(Українська) Тематика курсових і випускних кваліфікаційних робіт для здобувачів вищої освіти
Роєнко С.О.
Теми курсових робіт
- Соціально-педагогічні умови попередження паління серед підлітків.
- Соціально-педагогічні умови попередження негативного впливу Інтернет-мережі.
- Соціально-педагогічні умови розвитку обдарованих дітей у позашкільних навчальних закладах.
- Соціально-педагогічні умови профілактики правопорушень старшокласників.
- Соціально-педагогічні умови організації процесу виховання у притулку для неповнолітніх.
- Соціально-педагогічні умови подолання конфліктів у підлітковому середовищі.
- Соціально-педагогічні умови соціалізації підлітків у неформальних молодіжних об’єднаннях.
- Соціально-педагогічні умови формування культури здоров’я старшокласників.
- Соціально-педагогічні умови формування культури здоров’я учнів початкової школи.
- Соціально-педагогічні умови соціалізації дітей з тимчасово окупованих територій України в новому шкільному колективі.
Перфільєва М. В.
Теми курсових.
- Соціальна реклама: теорія і практика розвитку.
- Проектна діяльність як невід’ємна частина реалізації соціальних ініціатив.
- Інноваційні технології в соціальній роботі.
- Особливості гендерної соціалізації осіб з інвалідністю.
- Впровадження концепцій доступності для осіб з інвалідністю.
Шевчук О.М.
Теми курсових.
(протокол№ 1, від 27.08.15 р. )
- Використання соціально-профілактичного трінінгу в роботі соціального педагога.
- Вплив ЗМІ на процес соціалізації дітей та підлітків.
- Девіантна поведінка: негативні соціальні фактори, що сприяють її формуванню у підлітків
- Діагностика конфліктів у підлітковому віці та способи їх подолання.
- Значення самовиховання у процесі соціалізації особистості.
- Комунікативні особливості діяльності соціального педагога.
- Корекція адиктивної поведінки учнів щодо вживання наркогенних речовин у роботі соціального педагога ЗОШ.
- Моральне виховання та самовиховання підлітків в умова ЗОШ.
- Організація і управління діяльністю студентських соціальних служб у вищих навчальних закладах України.
- Організація самовиховання школярів та педагогічне керівництво цим процессом.
- Особливості педагогічної профілактики адиктивної поведінки підлітків.
- Особливості соціалізації дітей та молоді в сучасних умовах.
- Педагогічні умови розвитку комунікативної культури соціальних педагогів.
- Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи з підлітками девіантної поведінки.
- Професійне самовиховання соціального педагога.
- Профілактика девіантної поведінки неповнолітніх в діяльності соціального педагога в ЗОШ.
- Робота соціального педагога з дітьми-інвалідами.
- Соціально-педагогічна робота з обдарованими дітьми.
- Соціально-педагогічні умови формування культури здоров’я старшокласників.
- Технологія профілактики та подолання міжособистісних конфліктів у підлітковому віці.
- Тренінг як інноваційна форма соціально-педагогічної роботи.
- Формування взаємовідносин підлітків з батьками.
Гоменюк О.О.
Теми курсових.
- Специфіка соціально-педагогічної роботи з дітьми, які зазнали сімейного насилля.
- Соціально-педагогічна реабілітація дітей з девіантною поведінкою.
- Особливості соціально-педагогічної роботи з «дітьми вулиці».
- Технології соціально-педагогічної діяльності з дітьми, що мають функціональні обмеження.
- Особливості роботи соціального педагога в закладах реабілітації дітей з обмеженими можливостями.
- Специфіка роботи соціального педагога в дитячому будинку сімейного типу.
- Специфіка соціально-педагогічної діяльності з багатодітною (неповною, прийомною) сім’єю.
- Особливості роботи соціального педагога в закладах інтернатного типу.
- Сутність та характеристики соціального виховання дітей.
- Вплив засобів масової інформації на соціальне виховання.
- Специфіка соціально-педагогічної діяльності з багатодітною сім’єю.
- Особливості соціально-педагогічної діяльності з прийомною сім’єю.
- Соціалізація дітей з особливими потребами в умовах реабілітаційного центру.
- Соціально-педагогічна діяльність з дітьми, схильними до алкоголізму.
- Особливості соціально-педагогічної діяльності з дітьми-наркоманами.
- Бродяжництво і безпритульність дітей як соціально-педагогічна проблема.
- Особливості роботи соціального педагога в закладах реабілітації дітей з обмеженими можливостями.
- Форми та методи роботи соціального педагога в спеціальних закладах для дітей-правопорушників.
- Особливості соціалізації дітей 6-7 років у різних умовах життєдіяльності.
- Соціально-педагогічна корекція соціальних відхилень людини, групи.
- Соціально-педагогічна проблеми формування здорового способу життя у дітей.
- Соціально-педагогічна допомога особистості в її адаптації до середовища.
- Соціально-педагогічна робота з обдарованими дітьми.
- Соціально-педагогічна робота з профілактики суїциду та реабілітації особистості.
- Соціалізація учнів у процесі взаємодії сім’ї та загальноосвітнього навчального закладу.
Іващенко К. В.
Теми курсових.
- Особливості професійної міжособистісної взаємодії у соціальній роботі.
- Соціальне сирітство як соціокультурний феномен.
- Інституціалізація соціальної роботи в Україні.
- Дисфункціональна сім’я як чинник девіантної поведінки неповнолітніх.
- Соціальна робота з дітьми та молоддю за місцем проживання.
- Насильство щодо неповнолітніх як гостре соціальне явище.
Коляда Н.М.
Теми курсових робіт
для студентів напряму підготовки «Соціальна педагогіка»
- Педагогічні умови соціально-педагогічної роботи в дитячих організаціях.
- Соціально-педагогічні умови громадянського виховання в дитячих та молодіжних організаціях.
- Формування духовних цінностей школярів в умовах соціально-виховного середовища громадського об’єднання.
- Формування соціальної компетентності старшокласників в умовах громадського об’єднання.
- Соціалізація учнівської молоді в громадських підліткових об’єднаннях.
Теми курсових робіт
Викладач Ревнюк Н.І.
- Альтернативні форми піклування як складова соціально-правового захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківської опіки.
- Виховання та психосоціальна підтримка дітей з багатодітних родин.
- Виховання та психосоціальна підтримка дітей з неблагополучних сімей.
- Виховання та психосоціальна підтримка дітей, які живуть з ВІЛ/СНІД.
- Виховання та психосоціальна підтримка дітей-інвалідів.
- Виховання у молодших школярів здорового способу життя.
- Вплив сім’ї на процес соціалізації неповносправних дітей.
- Вплив шкільних свят та традицій на соціалізацію дитини та підлітка.
- Допомога батькам, які виховують дитину з обмеженими функціональними можливостями.
- Жінка як об’єкт соціально-педагогічної допомоги.
- Зміст та форми роботи соціального педагога у дошкільних закладах.
- Ігри у корекційній роботі соціального педагога.
- Інструментарій діяльності соціального педагога у закладах інтернатного типу.
- Комунікативні особливості діяльності соціального педагога.
- Методи соціально-педагогічної діагностики антисоціальніх форм поведінки дітей.
- Методи соціально-педагогічної діагностики сімейних конфліктів.
- Моральні аспекти соціальної роботи з дітьми вулиці.
- Негативний вплив ЗМІ на соціалізацію дитини
- Організація роботи соціального педагога з дітьми з однодітних сімей
- Організація роботи соціального педагога у сфері дозвілля.
- Основні форми роботи соціального педагога в позашкільних закладах.
- Особливості анімаційної діяльності соціального педагога в загальноосвітньому навчальному закладі.
- Особливості використання ігрових технік в соціально-педагогічній роботі.
- Особливості соціалізації першокласників у різних умовах життєдіяльності.
- Особливості соціально-педагогічної діяльності з обдарованими дітьми.
- Особливості соціально-педагогічної роботи з дітьми в умовах сільського соціуму.
- Підготовка майбутнього вчителя до професійної саморегуляції в процесі вивчення педагогічних дисциплін.
- Прийомні сім’ї як альтернатива інтернатним закладам.
- Проблема насильства у соціально-педагогічній теорії та практиці
- Реабілітація дітей-інвалідів.
- Робота соціального педагога з алкоголезалежними сім’ями.
- Робота соціального педагога з дітьми-інвалідами.
- Робота соціального педагога сільської школи з алкоголезалежними сім’ями.
- Роль засобів масової інформації та інших джерел у пропаганді здорового способу життя.
- Соціально-педагогічна допомога дітям з діагнозом ДЦП засобами арт-терапії.
- Соціально-педагогічна оцінка потреб дитини як необхідна складова діяльності соціального педагога.
- Соціально-педагогічна реабілітація девіантної поведінки дітей і підлітків з проблемами у розвитку.
- Соціально-педагогічна реабілітація дітей-інвалідів як умова їх адаптації.
