматі відеоконференцій сприятиме формуванню у здобувачів вищої освіти компетентностей необхідних для професійної діяльності майбутніх фахівців соціальної сфери.


Фото новини: