(Українська) Тематика курсових і випускних кваліфікаційних робіт для здобувачів вищої освіти

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Роєнко С.О.

Теми курсових робіт

  1. Соціально-педагогічні умови попередження паління серед підлітків.
  2. Соціально-педагогічні умови попередження негативного впливу Інтернет-мережі.
  3. Соціально-педагогічні умови розвитку обдарованих дітей у позашкільних навчальних закладах.
  4. Соціально-педагогічні умови профілактики правопорушень старшокласників.
  5. Соціально-педагогічні умови організації процесу виховання у притулку для неповнолітніх.
  6. Соціально-педагогічні умови подолання конфліктів у підлітковому середовищі.
  7. Соціально-педагогічні умови соціалізації підлітків у неформальних молодіжних об’єднаннях.
  8. Соціально-педагогічні умови формування культури здоров’я старшокласників.
  9. Соціально-педагогічні умови формування культури здоров’я учнів початкової школи.
  10. Соціально-педагогічні умови соціалізації дітей з тимчасово окупованих територій України в новому шкільному колективі.

 

Перфільєва М. В.

Теми курсових.

  • Соціальна реклама: теорія і практика розвитку.
  • Проектна діяльність як невід’ємна частина реалізації соціальних ініціатив.
  • Інноваційні технології в соціальній роботі.
  • Особливості гендерної соціалізації осіб з інвалідністю.
  • Впровадження концепцій доступності для осіб з інвалідністю.

Шевчук О.М.

Теми курсових.

(протокол№ 1, від 27.08.15 р. )

  1. Використання соціально-профілактичного трінінгу в роботі соціального педагога.
  2. Вплив ЗМІ на процес соціалізації дітей та підлітків.
  3. Девіантна поведінка: негативні соціальні фактори, що сприяють її формуванню у підлітків
  4. Діагностика конфліктів у підлітковому віці та способи їх подолання.
  5. Значення самовиховання у процесі соціалізації особистості.
  6. Комунікативні особливості діяльності соціального педагога.
  7. Корекція адиктивної поведінки учнів щодо вживання наркогенних речовин у роботі соціального педагога ЗОШ.
  8. Моральне виховання та самовиховання підлітків в умова ЗОШ.
  9. Організація і управління діяльністю студентських соціальних служб у вищих навчальних закладах України.
  10. Організація самовиховання школярів та педагогічне керівництво цим процессом.
  11. Особливості педагогічної профілактики адиктивної поведінки підлітків.
  12. Особливості соціалізації дітей та молоді в сучасних умовах.
  13. Педагогічні умови розвитку комунікативної культури соціальних педагогів.
  14. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи з підлітками девіантної поведінки.
  15. Професійне самовиховання соціального педагога.
  16. Профілактика девіантної поведінки неповнолітніх в діяльності соціального педагога в ЗОШ.
  17. Робота соціального педагога з дітьми-інвалідами.
  18. Соціально-педагогічна робота з обдарованими дітьми.
  19. Соціально-педагогічні умови формування культури здоров’я старшокласників.
  20. Технологія профілактики та подолання міжособистісних конфліктів у підлітковому віці.
  21. Тренінг як інноваційна форма соціально-педагогічної роботи.
  22. Формування взаємовідносин підлітків з батьками.

Гоменюк О.О.

Теми курсових.

  1. Специфіка соціально-педагогічної роботи з дітьми, які зазнали сімейного насилля.
  2. Соціально-педагогічна реабілітація дітей з девіантною поведінкою.
  3. Особливості соціально-педагогічної роботи з «дітьми вулиці».
  4. Технології соціально-педагогічної діяльності з дітьми, що мають функціональні обмеження.
  5. Особливості роботи соціального педагога в закладах реабілітації дітей з обмеженими можливостями.
  6. Специфіка роботи соціального педагога в дитячому будинку сімейного типу.
  7. Специфіка соціально-педагогічної діяльності з багатодітною (неповною, прийомною) сім’єю.
  8. Особливості роботи соціального педагога в закладах інтернатного типу.
  9. Сутність та характеристики соціального виховання дітей.
  10. Вплив засобів масової інформації на соціальне виховання.
  11. Специфіка соціально-педагогічної діяльності з багатодітною сім’єю.
  12. Особливості соціально-педагогічної діяльності з прийомною сім’єю.
  13. Соціалізація дітей з особливими потребами в умовах реабілітаційного центру.
  14. Соціально-педагогічна діяльність з дітьми, схильними до алкоголізму.
  15. Особливості соціально-педагогічної діяльності з дітьми-наркоманами.
  16. Бродяжництво і безпритульність дітей як соціально-педагогічна проблема.
  17. Особливості роботи соціального педагога в закладах реабілітації дітей з обмеженими можливостями.
  18. Форми та методи роботи соціального педагога в спеціальних закладах для дітей-правопорушників.
  19. Особливості соціалізації дітей 6-7 років у різних умовах життєдіяльності.
  20. Соціально-педагогічна корекція соціальних відхилень людини, групи.
  21. Соціально-педагогічна проблеми формування здорового способу життя у дітей.
  22. Соціально-педагогічна допомога особистості в її адаптації до середовища.
  23. Соціально-педагогічна робота з обдарованими дітьми.
  24. Соціально-педагогічна робота з профілактики суїциду та реабілітації особистості.
  25. Соціалізація учнів у процесі взаємодії сім’ї та загальноосвітнього навчального закладу.