- Соціально-педагогічна робота з дітьми, які зазнали насильства.
- Соціально-педагогічна робота з неповною сім’єю.
- Соціально-педагогічна робота з обдарованими дітьми.
- Соціально-педагогічна робота з прийомною сім’єю.
- Соціально-педагогічна робота з сім’ями які виховують дітей раннього віку у ДНЗ.
- Соціально-педагогічна робота з формування навичок соціальної компетентності у вихованців інтернатних закладів.
- Соціально-педагогічна робота щодо інтеграції дітей з особливостями психофізичного розвитку у середовище загальноосвітнього навчального закладу.
- Соціально-педагогічна робота щодо підготовки вихованців інтернатних закладів до самостійного життя.
- Соціально-педагогічна технологія формування здорового способу життя молодших школярів.
- Соціально-педагогічні умови забезпечення прав дітей у позанавчальній діяльності.
- Соціально-педагогічні умови подолання конфліктів у сім’ї.
- Соціально-педагогічні умови розвитку обдарованих дітей у позашкільних навчальних закладах.
- Соціально-педагогічні умови формування культури здоров’я учнів початкової школи.
- Соціально-правовий захист дитини в загальноосвітньому навчальному закладі як напрям роботи соціального педагога.
- Соціально-психологічні механізми формування особистості дитини в неблагополучній сім’ї.
- Темперамент і девіантна поведінка.
- Технології роботи соціального педагога дошкільного навчального закладу з сім’єю.
- Технології соціально-педагогічного консультування.
- Тренінг як інноваційна форма соціально-педагогічної роботи.
- Формування навичок здорового способу життя.
- Формування соціального здоров’я дітей-сиріт підліткового віку в загальноосвітніх школах-інтернатах.
Теми магістерських робіт на 2015-2016 рік
Соціальна педагогіка Науковий керівник: Коляда Наталія Миколаївна, доктор педагогічних наук, доцент, професор, завідувач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи
№ п/п | П.І.П. | Група | Тема | Керівник |
1 | Музика Тетяна Ігорівна | Магістр 2м група | Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи в умовах сімейного патронату. | Гоменюк О. О.
к.п.н., доцент, професор кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи |
2 | Завалко Альона Михайлівна | Магістр 2м група | Особливості тренінгових технологій у професійній підготовці студентів педагогічних ВНЗ в умовах інклюзивної освіти. | Перфільєва М. В.
к.п.н., доцент |
3 | Бойко Юлія Петрівна | Магістр, 2м група | «Підготовка майбутніх соціальних педагогів до виконання професійної ролі аніматора» | Албул І.В.
к.п.н., доцент |
4 | Гасанова Лейла Ілгарівна | Магістр, 2м група | Підготовка соціального педагога до профілактики наркоманії серед підлітків у виховному процесі загальноосвітньої школи | Бондаренко Г. В.
к.п.н., доцент |
5 | Білявський Юрій Валентинович | Магістр,
2м група |
«Підготовка майбутніх соціальних педагогів до профілактики та корекції девіантної поведінки дітей-сиріт»
|
Коляда Наталія Миколаївна, доктор педагогічних наук, доцент, професор, завідувач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи
|
Зав. кафедри Коляда Н.М.
«Магістр» заочна форми навчання:
Соціальна педагогіка
№ | Прізвище, ім’я, по батькові студента | Факультет,
курс, група |
Тема кваліфікаційної роботи | ПІП та наукова ступінь наукового керівника
|
1 | Бондаренко Олександр Васильович
|
2м | Підготовка майбутнього соціального педагога до
робот із прийомними сім’ями» |
д.пед.н.,
професор Коляда Н.М |
2 | Закаблуковська Леся Михайлівна | 2м | ««Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи в умовах літнього оздоровчого табору»
|
к.пед.н.,
доц., професор Гоменюк 0.0. |
3 | Онофрієнко Олена Олександрівна
|
2м | «Підготовка майбутнього соціального педагога до профілактики правопорушень серед неповнолітніх»
|
к.пед.н.,
доцент Бондаренко Г.В. |
4 | Поліщук Інна Віталіївна | 2м | «Формування культури материнства жіночої молоді у соціально-педагогічному середовищі ВНЗ»
|
к.пед.н.,
доцент Заєць С.С. |
5 | Вовк Яна Анатоліївна | 2м | «Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів в умовах ВНЗ»
|
д. пед..н.,
професор Коляда Н.М.
|
Зав. кафедри Коляда Н.М.