(Українська) ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ СТУПЕНЯ «ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ»: ДОСЛІДНИЦЬКА ПРАКТИКА (освітньо-наукова програма «Соціальна робота»)

10 травня 2024

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

   

     Важливою складовою підготовки здобувачів вищої освіти ступеня «доктор філософії» є практична підготовка.

     Освітньо-науковою програмою «Соціальна робота» (2023), навчальним планом, графіком освітнього процесу для аспірантів 1 року навчання у 2 семестрі передбачена дослідницька (виробнича) практика (22 квітня – 05 травня 2024 р.).

     Відповідно до робочої програми головна мета проведення дослідницької (виробничої) практики – проведення виробничої: дослідницької практики  – закріплення теоретичних знань в галузі науково-дослідницької роботи, а також набуття практичних навичок цієї роботи; підготовка доктора філософії як науковця, дослідника у галузі соціальної роботи.

     Організатором практики здобувачів вищої освіти ОС «Доктор філософії» спеціальності 231 Соціальна робота є кафедра соціальної педагогічки та соціальної роботи Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

      З метою організаційно-методичної координації проходження аспірантами виробничої практики 7 травня 2024 року відбулася робоча зустріч аспірантів Романа Панченка та Віолетти Дубосару з науковим керівником Наталією Колядою та завідувачем кафедри Іриною Албул. Під час зустрічі було обговорено особливості проходження аспірантами практики та виконання поставлених завдань: здобуття аспірантами професійних якостей дослідника; формування здатності дотримуватися етики наукового дослідження та деонтологічних принципів соціальної роботи; здатності до започаткування, планування, реалізації та коригування послідовного процесу ґрунтовного наукового дослідження з дотриманням належної академічної доброчесності; здатності до застосування сучасних інформаційних технологій у науковій діяльності; удосконалення вміння критично оцінювати рівень дослідницької діяльності своїх колег та робити висновки щодо організації власної науково-дослідницької роботи; виховання у аспірантів-практикантів творчого підходу до науково-дослідницької роботи, формуванню потреби у самоосвіті, підвищенні своєї професійної кваліфікації.

     Практична підготовка здобувачів вищої освіти ступеня «доктор філософії» дозволяє здобути компетентності, необхідні для подальшої професійної діяльності як дослідника, науково-педагогічного працівника.