(Українська) Тематика курсових і випускних кваліфікаційних робіт для здобувачів вищої освіти
Тематика курсових робіт
спеціальність «Практична психологія»
- Активність дитини як умова її психічного розвитку.
- Роль сім’ї різного типу в психічному розвитку молодшого школяра (або підлітка).
- Роль педагога в управлінні процесом психічного розвитку дитини молодшого шкільного віку.
- Молодший школяр та дорослий: спілкування, співпраця, діалог.
- Сімейні конфлікти та їх вплив на формування психіки дитини молодшого шкільного віку.
- Формування творчих можливостей – основа розвитку дитячої особистості.
- Діагностика та розвиток вербальної творчості молодших школярів.
- Казки та індивідуальний досвід дитини,їх вплив на формування особистості молодшого школяра.
- Підліток в очах однолітків та однолітки в його очах.
- Розвиток потреб молодших школярів та їх вміння вчитися.
- Неформальні об’єднання підлітків і їх роль в особистісному розвитку.
- Становлення нового типу взаємин підлітка і дорослого.
- Вивчення трудової діяльності підлітка.
- Вплив однолітків та друзів на формування особистості підлітка.
- Особливості міжособистих стосунків серед підлітків.
- Пізнавальні інтереси і їх формування у молодших школярів.
- Причини конфліктів дорослих із дітьми молодшого шкільного віку (або підлітками).
- Психологічні особливості спілкування школярів різного віку.
- Вибір професії в старшому шкільному віці:можливості та обмеження.
- Значення ігор для подолання емоційних труднощів у дітей молодшого шкільного віку.
- Стилі спілкування вчителя із школярами молодшого шкільного віку та їх вплив на успіхи у навчанні.
- Пошук сенсу життя в ранній юності.
- Життєві плани і вибір професії в ранній юності.
- Самооцінка молодшого школяра ( або підлітка) і особливості його самовиховання.
- Роль телебачення в психічному розвитку дітей молодшого шкільного віку.
- Психологічні проблеми навчання і виховання дітей шестирічного віку.
- Дослідження психологічної готовності шестирічних дітей до школи.
- Психологічні аспекти формування характеру у дітей молодшого шкільного віку.
- Особливості ігрової діяльності дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.
- Вплив засобів масової інформації на розвиток особистості підлітка.
- Навчальна діяльність як фактор розумового розвитку та формування особистості молодшого школяра.
- Психологічна характеристика мотиваційної системи навчальної діяльності молодшого школяра.
- Особливості інтелектуального розвитку молодшого школяра.
- Увага молодших школярів її діагностика та розвиток.
- Причини неуспішності молодших школярів та шляхи її подолання.
- Розвиток емоційно-вольової сфери молодшого школяра та її діагностика.
- Діагностика мотивації навчання у молодшому шкільному віці.
- Темперамент молодших школярів та його вплив на навчання та виховання.
- Страхи та шкільна тривожність молодших школярів, їх виявлення та корекція.
- Адаптація молодших школярів до навчання.
- Дезадаптація молодших школярів та її вплив на навчальну діяльність.
- Соціально-психологічна готовність старшокласників до дорослого життя.
- Психологія агресивної поведінки молодших школярів.
- Соціально-педагогічна запущеність в молодшому шкільному віці як психічний стан дитини.
- Девіантна поведінка молодших школярів ( або підлітків) та її корекція.
- Особливості розвитку дитини молодшого шкільного віку в неблагополучній сім’ї.
- Психологічні особливості агресивності у підлітків.
- Вплив міжособистих стосунків на становище молодшого школяра ( або підлітка) в класі.
- Прояв захисних механізмів психіки молодших школярів у спішуванні.
- Вплив психологічного клімату в учнівському колективі на ефективність навчання.
- Психологічний портрет сучасного молодшого школяра (підлітка).
- Гіперактивність дитини молодшого шкільного віку та її врахування у навчально-виховному процесі.
- Психологічні особливості роботи вчителя (соціального педагога) з “важкими” дітьми.
- Вплив рівня тривожності учнів на навчальну діяльність.
- Механізми та форми психологічного захисту.
- Сутність, класифікація та застосування психологічних тестів.
- Самосвідомість, самовизначення і самовдосконалення в юності.
