Проведено інтерактивне лекційне заняття з елементами рольової гри

23 жовтня 2023

У системі сучасної освіти однією з популярних форм навчання є лекція, яка створює фундаментальну базу знань студентів з кожної дисципліни, що передбачена навчальним планом та потребує високого рівня майстерності й педагогічної компетентності лектора.

Інтерактивні методи та інноваційні технології навчання є тими інструментами навчального процесу, які дозволяють підвищити рівень освіти, сприяють формуванню навичок та вмінь студентів, що будуть ними використані в подальшій професійній діяльності. Провідна мета навчання на основі інновацій – підготувати фахівця, здатного кваліфіковано вирішувати професійні завдання, орієнтовані на досягнення найвищого результату.

Тому для здобувачів вищої освіти першого курсу р/11 та з/11 груп факультету соціальної та психологічної освіти, спеціальності 231 Соціальна робота та 232 Соціальне забезпечення було проведено інтерактивне лекційне заняття з елементами рольової гри.  Заняття відбулося з дисципліни «Історія соціальної роботи», тема заняття «Соціальна допомога у Західній Європі в період раннього (V–X століття) та класичного (XI–XV століття) середньовіччя». Викладач – Матрос Ольга Олександрівна, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи.

Під час проведеного лекційного заняття основна увага приділялася методичним прийомам викладання, які характеризуються підвищеним ступенем мотивації і емоційності, прямими і зворотними зв’язками здобувачів вищої освіти з викладачем, високою активністю. У ході заняття студенти виявляли творчі можливості, висували неординарні та нестандартні ідеї, самостійно розв’язували складні ситуації, обґрунтовували висновки, надавали пропозиції та рекомендації.


Фото новини: