(Українська) Тематика курсових і випускних кваліфікаційних робіт для здобувачів вищої освіти
ТЕМАТИКА КУРСОВИХ РОБІТ
- Формування моральних цінностей в підлітків.
- Соціальний розвиток школярів.
- Шляхи і методи естетичного виховання школярів засобами природи.
- Фізичний розвиток підлітків.
- Національна свідомість, проблеми формування.
- Естетичне виховання школярів у процесі спілкування з природою.
- Фізичне виховання дітей шкільного віку.
- Формування і старшокласників культури сімейних відносин.
- Вплив естетичного виховання на всебічний розвиток особистості.
- Виховання в школярів культурно-національних цінностей.
- Індивідуалізація та диференціація в сучасній школі.
- Організація здорового способу життя старшокласників.
- Виховання соціальної активності підлітків у позакласній роботі.
- Педагогічний вплив на формування самовиховання школярів.
- Педагогічне керівництво самовиховання учнів.
- Дидактичні основи програмованого навчання.
- Виховання в учнів відповідального ставлення до праці.
- Дидактична гра як засіб розвитку навчально-пізнавальної активності учнів.
- Козацькі традиції та їх використання в практиці військово-патріотичного виховання підлітків.
- Естетичне виховання школярів у процесі спілкування з природою.
- Особливості навчально-пізнавальної діяльності підлітків.
- Дидактичні основи модульно-розвивального навчання в школі.
- Формування творчої активності підлітків у процесі навчально-пізнавальної діяльності.
- Індивідуальний підхід у вихованні школярів.
- Естетичне виховання на уроках.
- Педагогічні умови формування здорового способу життя підлітків.
- Виховання бережливого ставлення до природи.
- Профорієнтаційна робота на уроках.
- Героїко-патріотичне виховання школярів.
- Педагогічний вплив учителів та батьків на формування духовності школярів.
- Естетичне виховання учнів.
- Виховання почуттів та емоцій засобами мистецтва у сім’ї.
- Естетичне виховання школярів в школі.
- Екологічне виховання учнів у сім’ї і школі.
- Форми і методи трудового виховання в школі.
- Організація навчально-пізнавальної діяльності учнів.
- Дидактичні основи модульно-розвивального навчання в школі.
- Вивчення стану сексуальної культури підлітків.
- Гра як метод виховання в педагогічній системі А.С. Макаренко.
- Формування в старшокласників культури сімейних відносин.
- Українська народна казка як засіб виховання загальнолюдських цінностей.
- Моральне виховання школярів у сім’ї.
- Козацька педагогіка – частина народної педагогіки.
- Педагогічні умови формування здорового способу життя.
- Формування культури в сімейних відносинах.
- Український народний досвід фізичного розвитку дітей.
- Народні ігри та змагання як засіб фізичного виховання.
- Особливості організації форми навчальної діяльності на уроках.
- Формування моральних цінностей у підлітків.
- Виховання поваги до батьків.
- Формування в учнів культури поведінки.
- Виховання в учнів підліткового віку потреби в здоровому способі життя.
- Фізично-оздоровча робота у школярів.
- Фольклор як засіб морально-етичного виховання підлітків.
- Індивідуалізація та диференціація навчання у сучасній школі.
- Героїко-патріотичне виховання школярів засобами української літератури.
доц. Ткачук Л. В.
ТЕМАТИКА КУРСОВИХ РОБІТ З ПЕДАГОГІКИ
для студентів природничо-географічного факультету
- Активізація пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення (біології, географії, хімії)
- Використання засобів масової інформації у процесі формування загальнолюдських цінностей у старшокласників
- Використання трудової педагогіки у сімейному вихованні.
- Виховання у підлітків відповідального ставлення до праці (навчання).
- Виховання в учнів відповідального ставлення до праці.
- Виховання в учнів доброти та милосердя.
- Виховання в учнів культури розумової праці.
- Виховання в учнів національної самосвідомості у позаурочній виховній діяльності.
- Виховання в учнів поваги до батьків.
- Виховання в учнів потреби у здоровому способі життя.
- Виховання у школярів бережливого ставлення до результатів праці людей.
- Виховання у школярів загальнолюдських цінностей в позакласній роботі.
- Виховання у школярів культурно-національних цінностей в позакласній роботі.
- Виховання ціннісних орієнтацій школярів у процесі вивчення (біології, географії, хімії).
- Виховання доброти і милосердя ушколярів.
- Виховання почуттів та емоцій засобами мистецтва (літератури, образотворчого мистецтва, хореографії тощо – на вибір).
- Виховання соціальної активності підлітків у позакласній роботі.
- Виховання у підлітків моральних ідеалів.
- Виховання у школярів емоцій та почуттів.
- Виховання у школярів ініціативи та відповідальності.
- Виховання у школярів самостійності на уроках (біології, географії, хімії – на вибір).
- Виховання у школярів відповідального ставлення до праці
- Виховання у школярів свідомого ставлення до суспільних вимог та вимогливості до себе.
- Вихованість школярів як умова попередження відхилень у поведінці.
- Вплив засобів комунікації на світогляд учнів підліткового віку.
- Впровадження інтерактивних технологій навчання при вивченні (біології, географії, хімії – на вибір) у загальноосвітній школі.
- Гендерне виховання учнів раннього юнацького віку.
- Дидактична гра як засіб активізації навчальної діяльності учнів на уроках (біології, географії, хімії – на вибір)
- Дидактична гра як засіб розвитку навчально-пізнавальної активності учнів.
- Дидактичні основи використання комп’ютерної техніки у процесі навчання біології.
- Дидактичні основи модульно-розвивального навчання в школі.
- Диференціація та індивідуалізація виховного процесу у школі.
- Духовний розвиток школярів в позакласній виховній діяльності.
- Електронні посібники як сучасна технологія в освіті.
- Естетичне виховання школярів в процесі спілкування з природою.
- Естетичне виховання школярів в сім’ї.
- Естетичне виховання школярів у позаурочній діяльності.
- Індивідуалізація та диференціація навчання в сучасній школі.
- Колективна творча справа як засіб морального розвитку школярів.
- Методи моніторингу активності школярів в різних видах діяльності.
- Методика проведення виховних заходів на основі використання художньої літератури.
- Моральне виховання школярів в сім’ї.
- Мотивація навчально-пізнавальної (предметно-трудової і т.п.) діяльності учнів.
- Мотивація навчально-пізнавальної активності підлітків.
- Народні ігри та змагання як засіб фізичного розвитку школярів.
- Народні трудові традиції як засіб трудового виховання школярів в школі.
- Нестандартні уроки як форма навчальної роботи.
- Організація здорового способу життя старшокласників.
- Організація навчально-пізнавальної діяльності школярів.
- Організація пошукової діяльності учнів на уроках (біології, географії, хімії – на вибір).
- Особистісно орієнтоване виховання старшокласників у процесі позакласної роботи
- Педагогічне корегування впливу засобів масової інформації на формування особистості учнів старших класів загальноосвітніх шкіл.
- Педагогічне управління самовихованням учнів.
- Педагогічні основи формування самосвідомості в учнів.
- Підготовка учнівської молоді до професійного самовизначення.
- Правове виховання старшокласників у навчально-виховному процесі загальноосвітніх шкіл
- Предметно-практична діяльність як засіб естетичного розвитку школярів.
- Проблемне навчання як засіб стимулювання навчально-пізнавальної активності учнів.
- Прогнозування учнями моральної поведінки.
- Професійне самовизначення учнів раннього юнацького віку у навчально- виховній діяльності загальноосвітньої школи.
- Профорієнтаційна робота з підлітками.
- Профілактика шкідливих звичок серед підлітків у виховному процесі загальноосвітньої школи
- Розвиток індивідуальних здібностей дітей на уроках біології.
- Розвиток лідерських якостей учнівської молоді
- Розвиток трудової активності школярів у процесі предметно-практичної діяльності.
- Самореалізація старшокласників у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи
- Соціальний розвиток школярів.
- Соціалізація старшокласників у процесі вивчення економічної та соціальної географії України.
- Соціалізація старшокласників у процесі їх життєдіяльності.
- Статеве виховання підлітків.
- Стимулювання навчально-пізнавальної діяльності підлітків.
- Сутність і особливості сучасного процесу виховання доброчесності в учнів загальноосвітньої школи.
- Сучасний персональний комп‘ютер як ефективний засіб дидактичного процесу.
- Українська народна пісня як засіб виховання культурно-національних
- Фізичний розвиток підлітків сучасної школи.
- Фольклор як засіб морально-естетичного виховання підлітків.
- Формування у підлітків інтересу до уроків біології
- Формування у старшокласників культури сімейних відносин.
- Формування громадянських цінностей старшокласників
- Формування громадянської спрямованості старшокласників у виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів.
- Формування громадянських якостей особистості.
- Формування гуманістичних цінностей особистості засобами усної народної творчості.
- Формування гуманних відносин учителя й учня в основній школі.
- Формування екологічної культури учнів на уроках біології.
- Формування життєвої компетентності старшокласників.
- Формування культури міжособистісного спілкування старшокласників.
- Формування і розвиток справедливості як духовної цінності у школярів.
- Формування морально-естетичного досвіду школярів засобами української народної пісні.
- Формування морально-вольових якостей ділової людини у старшокласників.
- Формування національної самосвідомості учнів в процесі вивчення (біології, географії, хімії – на вибір).
- Формування почуттєвого досвіду школярів засобами мистецтва.
- Формування розумової культури старшокласників у процесі навчально-творчої діяльності
- Формування світогляду учнів підліткового віку у навчально-виховній діяльності сучасної школи.
- Формування соціальної відповідальності старшокласників у позанавчальній діяльності.
- Формування творчої активності підлітків у процесі навчально-пізнавальної діяльності.
- Формування у підлітків моральних вчинків у позакласній роботі
- Формування у школярів гігієнічних умінь та навичок.
- Формування у школярів культури поведінки.
- Формування ціннісних орієнтацій школярів.
- Шляхи удосконалення формування культури здоров‘я старшокласників.
Безлюдна Н.В.
Теми курсових робіт
- Шляхи гуманізації змісту початкового навчання.
- Порівняльний аналіз початкового навчання в українській і зарубіжних школах.
- Дидактичний аналіз навчальних технологій у початковому навчанні.
- Формування світогляду молодших школярів засобами навчальної діяльності.
- Навчальне середовище як ресурсний центр розвитку особистості учня.
- Екологічна освіта молодших школярів засобами різних предметів (за обраною спеціальністю).
- Уроки з комп’ютерною підтримкою.
- Формування допитливості в учнів молодших класів у процесі спілкування з природою.
- Формування пізнавальних інтересів у молодших школярів (за обраною спеціальністю).
- Розвиток особистості молодшого школяра засобами навчальної діяльності.
- Формування самооцінки у молодших школярів як умова їх навчальної діяльності.
- Гуманізація навчального процесу учнів початкових класів.
- Засоби стимулювання навчальної активності молодших школярів.
- Авторитет учителя у сучасній початковій школі.
- Українська виховна система в контексті світових культурних процесів.
- Роль естетичного виховання у формуванні підростаючого покоління особистості молодшого школяра.
- Формування у молодших школярів здорового способу життя.
- Моральне виховання молодших школярів у процесі навчання.
- Проблема духовного виховання молодших школярів.
- Проблема формування колективу учнів молодших класів.
- В. О. Сухомлинський про методи виховання і систему вимог.
- В. О. Сухомлинський про шляхи удосконалення навчальної роботи.
- Новітні технології навчання як засіб пізнавальної активності учнів.
- Впив авторитету вчителя на успішність учня.
- Розумове виховання молодших школярів.
Гагарін М.
ТЕМАТИКА КУРСОВИХ РОБІТ
з педагогіки для студентів факультету мистецтв
- Формування в школярів гігієнічних умінь та навичок.
- Виховання в учнів потреби в здоровому способі життя.
- Виховання в школярів загальнолюдських цінностей у позакласній роботі.
- Виховання в школярів культурно-національних цінностей у позакласній роботі.
- Виховання у школярів емоцій та почуттів.
- Формування творчої активності підлітків у процесі навчально-пізнавальної діяльності.
- Формування творчої активності школяра в процесі предметно-практичної діяльності.
- Виховання в школярів бережливого ставлення до результатів праці людей.
- Розвиток трудової активності школярів у процесі предметно-практичної діяльності.
- Педагогічне управління самовихованням учнів.
- Виховання у школярів ініціативи та відповідальності.
- Виховання у школярів свідомого ставлення до суспільних вимог та вимогливості до себе.
- Виховання у підлітків моральних ідеалів.
- Народні трудові традиції як засіб трудового виховання школярів в школах.
- Народні ігри та змагання як засіб фізичного розвитку школярів.
- Соціальний розвиток школярів.
- Духовний розвиток школярів.
- Трудове виховання школярів сільської національної школи.
- Організація здорового способу життя старшокласників.
- Організація навчально-пізнавальної діяльності школярів.
- Методи моніторингу активності школярів в різних видах діяльності.
- Формування у школярів культури поведінки.
- Організації життєдіяльності учнів в сільській національній школі.
- Виховання доброти і милосердя в школярів.
- Формування і розвиток справедливості як духовної цінності у школярів.
- Естетичне виховання школярів в сім’ї.
- Моральне виховання школярів в сім’ї.
- Мотивація навчально-пізнавальної активності підлітків.
- Стимулювання навчально-пізнавальної діяльності підлітків.
- Предметно-практична діяльність як засіб естетичного розвитку школярів.
- Формування в підлітків інтересу до уроків музики.
- Виховання соціальної активності підлітків в позакласній роботі.
- Виховання в підлітків відповідального ставлення до праці (навчання).
- Статеве виховання підлітків.
- Українська народна казка як засіб виховання загальнолюдських цінностей.
- Українська народна пісня як засіб виховання культурно-національних цінностей.
- Виховання в учнів культури розумової праці.
- Формування в старшокласників культури сімейних відносин.
- Українська народна музика як засіб громадянського виховання.
- Методика проведення виховних заходів на основі використання художньої літератури.
- Індивідуалізація та диференціація навчання в сучасній школі.
- Дидактичні основи модульно-розвивального навчання в школі.
- Екологічне виховання в школі
- Проблемне навчання як засіб стимулювання навчально-пізнавальної активності учнів.
- Дидактична гра як засіб розвитку навчально-пізнавальної активності учнів.
- Дидактичні основи використання комп’ютерної техніки на уроках музики.
- Виховання в учнів поваги до батьків.
- Мотивація навчально-пізнавальної (предметно-трудової і т.п.) діяльностіучнів.
- Виховання в учнів доброти та милосердя.
- Виховання в учнів відповідального ставлення до праці.
Тематика курсових робіт
- Формування національної свідомості учнів підліткового віку засобами художньої літератури.
- Вплив характеру та стилю взаємовідносин класного керівника і старших підлітків на ефективність їх виховання.
- Формування соціально-комунікативної активності підлітків у процесі спілкування.
- Ігрові технології у навчальному процесі.
- Виховання почуття колективізму в процесі творчої колективної діяльності.
- Організація проектної діяльності в навчально-виховному процесі основної школи.
- Формування культури міжособистісного спілкування підлітків у класному колективі.
- Інтерактивні технології навчання як засіб соціального становлення учнів.
- Формування комунікативних здібностей у школярів засобами ігрової діяльності.
- Виховання громадянської позиції учнів старших класів загальноосвітніх шкіл.
- Дидактичні ігри як засіб формування пізнавального інтересу.
- Формування у старшокласників інтересу до вивчення іноземної мови.
- Формування культури міжособистісних відносин в учнів підліткового віку.
- Формування соціальних мотивів навчання в учнів старшого шкільного віку.
- Особистісне становлення підлітків у контексті педагогічної взаємодії школи і сім’ї.
- Розумове виховання учнів підліткового віку у позаурочний час.
- Формування пізнавальних мотивів навчання в учнів старшого шкільного віку.
- Формування професійно-ціннісних мотивів навчальної діяльності у старшокласників.
- Формування фізично-оздоровчої активності учнів у позааудиторній діяльності.
- Формування моральних цінностей підлітків в процесі вивчення літератури.
- Формування естетичного смаку у школярів засобами художньої літератури.
- Формування здорового способу життя учнів підліткового віку у позааудиторний час.
- Формування пізнавальних інтересів школярів основної школи під час вивчення іноземної мови.
- Організація учнівського колективу школярів засобами педагогічного проектування.
- Формування наукового світогляду старшокласників під час навчального процесу в школі.
- Формування духовного розвитку особистості засобами масової інформації.
- Реалізація особистісно-орієнтованого підходу до школярів у системі виховної роботи класного керівника.
- Використання усної народної творчості у моральному вихованні школярів.
- Формування життєвих компетентностей учнів у процесі використання проектних технологій.
- Формування професійного самовизначення старшокласників у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи.
Тематика випускних кваліфікаційних робіт
- Управління самоосвітньою діяльністю вчителів в системі підвищення кваліфікації
- Управління діяльністю дитячого закладу оздоровлення та відпочинку
- Управління процесом формування в учнів професійного ліцею ціннісного ставлення до здоров’я
- Розвиток інтелектуально-творчого потенціалу студентів педагогічного коледжу
- Професійна адаптація майбутніх учителів у процесі педагогічної практики
- Формування у майбутніх педагогів готовності до особистісного типу спілкування
- Розвиток методичної компетентності керівників школи на діагностичній основі
- Формування у майбутніх керівників школи професійно-етичних якостей
- Формування соціальної відповідальності у керівників навчальними закладами засобами інтерактивних технологій
- Формування у студентів міжнаціональної толерантності у позааудиторній роботі
- Управління виховним процесом в загальноосвітньому навчальному закладі
- Організаційно-педагогічні засади менеджменту керівника дошкільної установи
- Педагогічна підтримка обдарованої студентської молоді в умовах педагогічного університету
- Педагогічні засади впровадження особистісно орієнтованих технологій у початковій школі
- Педагогічний моніторинг стану здоров’я учнів в загальноосвітньому навчальному закладі
- Професійна підготовка майбутніх вихователів до соціалізації дітей дошкільного віку
- Управління фізкультурно-оздоровчою діяльністю в загальноосвітньому навальному закладі
- Підготовка майбутніх учителів до соціально-правового захисту дитинства в умовах педагогічного ВНЗ
- Формування професійної компетентності майбутніх логопедів.
- Формування загально культурної компетентності керівника позашкільного навчального закладу
- Управління процесом формування цінностей музичної культури у вихованців позашкільного навчального закладу
- Формування гуманістичного світогляду майбутніх учителів
- Формування готовності майбутніх педагогів до професійного самовдосконалення
- Виховання духовно моральних цінностей у студентів педагогічних університетів
- Управління професійним самовдосконаленням керівника позашкільного навчального закладу
- Управління процесом підготовки майбутнього вчителя до суб’єкт-суб’єктного педагогічного процесу
- Використання інформаційно-комунікаційних технологій управління якістю освіти в загальноосвітніх навчальних закладах
- Підготовка керівників загальноосвітніх навчальних закладів до впровадження профільного навчання
- Формування творчих умінь майбутнього вчителя в інтелектуально – ігровій діяльності
- Формування діалогічних умінь у майбутніх керівників у вищих педагогічних навчальних закладах
- Управління професійним розвитком педагога у процесі організації методичної роботи
- Особистісне самовдосконалення студентів у навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів
- Підготовка майбутніх учителів до вивчення ,узагальнення та впровадження перспективного педагогічного досвіду
- Управління процесом стимулювання навчально-пізнавальної діяльності учнів
- Розвиток педагогічної культури керівників навчального закладу
- Управління самоосвітою молодого педагога
- Управління розвитком професійної компетентності молодого вчителя
- Формування лідерських якостей майбутніх учителів у процесі вивчення дисциплін гуманітарного циклу
- Формування готовності майбутніх учителів гуманітарного профілю до професійної комунікації
- Формування екологічної культури майбутнього вчителя
- Удосконалення форм організації внутрішкільного контролю в загальноосвітньому навчальному закладі
- Управління процесом мотивації формування здорового способу життя в учнів
- Управління процесом підготовки вчителів до впровадження інноваційних форм навчання в школі
- Формування професійно-значущих якостей майбутніх учителів у вищих навчальних закладах
- Формування дослідницьких умінь керівників загальноосвітніх навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти
- Формування у майбутніх педагогів вмінь проектування виховного процесу
- Управління процесом формування умінь педагогічного спілкування класних керівників старших класів
- Формування культури дозвіллєвої діяльності в студентів вищих педагогічних навчальних закладів
- Розвиток методичної компетентності у керівників загальноосвітньої школи
- Управління розвитком виховної системи центру соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями
- Впровадження сучасних інтернет-технологій в систему управління загальноосвітнім навчальним закладом
- Формування пізнавальної самостійності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів засобами інтелектуальної гри
- Формування комунікативної культури майбутніх вчителів у вищих навчальних закладах
- Формування гуманістичного стилю взаємодії керівника та підлеглих в загальноосвітніх навчальних закладах
- Формування лідерських якостей у майбутнього керівника ЗНЗ
- Підготовка майбутніх керівників ЗНЗ до демократичного стилю управління
- Управлінський аспект впровадження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді в загальноосвітніх та вищих навчальних закладах
- Управління процесом адаптації учнів до навчання в аграрному ліцеї
- Інноваційні підходи в процесі підготовки майбутніх вчителів до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності
- Управлінські засади діяльності українського дитячого центру «Молода гвардія» (1923-1992 рр.)