- Вплив темпераменту на міжособистісні стосунки в групі.
- Я-ідеальне дошкільника і умови його розвитку.
- Розвиток емоційних порушень у дітей старшого дошкільного віку.
- Вплив сім’ї на психологічну готовність дитини до школи.
- Психологічні особливості кризи 7 років.
- Вплив розлучення на психологічне і соматичне здоров’я дошкільника ( або молодшого школяра ).
- Вплив батьківських установок на формування образу Я в молодшому шкільному віці.
- Особливості розв’язання конфліктів підлітками в залежності від взаємовідносин з батьками.
- Булімія у підлітків.
- Особистісні фактори наркотизації підлітків.
- Сутність і психологічний зміст вікових криз.
- Психологічні особливості важких дітей і їх діагностика.
- Вплив характеру взаємовідносин з батьками на формування девіацій у підлітків.
Тематика випускних кваліфікаційних робіт на 2015-2016 навчальний рік
- Становлення психологічного клімату в студентській групі.
- Психологічний аналіз особистісних особливостей старшокласників з різним рівнем творчої активності.
- Психологічні особливості ціннісної сфери сучасної молоді.
- Соціально-психологічні особливості адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі.
- Психологічні особливості конфліктної взаємодії у студентських групах.
- Професійна мотивація педагогічної діяльності вчителя.
- Особливості соціальної активності підлітків з комп’ютерною залежністю.
- Психологічні умови подолання негативної самооцінки в юнацькому віці.
- Психологічна готовність вчителів до роботи з дітьми з асиметрією півкуль головного мозку.
- Взаємозв’язок ціннісних орієнтацій особистості та психологічної готовності до материнства.
- Сформування психологічної готовності студентів університету до педагогічної діяльності в школі.
- Психологічна структура моральних переконань майбутніх психологів.
- Взаємозв’язок образу «Я», самооцінки і ціннісних орієнтацій майбутніх практичних психологів.
- Внутрішньоособистісні конфлікти в процесі соціальної адаптації студентів до умов вищих навчальних закладів.
- Вплив сенсожиттєвих орієнтацій на мотиваційну готовність до професійної діяльності майбутніх психологів.
- Гендерна детермінація вибору студентами стратегії поведінки в конфлікті.
- Динаміка особистісних утворень майбутнього психолога на етапі первинної професіоналізації.
- Динаміка ціннісних орієнтацій студентської молоді протягом професійної.
- Детермінанти зміни «Я-концепції» студентів-психологів в процесі професійної підготовки.
- Особистісні детермінанти формування стилю педагогічного спілкування у майбутніх психологів.
- Професійний «Я-образ» майбутнього психолога.
- Психологічні особливості формування професіоналізму майбутнього психолога.
- Психологічні особливості ціннісної сфери сучасної молоді.
- Соціально-психологічні особливості адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі.
- Психологічні основи професійного самовизначення старшокласників.
- Психологічні особливості конфліктної взаємодії у студентських групах.
- Професійна мотивація педагогічної діяльності вчителя як об’єкт уваги психолога.
- Психологічна готовність студентів до інтерактивної взаємодії в освітньому процесі вищої школи.
- Психологічні умови активізації потенційних можливостей підлітка з метою розвитку самосвідомості.
- Особливості соціальної активності підлітків з комп’ютерною залежністю.
- Психологічні умови подолання негативної самооцінки в юнацькому віці.
- Особливості роботи практичного психолога з підготовки студентської молоді до сімейного життя.
- Психологічні умови активізації потенційних можливостей підлітка з метою розвитку самосвідомості.
- Особливості соціальної активності підлітків з комп’ютерною залежністю.
- Психологічні умови подолання негативної самооцінки в юнацькому віці.
- Особливості роботи практичного психолога з підготовки студентської молоді до сімейного життя.
- Соціально-психологічний клімат організації.
- Психологічні особливості публічних виступів.
- Групи особистісних якостей іміджу професіонала.
- Критерії вибору соціальної поведінки професіонала.
- Соціально-психологічні явища та процеси у малій групі.
- Психологічні особливості розвитку толерантності майбутніх вчителів.
- Психологічні чинники формування життєвої компетентності майбутніх практичних психологів.
В.о. зав. кафедри психології Яблонський А.І.