 

Іващенко К. В.

Теми курсових.

  1. Особливості професійної міжособистісної взаємодії у соціальній роботі.
  2. Соціальне сирітство як соціокультурний феномен.
  3. Інституціалізація соціальної роботи в Україні.
  4. Дисфункціональна сім’я як чинник девіантної поведінки неповнолітніх.
  5. Соціальна робота з дітьми та молоддю за місцем проживання.
  6. Насильство щодо неповнолітніх як гостре соціальне явище.

Коляда Н.М.

Теми курсових робіт

для студентів напряму підготовки «Соціальна педагогіка»

 

  1. Педагогічні умови соціально-педагогічної роботи в дитячих організаціях.
  2. Соціально-педагогічні умови громадянського виховання в дитячих та молодіжних організаціях.
  3. Формування духовних цінностей школярів в умовах соціально-виховного середовища громадського об’єднання.
  4. Формування соціальної компетентності старшокласників в умовах громадського об’єднання.
  5. Соціалізація учнівської молоді в громадських підліткових об’єднаннях.

Теми курсових робіт

Викладач Ревнюк Н.І.

  1. Альтернативні форми піклування як складова соціально-правового захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківської опіки.
  2. Виховання та психосоціальна підтримка дітей з багатодітних родин.
  3. Виховання та психосоціальна підтримка дітей з неблагополучних сімей.
  4. Виховання та психосоціальна підтримка дітей, які живуть з ВІЛ/СНІД.
  5. Виховання та психосоціальна підтримка дітей-інвалідів.
  6. Виховання у молодших школярів здорового способу життя.
  7. Вплив сім’ї на процес соціалізації неповносправних дітей.
  8. Вплив шкільних свят та традицій на соціалізацію дитини та підлітка.
  9. Допомога батькам, які виховують дитину з обмеженими функціональними можливостями.
  10. Жінка як об’єкт соціально-педагогічної допомоги.
  11. Зміст та форми роботи соціального педагога у дошкільних закладах.
  12. Ігри у корекційній роботі соціального педагога.
  13. Інструментарій діяльності соціального педагога у закладах інтернатного типу.
  14. Комунікативні особливості діяльності соціального педагога.
  15. Методи соціально-педагогічної діагностики антисоціальніх форм поведінки дітей.
  16. Методи соціально-педагогічної діагностики сімейних конфліктів.
  17. Моральні аспекти соціальної роботи з дітьми вулиці.
  18. Негативний вплив ЗМІ на соціалізацію дитини
  19. Організація роботи соціального педагога з дітьми з однодітних сімей
  20. Організація роботи соціального педагога у сфері дозвілля.
  21. Основні форми роботи соціального педагога в позашкільних закладах.
  22. Особливості анімаційної діяльності соціального педагога в загальноосвітньому навчальному закладі.
  23. Особливості використання ігрових технік в соціально-педагогічній роботі.
  24. Особливості соціалізації першокласників у різних умовах життєдіяльності.
  25. Особливості соціально-педагогічної діяльності з обдарованими дітьми.
  26. Особливості соціально-педагогічної роботи з дітьми в умовах сільського соціуму.
  27. Підготовка майбутнього вчителя до професійної саморегуляції в процесі вивчення педагогічних дисциплін.
  28. Прийомні сім’ї як альтернатива інтернатним закладам.
  29. Проблема насильства у соціально-педагогічній теорії та практиці
  30. Реабілітація дітей-інвалідів.
  31. Робота соціального педагога з алкоголезалежними сім’ями.
  32. Робота соціального педагога з дітьми-інвалідами.
  33. Робота соціального педагога сільської школи з алкоголезалежними сім’ями.
  34. Роль засобів масової інформації та інших джерел у пропаганді здорового способу життя.
  35. Соціально-педагогічна допомога дітям з діагнозом ДЦП засобами арт-терапії.
  36. Соціально-педагогічна оцінка потреб дитини як необхідна складова діяльності соціального педагога.
  37. Соціально-педагогічна реабілітація девіантної поведінки дітей і підлітків з проблемами у розвитку.
  38. Соціально-педагогічна реабілітація дітей-інвалідів як умова їх адаптації.
  39. Соціально-педагогічна робота з дітьми, які зазнали насильства.
  40. Соціально-педагогічна робота з неповною сім’єю.
  41. Соціально-педагогічна робота з обдарованими дітьми.
  42. Соціально-педагогічна робота з прийомною сім’єю.
  43. Соціально-педагогічна робота з сім’ями які виховують дітей раннього віку у ДНЗ.
  44. Соціально-педагогічна робота з формування навичок соціальної компетентності у вихованців інтернатних закладів.
  45. Соціально-педагогічна робота щодо інтеграції дітей з особливостями психофізичного розвитку у середовище загальноосвітнього навчального закладу.
  46. Соціально-педагогічна робота щодо підготовки вихованців інтернатних закладів до самостійного життя.
  47. Соціально-педагогічна технологія формування здорового способу життя молодших школярів.
  48. Соціально-педагогічні умови забезпечення прав дітей у позанавчальній діяльності.
  49. Соціально-педагогічні умови подолання конфліктів у сім’ї.
  50. Соціально-педагогічні умови розвитку обдарованих дітей у позашкільних навчальних закладах.
  51. Соціально-педагогічні умови формування культури здоров’я учнів початкової школи.
  52. Соціально-правовий захист дитини в загальноосвітньому навчальному закладі як напрям роботи соціального педагога.
  53. Соціально-психологічні механізми формування особистості дитини в неблагополучній сім’ї.
  54. Темперамент і девіантна поведінка.
  55. Технології роботи соціального педагога дошкільного навчального закладу з сім’єю.
  56. Технології соціально-педагогічного консультування.
  57. Тренінг як інноваційна форма соціально-педагогічної роботи.
  58. Формування навичок здорового способу життя.
  59. Формування соціального здоров’я дітей-сиріт підліткового віку в загальноосвітніх школах-інтернатах.

