(Українська) Вивчення досвіду впровадження дуальної форми здобуття вищої та фахової передвищої освіти

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

ВИВЧЕННЯ ДОСВІДУ ВПРОВАДЖЕННЯ

ДУАЛЬНОЇ ФОРМИ ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ

23 листопада 2022 року викладачі факультету соціальної та психологічної освіти (Кравченко  О. О, декан факультету, Роєнко С. О., доц. кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи, Дудник О. А., доцент кафедри психології) взяли участь у роботі Міжнародної конференції «Дуальна форма здобуття освіти: успіхи та проблеми 3-го року запровадження пілотного проєкту у закладах вищої та фахової передвищої освіти України».

Мета конференції – імплементація концепції дуальної освіти в освітній процес закладів освіти; обговорення механізмів упровадження підготовки фахівців у закладах вищої та фахової передвищої освіти України за дуальною формою: досвід упровадження дуальної форми здобуття освіти в закладах вищої та фахової передвищої освіти України; вплив війни на впровадження і розвиток дуальної форми здобуття освіти.

У межах роботи конференції, що проходида в ONLINE-режимі на платформі ZOOM, було обговорено такі питання:

  1. Аналіз проблем, що виникли під час впровадження підготовки фахівців за дуальною формою в закладах освіти – учасників пілотного проєкту.
  2. Вплив війни на впровадження і розвиток дуальної форми здобуття освіти.
  3. Вплив війни на впровадження і розвиток дуальної освіти.
  4. Механізм упровадження підготовки фахівців у закладах вищої та фахової передвищої освіти України за дуальною формою.
  5. Навчально-методичне забезпечення дуальної форми здобуття освіти.
  6. Проблеми організації практичної частини дуальних навчальних програм.
  7. Координатор і наставник у системі підготовки фахівців за дуальною формою.
  • Вимоги до підприємств, залучених до підготовки фахівців за дуальною формою.
  • Досвід упровадження дуальної форми здобуття освіти в закладах вищої та фахової передвищої освіти України.
  • Міжнародний досвід підготовки фахівців за дуальною формою.

Шаров О. І., генеральний директор директорату фахової передвищої, вищої освіти, у своїй доповіді акцентував увагу на ключових викликах 2022 р. та окреслив ідеологічну основу дуальної освіти.

Інші доповідачі виокремили здобутки та вказали на проблемні питання впровадження дуальної форми здобуття освіти.


Фото: