(Українська) Топ-10 уміння та навички, які будуть затребувані роботодавцями в найближчі 10 років

6 вересня 2022

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Журнал Forbes на своєму сайті опублікував інформацію щодо найбільш затребуваних умінь та навичок на найближчі 10 років.
Ринок праці різко змінився за останні двадцять років і він буде продовжувати трансформуватися ще швидшими темпами. Перехід до нової промислової революції зумовлює зміну умінь та навичок, необхідних для процвітання на робочому місці. Їх поява зумовить необхідність розвитку критично важливих м’яких умінь та навичок, щоб працівники могли робити те, чого не можуть машини.
Топ-10 уміння та навички, які будуть затребувані роботодавцями в найближчі 10 років:👍
✅
Цифрова грамотність
Цифрова грамотність охоплює вміння та навички для навчання, роботи та орієнтуванні в повсякденному житті в цифровому світі. Ці вміння та навички передбачають здатність безпечно та впевнено використовувати пристрої, програмне забезпечення та додатки. Працівники, які володіють сильними вміннями та навичками цифрової грамотності можуть легко спілкуватися та взаємодіяти за допомогою цифрових інструментів і тримати руку на пульсі нових технологій, усвідомлюючи їх вплив на роботу та бізнес.
Грамотність даних
Дані для більшості компаній зараз вважаються одним з найважливіших і найцінніших бізнес-активів. Це означає, що організації захочуть працевлаштувати людей, здатних отримувати дані та ефективно їх використовувати. У контексті бізнесу грамотність даних означає можливість отримати доступ до відповідних даних і впевнено працювати з ними, розвиваючи грамотність даних, працюючи над аналізом сенсу даних та передаючи іншим інформацію на основі даних. Завдяки грамотності даних ви також зможете поставити під сумнів цілісність і достовірність будь-яких даних, з якими ви працюєте, а не просто сліпо дотримуватися отриманої інформації.
Критичне мислення
У сучасну епоху фейкових новин, фейків у соціальних мережах та інформаційного перевантаження, критичне мислення знаходиться на вершині списку найважливіших умінь та навичок, які потрібно розвивати для успіху. Критично мислити означає аналізувати проблеми та ситуації на основі доказів, а не чуток, особистих думок чи упереджень. Коли людина критично мислить, вона може поставити під сумнів достовірність доказів і з’ясувати, що є правдою, а що ні в різних ситуаціях.
Емоційний інтелект
Варто зазначити, що емоційний інтелект – це здатність виражати та контролювати емоції. Емоційно розумна людина усвідомлює, як її емоції впливають на її власну поведінку та на оточення, і може керувати цими емоціями відповідним чином. Вважається, що емпатія є здатністю бачити світ з чужої точки зору і, як наслідок, є ключовою складовою емоційного інтелекту.
Креативність
Креативність буде однією з найбільш затребуваних навичок майбутнього на робочому місці, особливо коли необхідно передати все більше і більше рутинних завдань машинам. Творче мислення, як, наприклад виникнення нових ідей, вирішення проблем, уявлення за межами статус-кво та реалізація ідей для вирішення проблем та покращення ситуації, матиме вирішальне значення на робочому місці майбутнього.
Співпраця
Характер співпраці та командної роботи змінюється в міру розвитку команд, включаючи гібридних працівників, працівників, які працюють віддалено, підрядників та інших співробітників, які переміщуються між проєктами та командами. У сьогоднішньому мінливому світі праці, на робочому місці потрібно буде вміти ефективно співпрацювати та спілкуватися з колегами і товаришами по службі.
Гнучкість
На робочому місці майбутнього зміни будуть ще більшим рушійним фактором, ніж сьогодні. Людям доведеться постійно боротися з новими технологіями, зростаючою автоматизацією та швидким темпом роботи. Необхідно буде розвивати психічну стійкість задля процвітання в часи постійних змін. Адаптивність є ключем до розвитку гнучкості, оскільки передбачає здатність пристосовуватися до нових умов. Адаптовані працівники володіють такими якостями як відкритість та допитливість, а також готовністю дізнаватися нове, оскільки вони зосереджуються на можливостях, а не на перешкодах.
Лідерські навички
Лідерські навички полягають у тому, щоб перейняти кращий досвід інших людей і переконатися, що завдяки йому вони можуть бути перспективними. Лідерські навички необхідні не лише тим, хто знаходиться на вершині кар’єрної сходинки. Такі фактори, як розподілені команди, збільшення різноманітності, економіка вільного заробітку та більш плавні організаційні структури, вказують на те, що лідерські навички будуть важливими для кожного працівника, незалежно від його посади.
Тайм-менеджмент
Незалежно від того, чи працює людина дистанційно, чи повний робочий день у офісі, веде власний бізнес або працює в організації, здатність ефективно керувати своїм часом має важливе значення для ефективності на робочому місці. Працівникам, які розумно розподілили свій робочий час, не потрібно працювати позанормово. Вони знають, коли вони найбільш продуктивні й розумно використовують цей час, залишаючи менш продуктивні години для інших завдань.
Розвиток навичок ефективного управління часом також є важливим для психічного здоров’я працівника. Коли людина може ефективно розпоряджатися своїм часом, вона створює кращий баланс між роботою та особистим життям.
Цікавість та безперервне навчання
Незалежно від вашого віку чи сфери зайнятості, кожен працівник має замислитися про безперервне навчання, яке має вирішальне значення для процвітання на робочому місці в майбутньому. Цікавість та безперервне навчання допоможуть вам залишатися гнучкими та прийняти зміни, а також підтримувати свої навички на високому рівні, щоб не відставати від основних сьогоденних змін.
📍Детальніше зі статтею можна ознайомитися за посиланням: https://www.forbes.com/…/the-top-10-most-in-demand…/…