 

 

Теми магістерських робіт на 2015-2016 рік

Соціальна педагогіка Науковий керівник: Коляда Наталія Миколаївна, доктор педагогічних наук, доцент, професор, завідувач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи

№ п/п П.І.П. Група Тема Керівник
1 Музика Тетяна Ігорівна Магістр 2м група Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи в умовах сімейного патронату. Гоменюк О. О.

к.п.н., доцент, професор кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи

2 Завалко Альона Михайлівна Магістр 2м група Особливості тренінгових технологій у професійній підготовці студентів педагогічних ВНЗ в умовах інклюзивної освіти. Перфільєва М. В.

к.п.н., доцент

3 Бойко Юлія Петрівна Магістр, 2м група «Підготовка майбутніх соціальних педагогів до виконання професійної ролі аніматора» Албул І.В.

к.п.н., доцент

4 Гасанова Лейла Ілгарівна Магістр, 2м група Підготовка соціального педагога до профілактики наркоманії серед підлітків у виховному процесі загальноосвітньої школи Бондаренко Г. В.

к.п.н., доцент

5 Білявський Юрій Валентинович Магістр,

2м група

 «Підготовка майбутніх соціальних педагогів до профілактики та корекції девіантної поведінки дітей-сиріт»

 

Коляда Наталія Миколаївна, доктор педагогічних наук, доцент, професор, завідувач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи

 

 

Зав. кафедри                                                                                 Коляда Н.М.

«Магістр» заочна форми навчання:

Соціальна педагогіка

 

Прізвище, ім’я, по батькові студента Факультет,

курс,

група

Тема кваліфікаційної роботи ПІП та наукова ступінь наукового керівника

 

1 Бондаренко Олександр Васильович

 

Підготовка майбутнього соціального педагога до

робот із прийомними сім’ями»

д.пед.н.,

професор

Коляда Н.М

2 Закаблуковська Леся Михайлівна ««Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи в умовах літнього оздоровчого табору»

 

 

к.пед.н.,

доц., професор

Гоменюк 0.0.

3 Онофрієнко Олена Олександрівна

 

«Підготовка майбутнього соціального педагога до профілактики правопорушень серед неповнолітніх»

 

к.пед.н.,

доцент Бондаренко Г.В.

4 Поліщук Інна Віталіївна «Формування культури материнства жіночої молоді у соціально-педагогічному середовищі ВНЗ»

 

к.пед.н.,

доцент

Заєць С.С.

5 Вовк Яна Анатоліївна «Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів в умовах ВНЗ»

 

 

д. пед..н.,

професор

Коляда Н.М.

 

 

Зав. кафедри                                                                                 Коляда Н.М.